{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

VAR igen igen. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har jo slappet af i min lille verden og jeg var hurtigt forbi en god gammel ven og hvor vi så lidt at Juventus - Milan der jo gik i 0-0 og med en VAR kendelse - så så jeg helt alene noget af Valencia - Levante og den gik i 1-1 efter en VAR kendelse som gav straffe - så fulgte jeg på sidelinjen Lokomotiv Zagreb - Din. Zagreb den gik i 1-0 på den VAR kendelse som gav straffe i 89. minut og de blev alle kigget grundigt efter og så spøger jeg hvorfor skal der være en dommer på banen han behøves ikke VAR er der jo - skidt for nogen godt for andre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VAR igen igen.
  • #1   13. jun 2020 Dommeren ser ikke alt og fodboldhistorien er fyldt med åbenlyse fejlkendelser der har haft store konsekvenser.

    Bare tænk på Maradona’s “håndbold” finte og det annullerede mål i den hedengangne wm kamp ml. England og Tyskland.

    VAR systemet er sat i verden for at agere overdommer fordi dommeren jo ikke kan observere alt smiley

    Det gode ved VAR systemet er også at volden mod dommerne er styrtdykket efter indførelsen af systemet 👍🏻


  • #3   13. jun 2020 Cody N jeg er på det nærmeste helt enig - men hvorfor tager det så så lang tid for at se fejlen og du har nok set den raklame hvor spillerne laver strækøvelser imens dommerne tænker og ser på VAR og husker godt Guds hånd smiley

  • #4   13. jun 2020 Hello Kitty det er noget nyt inden for fodbold smiley

  • #6   13. jun 2020 Kitty #2

    Sådan virker VAR.

    ps...det har så også gjort at vold mod dommer er minimeret.

    https://bit.ly/37p7CnY


  • #8   13. jun 2020 Kitty

    Systemet er mere retfærdigt da den fanger det som dommere ikke gør - så i tvivls tilfælde kan dommer stoppe kampen og se hændelsen igennem og dermed give en mere retfærdig dom.


  • #9   13. jun 2020 Polysl jaaa det andet hold kan på det nærmeste være i gang med at lave mål i modsatte ende før de bliver stoppet af VAR + det kan tage lang tid for VAR og dommeren at finde ud af hvor retfærdigheden er VAR har fejl og en af dem er tiden det tager da det ødelægger kampen og spændingen smiley

Kommentér på:
VAR igen igen.

Annonce