{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Forbud igen igen. {{forumTopicSubject}}

Jeg kan forstå at regeringen arbejder på at man højest må kunne hæve 20.000.kr i kontanter imod de 50.000.kr nu og jeg kan jo godt se at der sidder nogle politiker der gerne vil skrives ind i Danmarkshistorien som den/de politiker der gjorde det danske samfund pengeløst - men der må sku da gå en grænse for politikers tåbeligheder eller hvad?
Nu husker jeg dengang jeg var i Grækenland der hævet vi x-antal mange penge i banken og så kunne man veksle i Grækenland og få en god vekselkurs.
Og nu siger politikerne at det er for at komme hvidvaskninger til livs og igen en Pinocchio løgn for at få mere magt og overvågning og ja ja videoovervågning på gader og stræder er vel fint nok og ligeså der hvor der kan sættes en stopper for økonomisk kriminalitet over internettet - men der skal da være en grænse og sådan tiltag skal jo ikke være fordi nogle politiker vil indskrives i Danmarkshistorien.


Kommentarer på:  Forbud igen igen.
  • #1   30. mar 2021 Jeg synes da det er fint med en grænse, der findes så mange svindlere i dag så okay med mig

  • #2   30. mar 2021 Jeg forstår ikke lige problemet - for hvorfor hæve 50.000 kr i kontanter når man bare kan få en bankcheck som er 100% mere sikker end at rende med kontanter?

  • #3   30. mar 2021 Mus hvis du er bange for svindler vil 20.000.kr så være et ok beløb at blive svindlet for og jeg vil ikke svindles for noget som helst smiley

  • #4   30. mar 2021 Polysl jeg tænker så i hvordan du vil have et check hæfte med x-antal checks i når du tager på ferie i det store udland og selvom jeg syntes mobilpay er godt er kontanter også godt smiley

  • #5   31. mar 2021 Leon

    Ingen mennesker rejser med 50.000 danske kroner - uden at det er for skjule dem i udlandet.

    Normalen er at have måske 5 - 700 Euro med sig i små sedler - og så hæve løbende i rejse landet.

    Du må have læst hvor mange ristede de har snuppet i danske lufthavne med en masse kontanter som skulle føres ud af landet. Penge fra deres cigarkasse apparat fra deres snyde butikker.

    Men i øvrigt så er danske bank den værste at hæve store beløb på sin konto, for da skulle bruge 20.000 så måtte jeg vente ½ time efter de første 10.000 kr. - men sjovt nok skal man ikke vente når man indbetaler store beløb. Det er også latterligt at skulle bekræfte ens identitet flere gange på 5 år med et kopi af ens pas, eller dåbsattest - samt adresse,


  • #6   31. mar 2021 Polysl nu er det længesiden jeg har været ude og rejse og dengang havde vi nu mange penge med og jeg gik rundt med pengebælte om halsen og fordi der findes svindler skal det vel ikke gå udover resten af befolkningen og hvem siger så hvidvaskning smiley

Kommentér på:
Forbud igen igen.

Annonce