{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Undersøgelseskommission igen - igen. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg undre mig over at der nu skal en undersøgelseskommission til at undersøge Inger Støjberg især fordi at det forgår længe efter at den/de ting er sket og ser det faktisk som om den røde blok bare vil tilsvine Inger Støjberg og jeg er faktisk af den mening at hun nu gjorde noget godt da hun var minister og det selv om jeg er rød.
Og er der ikke for længest gået inflation i alle de undersøgelseskommissioner for den ene tager den anden med sig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undersøgelseskommission igen - igen.
  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #1   6. sep 2019 Min mening

    profilbillede
  • #2   6. sep 2019 jeg syntes at man skal nedsætte en undersøgelses kommision til at undersøge kommusionen...

  • #4   6. sep 2019 #3

    Alis

    NU er det også tilladt at banke konen i Mellemøsten, men ikke i Danmark - måske vi skulle lave loven om så det er tilladt. Måske vi også skal ændre loven så sex og giftemål med babyer er tilladt så er vi rent lovmæssig meget inkluderende og dækker nok det meste af verden.


  • #5   6. sep 2019 M.m jeg er helt enig smiley

  • #6   6. sep 2019 Alis C du skriver hun er glat som en ål - hum det kunne jeg nu godt tænke mig at se + jeg bryder mig ikke om børneægteskaber ej heller selvom de må ske i andre lande + du skriver at Inger Støjberg har lavet så meget andet så kan man vel bare sige at hun er aktiv det var der mange på borgen der kunne lære noget af smiley

  • #7   6. sep 2019 polysl enig i Danmark har vi demokrati og det har en gang besluttet at det ikke er ok at slå - I LOVE Demokrati smiley

  • #8   7. sep 2019 Strøjberg har begået en fejl ved at tro at dansk lov også gælder for asyl ansøgere der er kommet her uanmeldt til landet, hvilket hun naturligvis må straffes for.
    Så den kommende formand for Venstre må nok klare sig uden hende, hun for nok livstid for sin håndtering af disse barne bruds sager. Men det har han sikkert forståelse for, han mener jo at overholde alle indernationale forpligtelser er til gavn for små lande som vort.
    Det er jeg nu ikke sikker på at vore etniske efterkommere vi give ham ret i.


  • #9   7. sep 2019 Nu skal vi ikke glemme Inger Støjbergs store personlige stemmetal, og hun formår at sige det mange danskere tænker, og som mange andre politikere stikker under stolen for egen vindings skyld.

    Tror personligt, at Ellemann & Støjberg bli'r et godt team, da de tiltrækker hver deres vælgere.


  • #11   7. sep 2019 alis
    ingen bomber? jeg kan da komme med ret nylig eksempler med 2 bomber, mere skræmmende er at et eksempel kommer fra Sverigstan.


  • #12   7. sep 2019 Jeg har det sådan, at vi kan ikke alle blive lige rige, men vi kan alle blive lige fattige. Og hvis man vil det sidste, skal vi bare blive ved med at importere flygtninge.

  • #14   7. sep 2019 Alis mener åbenbart ikke terror er krig ???

    "Men nu skal vi åbenbart blandes ind i flere af Amerikas krige."

    Og amerikanerne skal lave det beskidte arbejde alene...?!


  • #17   7. sep 2019 # 16

    Ja, man sætter sig i en rundkreds...og så sker der ikke en sk*d. smiley


  • #18   7. sep 2019 madonna


    Du glemmer dialog kaffe....universel middel til at få terrorister til at tilmelde sig strikkeklubber og gå i kirke...


  • #20   7. sep 2019 Ole S der fik du mig til at smile eller som jeg læser det smiler jeg og længe siden smiley

  • #21   7. sep 2019 Alis C alle der kommer til Danmark skal overholde Danmarks lov og retssystem og ja der findes mange der er blevet gift i det store udland men at tage barnebrude med op til Danmark er ikke godt for hvad bliver det næste og ja jeg syntes nu at Inger Støjberg vil være en god næste formand i Venstre smiley

  • #23   7. sep 2019 Alis C jeg lader mig nu ikke manipolere med og 17.år så er man jo ikke et barn længere det ser jeg jo i vores frihedselskende Danmark og kan man i Danmark ikke blive gift som 17.årig eller skal der Dronningebrev til smiley

  • #24   14. sep 2019 Uanset om alle er enige om at barnebrude er forkasteligt, ikke mindst da de oftest er blevet solgt og købt af højest bydende, så ændrer det ikke på sagen at Inger Støjberg som minister har løjet. Det skal og bør hun stå til ansvar for.

    Selv par på 17 og 19 år blev adskilt. Inger Støjberg forsøgte først at give udtryk for at der var sket individuelle sagsbehandlinger, hvilket var løgn, da Udlændingestyrelsen klart havde fået af vide hvordan de skulle administrere de regler de fik udleveret.

    Bare fordi det var en populær beslutning, så går den bare ikke! En minister må ikke lyve.
    Vi skal alle kunne stole på at vores retssikkerhed er til at stole på, så en minister ikke bare kan skjalte og valte med sandheden som de finder bedst for dem selv og deres parti.







  • #25   14. sep 2019 Cris7 jeg tænker at der findes mange løgne på borgen men der er også mange der fokuser på Inger Støjberg og hvor de måske skulle gå ud og kigge sig i deres politiske spejl før de vil dømme Inger Støjberg smiley

  • #26   15. sep 2019 Nogle løgne kommer ikke frem men ligger som tilgodehavende, og kommer kun frem når det er politisk strategisk.

  • #27   15. sep 2019 Jeg er bare så uendelig træt af alle vores politikkere. Alt for mange har været der for længe, er for indgroede og har glemt hvem de egentlig er til for, og arbejder for. Ude af trit med virkeligheden.

    De går mere op i interne magtkampe, intriger, at genere og udstille hinanden. De taler ofte volapyk og det er nærmest umuligt at få et ærligt svar.

    Jeg savner de 'gamle' politikkere, der bare sagde hvad de mente, uden at der som nu, står en højt betalt spindoktor bag deres 'politiske korrekte udtalelser' så de kan slippe afsted med deres løgne.

    Når det passer i deres kram siger de: Lad os nu kun se fremad! Eller: Lad os se tilbage så vi undgår samme fejl!

    Når der sker bevidste 'fejl', så beklager de bare og siger at de tager det til 'efterretning', eller at 'dét må vi kunne gøre bedre!

    Men hvis nogen fra den 'almene pøpel' skulle fortænke sig i og gøre det samme, så er der ingen kære mor, så falder hammeren.






  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #28   24. sep 2019

    profilbillede
Kommentér på:
Undersøgelseskommission igen - igen.

Annonce