{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.514 visninger | Oprettet:

Jeg vil have gamle Danmark tilbage.... {{forumTopicSubject}}

DF vil forbyde dit og dat, jeg troede at vi levede en demokratisk og ytringsfuld land. kan folk ikke leve i fred uden at blive angrebet fra højre til venstre? DF. vil lave en total forbydelse af tørklæden, hvad bliver det næste? tjjaaaa måske kommer der et lov om at vi ikke må længere gå rundt med jeans?? alt hvad Pia peger på får hun det. det er utrolig at vi lever i et land som gransker folks frihed til at vælge hvilke tøj de vil gå med eller hvilke religion de vil dyrke. Når vi sviner andre religioner eller kulture til kalder vi det Ytringsfrihed, men når vi tager deres frihed fra dem til at vælge, tja så glemmer vi lige pludselig ordet ytringsfrihed og demokrati. Danmark er blevet stemplet af EU til at være den mest fordomsfulde i hele Europa, jeg er er flov over at være dansker, flov over at danskerne har så meget fordomsfuld over for indvandere og flytninge.

jeg kender indvandere piger som er født og opvokset i DK., de er enten læger eller lærer. hvis DF. lave et total forbud i DK. mod at bære tørklæd kan de ikke arbejde mere her i landet. vi er i forvejen tørlagt af læger og lærer, og har ekstrem brugfor arbejdskraft i disse områder, selv i sunhedssektoren vil også rammes. nu eksportere danske sygehuse læger fra indien, mærkeligt nok at DF. vil have indiske læger istedet for folk som er født og opvokset i DK. selv forleden skrev nyhedsavisen at sygeplejerskerne havde svært ved at forstå de udelandske læger som er kommet her til landet.

jeg synes at det er tragisk at DF. som er antimuslimsk parti, at danskerne stemmer på dem igen og igen. de misbruger danskerne frygt for udlændinge, og det hopper vi på selvfølgelig.

jeg savner gamle Danmark, et danmark hvor racismen ikke fylder vores daglig dage. jeg savner de gamle dage, hvor danskerne ikke frygtede de "fremmede", jeg savner de dage hvor danskerne tog et ansvar, og ikke blev manipuleret af medierne........

Jeg vil have gamle Danmark tilbage.........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil have gamle Danmark tilbage....
  • #2   21. maj 2008 enig i <b> GAB </b>

  • #4   21. maj 2008 $ Russeren $ .

    DF. kæmper kun for deres egen politiske synspunkter, og ikke andet. og ja 20% af danskerne har stemt DF. desværer. skyldes at DF. kun spillede på danskerne frygt på det "fremmede" og ik andet. Pia får alt hvad hun peger på. Når Pia vil bestemme folks beklædninger har dette intet med ytringsfrihed eller demokrati at gøre. det ved du bedre end jeg gøre

    DF.'s 80% politik går ud på invandere og flytninge GAAAAAABBBBB.


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #5   21. maj 2008 JEG STEMTE DF

    DANSK FOLKEPARTI<3


  • #6   21. maj 2008 jeg er også imod Burka. men helt almindelig tørklæde kan det da ikke skade end folks racistiske følelser.

  • #7   21. maj 2008 men altså vi snakker ikke om Burka her, vi snakker om et regering som vil forbyde folks beklædning osv osv. vi skulle skamme os i at vi kalder os et demokratisk land hvor ytringsfrihed bære tungt.

  • #8   21. maj 2008 BanDitte *

    den ytringsfrihed og religionsfrihed du snakker om, vil DF. skærbe. bare vent når de sætter et mål. så er den helt afgjort vedtaget inden længe.


  • #9   21. maj 2008 nej tørklædet er der hvor man kun lukker håret og ikke ansigtet. der er lavet et statistisk over hvor mange der bære et burka, her har man fundet ud af at der er 123 personer som går med en burka. skulle disse 123 personer true danmarks eksistens????

  • #11   21. maj 2008 Christian T. C - tag den nu lige med ro... der kommer tusindvis af lovforslag hver uge... næsten ingen af dem blir vedtaget....

  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #12   21. maj 2008 Christian t.c - det vil sige du gerne vil komme ned i den lokale fakta eller hvad du handler i, hvor der sår sidder 3 damer iført en burka, ? ser det godt ud for fakta,? der er da ingen der vil have sådan en

  • #13   21. maj 2008 * Fatsvag Kælling *

    DF. antimuslimske propaganda virker åbentbart siden danskerne har stemt på dem. regering sllikker R.... på Pia, skyldes at de er bange for hende idet hun har gentagene gang sagt at hvis hun ikke får sin vilje, så vil hun gå ud af regeringen. så skal vi igen til stemmelugerne, og det tør regeringen ikke.


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #14   21. maj 2008 christian t.c - ang de 123 personer, så skulle alle de 123 befinde sig i vejle?

  • #15   21. maj 2008 kasper H

    nej kasper de var nabo til dig............


  • #16   21. maj 2008 de har også talt din mor med ellers var der kun 122 personer

  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #18   21. maj 2008 nej regeringen er ik bange for pia, tror regeringen kan se i øjnene, at det danske samfund er træt a at betale så meget i skat, fordi vi har så mange af dem der hjemmegående fordi de ik gider og lave en skid

  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #19   21. maj 2008 christian T, C - er du ik lidt en taber når man begynder på det pjat smiley

  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #20   21. maj 2008 så tallet 123, var vist bare li et tal han fyrrede af, for der er fandme mange,!

  • #22   21. maj 2008 Christian T. C: Jamen er du så træt af Danmark tror jeg da du må flytte, det skulle der ikke være noget problem med.

    Ja vi kan blive enige om det kan være problemer i, at man lovgiver om så meget, men mener bestemt ikke man skal bære sådan noget, samt jeg mener heller ikke man behøver at bærer et kors synligt, og slet ikke hvis de har sådanne jobs.

    Det med had mod indvandre, mon ikke det har noget at gøre med den opførelse som, nogen har herop. Det er ikke dem alle sammen, men de få laver ballade for de andre.


  • #23   21. maj 2008 kasper H

    det var vist dig som startede på det pjat ik. nej det er faktisk DF. som har lavet denne statistisk. du kan vist ikke skældne mellem en burka og tørklæde. en burka ser således ud. Burka er et beklædning som ses mennesker som stammer enten fra somalia eller de andre arabiske lande, hvor man kun kan se øjene. et tørklæde er hvor man kun har tildækket håret, altså sådan som nonnerne er også tildækket på


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #24   21. maj 2008 jamen det tyder jo os bare på pia har nosser til at gøre det, !
    derfor nogen har lagt deres stemme hos danskfolkeparti.


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #25   21. maj 2008 Christian T. C - gonat - ved sku godt hvad fanden forskellen er, jeg har ik noget i mod tørklædet, men burkaen har jeg,
    har ik noget i mod hvis de har tørklæde på i fakta, men hvis det en burka har jeg fandme!


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #27   21. maj 2008 russeren - præcis !!!!

  • #28   21. maj 2008 Christian T. C: At folk stemmer på DF skal de have lov til, da det er op til folk selv, stemmer ikke selv på dem. Men det er jo det samme som, at sige jeg forstå ikke dem der stemmer SF, S, da jeg mener de skader mere DK end DF gør. Bare fordi de er gode til, at få folk til at tænke på andre, den holder jo ikke

  • #29   21. maj 2008 Har det lidt sådan her, så længe de kommer hertil må de altså indfinde sig efter de danske normer, som vi skulle hvis vi kom ned til deres lande. Det kan jo ikke passe de skal til at have sær status her i landet, landet er dog dansk med danske værdier.

  • #31   21. maj 2008 Martin M

    jeg er ikke træt af danmark, men er træt af alle disse fordomsfulde følelser som flyver rundt omkring. jeg er træt af folks racistiske tilnærmelser af invandere. jeg er træt af at vi ser vores invandere medborger som andenrangs borger. jeg savner bare gamle dage, hvor invander debatten ikke fyldte avisernes overskrifter.

    og nej Martin den had har aldrig været der. den had er kommet frem med at medierne fandt ud af at det giver rating, og den rating brugte DF. på deres politiske program, og den hoppede danskerne på. medierne fandt ud af at invander debatten giver kassen, så derfor fylder det mere end det nogensinde har gjort, et lille ild bliver gjort til et stort bål. og det burde du vide


  • #33   21. maj 2008 $ Russeren $ .


    vi har noget der hedder demokrati, religionsfrihed og ytringsfrihed, hvis du begynder at lave love om folks beklædninger har vi ikke mere demorakti eller ytringsfrihed i danmark. kan du følge mig. idag er det tørklæden pia vil forbyde imorgen er det vel jeans. og hvad bliver det næste. så må Nonnoner i DK. også smide tørklædet, er det sådan du vil have det????????????


  • #34   21. maj 2008 Christian T. C: netop det giver vælger, derfor må det os være noget der ligger danskerne på sinde derfor må det os havde været et problem før DF, men hvor DF var det parti der ikke var bange for at bringe det på banen


  • #36   21. maj 2008 med burka kan man kun se øjnene, det er jeg helt imod. men tørklæd er helt iorden. idet tørklæd kun dækker håret og ikke ansigtet. vores nonner dækker også kun håret. så lad os tage udgangspunktet i hvordan vores nonner er tildækket, tja så kan vi se at de mennesker som går med tørklædet som kun sækker håret er også ok. kan du forstå mig


  • #38   21. maj 2008 Simon K

    ej helt ærlig simon, du er selv klar over at DF. er en antimuslimske parti, hele deres politiske program går ud på at alle muslimer skal ud af danmark. Pia prøver hele tiden at gøre lilvet surt for muslimerne i danmark så de kan smutte til andre lande eller til deres eget land. det med tørklædet er bare en farce, som Pia er godt klar over at det ikke giver nogen problemer til dagligt, men hun skal jo smide benzin i bålet, og det er hendes måde at føre politik på. jeg er bare ked af at folk falder for hendes politiske antimuslimske parti program, hun gøre bare folk til mere racister. og det elsker hun. tænk at alle de veluddannede muslimer som bor her flytter fra småt fra danmark. vi snakker om økonomer, læger, ingenøre osv osv. tilsidst har vi kun bistandsklienter tilbage, er det virkelig det danskerne vil have??????????????


  • #39   21. maj 2008 Simon K

    har du overhovedet læst Grundloven????? i grundloven står der at i danmark har man demokrati, ytringsfrihed og religionsfrihed. så længe det står i grundloven kan ingen bestemme hvad man skal have af beklædning til dagligt, glem ikke at Grundloven er basseret på kristligeværdier. hvis du synes at Grundloven ikke stemmer overens med dine politiske synspunkter så synes jeg at du skulle tage en lille snak med Fogh og Pia K., lad os se om de vil gå med til det.


  • #40   21. maj 2008 $ Russeren $ .

    de 25% er lidt for meget min ven, skal vi ikke gå ned til 20 % måske. tjaaaa det er vel også derfor danmark er kåret som det land der er mest racistiske i Europa ik, 20% af befolkningen er racister, jeg kan kun glæde mig at 70% af befolkningen er ikke racister:)))


  • #41   21. maj 2008 nååå ja, jeg glemte at sige at de resterende 10% er sofavælgerne

  • #42   21. maj 2008 Simon K

    jeg tror ikke helt du er med i hvad racisme er. lad mig forklar det:

    Racisme refererer til overbevisninger, der fører til negativ forskelsbehandling af folk på basis af deres opfattede race, som i snæver forstand kun betyder biologisk race. I nogle kredse i Danmark samt i internationale miljøer såsom FN og EU, opfattes forhånelse af kultur og religion også som racisme , og racisme kan efter den opfattelse derfor også omfatte etnisk herkomst generelt og dermed også kultur og religion.

    I den nye brede forstand af racisme er man dermed racist, hvis man forhåner religiøse og etniske grupper generelt, uagtet at religiøs overbevisning intet har med racebegrebet at gøre.

    Dvs. DF. har givet udtryk for at de er antimuslimsk parti, hermed giver de udtryk for at de ikke kan lide muslimer. dette betyder ifølge racisme mening at de er racister. og de som deler deres opfattelse af muslimer er ligeledes racister. nåhhhhhh simon har du nu forstået hvad racismen går ud på................................



  • Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #43   21. maj 2008 Er der ikke ved at gå uvidende selvsving i det hele nu??? Med grundlov osv.? Mig bekendt handler det om tørklæder i en retssal. Og kalotter. Og kristne kors. Grundloven skriver også at landets dømmene magt ikke må sammenblandes med religion. Alt hvad der har med religion at gøre, skal ud af domstole og væk fra andre offentlige instanser, netop for at de 2 ting ikke blandes sammen.

  • Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #44   21. maj 2008 FORRESTEN..Det er fint, at man er flov over at være dansker..fordomsfulde, racister og blah blah...hvornår har i sidst været i mellemøsten eller et civiliseret land som Japan? Prøv en miniferie de steder og smid så snæversynetheden et andet sted hen; Dér er de fanme racister og fordumsfulde så det batter!

  • Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #45   21. maj 2008 Simon K>> Vi er 100% enige, men vores indlæg blev skrevet samtidig, så jeg så jo først dit, efter jeg havde skrevet det smiley

  • #46   22. maj 2008 Simon K

    bare fordi du ikke kan forsvare dig, skal du ikke bruge grimme ord som "fjols", det viser svaghedtagen fra din side at du anbriber fordi du ikke kan give modstand i debatten. hvis du ikke kan finde ud af at debatere med manér, så synes jeg at du skulle finde et andet debat emne.

    nåh med hensyn til ytringsfrihed. så vidt jeg kan se så gælder ytringsfrihed kun for dig og din DF. parti. se bare muhammed krisen, DF. råbte og skreg om at vi har ytringsfrihed i DK. og andre lande skulle ikke blande sig i det. osv osv. såååååå nu siger jeg til dig, hvor du har kommet med flere eksempel mhs. muslimske lande, nu skal jeg sige dig en ting, undskyld mig men hvad fanden rager de andre muslimske lande os. vi har demokrati og ytringsfrihed i DK. også sider du og sammenligner Saudi Arabien med DK, hvor nederen må det være helt ærlig. når invandere vil bære tørklæd så har de ikke ytringfrihed, men når vi sviner dem tjaaaa øhhh jamen vi har ytringsfrihed i DK. er det ikke lidt dobbeltmoralsk????


    * Baron von Bremen *

    nu skal du ikke forsvare dine meninger med at anvende grimme ord, det ville en tyrpisk almindelig dansker ikke gøre. hvis du ikke kan tåle debatten, så synes jeg at du skulle finde et andet debat forum. bare fordi sandheden gøre ondt, behøver du ikke at angribe mig på den måde.

    og nej vi behandler dem ikke godt nok, vi ser dem som anden rangsborger, hvor vi har lavet over 400 love og regler kun imod dem. vi sviner dem til, og bagefter kalder vi det ytringsfrihed. hvis vi havde behandlet dem rigtig, så ville EU ikke kåre os som det land der er mest fordomsfulde i Europa, det fortæller en hel del af hvordan vi behandler vores gæster herhjemme.


  • #47   22. maj 2008 nå ja en anden ting, hvis i har en anden opfattelse af ytringsfrihed så skulle i tage og kontakte jeres kærlig Pia K. om at ændre Grundloven, så kunne det være i fik jeres opfattelse af ytringsfrihed. mennnnn så længe det står i DK. Grundlov, skal i overholde det og ikke finde frem til jeres måde at opfatte selve ordet. hvis i er tvivl kan jeg godt finde betydning af ordet ytringsfrihed til jer, jeg kan se at i ikke er helt med i betydning af ordet. fy skam jer, i burde være flove over at være dansker idet i ikke engang har kendskab til ordet ytringsfrihed fy fy fy fy fy

  • Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #48   22. maj 2008 Christian T.C.> hvorfor flytter du ikke bare? Måske til mellemøsten?

  • #49   22. maj 2008 Kværulanten .

    det er meget nemt at sige til folk "øhhhh hvorfor flytter du bare ikke ud af Danmark" øhhh bøøøø. undskyld er det dit eneste forsvar til debatten. når røven brænder, tja, det nemmeste svar på det hele "smut du bare fra DK". måske var det en god ide at flytte alle DF. symbatisøre ud til en øde ø, hvor i kan udøve jeres fordomsfulde politik på hinanden.

    jeg er dansker, og har ret til at ytre mig ligeså meget som du kan. og hvis du synes jeg bare skulle smutte ud af landet bare fordi du ikke har andet at kommentere tja så synes jeg virkelig at det er synd for dig, idet du har en svag karaktere. I DF. burde have den sologan "smut ud af landet, hvis du ikke deler DF.´s politik" hvad bliver det næste "øøøøhhh smut ud af landet hvis du ikke kan lide pølse i svøb" kan du ikke engang se hvor latterlig svar du har givet mig.


  • M A
    M A Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 78
    #50   22. maj 2008 Kom nu vidre i dit liv...

  • M A
    M A Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 78
    #51   22. maj 2008 Jeg fatter ikke jeg gider bo i et land fyldt med venste orienteret tudefjæse der kun tænker på at kaste med brosten og himle op om hvor meget det er samfundets skyld at de ikke har fået en ordenlig opdragelse..


  • #52   22. maj 2008 Simon K

    at du er den halve alder af mig fortæller en hel del af dig også, du er stadig en lille barn. spis lidt havregrød og voks lidt mere, så kan vi tage debatten igen. tjaaaa man er pludselig fjols fordi jeg ikke er enig med DF. hmmmmmmm hvem af os er fjols nu hahahaha. at du bruger skældord viser du en svaghedstegn. jeg er voksen nok til at kunne debatere og bruge min ytringsfrihed, hvorimod du ikke kan klare mosten så du anvender grimme ord. sååååååååå hvem er fjols nu hahahahahahahahaha Grow up kid


  • #54   22. maj 2008 Simon

    undskyld men ved du overhovedet hvad racist betyder, nu har jeg dabteret med dig et stykke tid. jeg tror, nej nej jeg ved at du har intat kendskab ordet racisme. eller ignore du det bare. lad mig forklare det igen:

    Racisme refererer til overbevisninger, der fører til negativ forskelsbehandling af folk på basis af deres opfattede race, som i snæver forstand kun betyder biologisk race. I nogle kredse i Danmark samt i internationale miljøer såsom FN og EU, opfattes forhånelse af kultur og religion også som racisme , og racisme kan efter den opfattelse derfor også omfatte etnisk herkomst generelt og dermed også kultur og religion.

    I den nye brede forstand af racisme er man dermed racist, hvis man forhåner religiøse og etniske grupper generelt, uagtet at religiøs overbevisning intet har med racebegrebet at gøre.

    Når DF. kalder sig en antimuslimsk parti, så forkusere de kun en gruppe nemlig muslimer hvor de hermed forhåner, nedværdiggøre og forskelsbehandler muslimer i DK. så er de bund og grund racister.

    nu har jeg fortalt dig hvad racisme betyder, og hermed citeret DF.'s udmelding om at de kalder sig en antimuslimsk parti, kan du så nu se at DF. er racister og tilmed dem der stemmer på dem er også racister.

    hvis du ikke nu fatter det, så er det vel ikke nogen tvivl om hvem af os der er fjols


  • Ali A
    Ali A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 33
    #55   22. maj 2008 Christian T. C' hvorfor er der ikke bare flere som er ligesom dig...de fleste racister tør ikke indrømme, selv overfor dem selv, at de er racister.... men godt at høre der stadig er nogle derude som kan se det er ved at blive for meget og DF er et rent anti muslimsk parti

    Til DF'er
    DF vælger siger altid at det ikke kun er pågrund af udlændinge politiken de vælger DF, men hvad nu hvis Venstre eller Socialdemokraterne havde den stramme udlændinge politik og DF ikke havde det? Hvem faldt stemmen så på???


  • Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #56   22. maj 2008 Simon og Christian>> Er i selv helt sikre på hvem der er dobbelt så gammel som hvem? Ærligt talt vidner sprogbruget som om det burde være stik modsat...sjældent har jeg da set en person skrive "hahahahahaha", "øøøøh bøøøøøh" og "Sååååååååååååååå" i de sætninger det er brugt og derefter påstå det har noget med debat at gøre...

    Nu står DF jo også for andre ting end emner der vedrører indvandrerpolitik, så at påstå at alle der stemmer DF er racister, vidner tværtimod om en utrolig snæversynethed, der iøvrigt passer glimrende ind i de lande, hvorfra invandrere som du påstår vi er fordomsfulde overfor, kommer fra. HAR du været i de lande?


  • Ali A
    Ali A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 33
    #57   22. maj 2008 Kværulanten . det var et spørgsmål... prøv at læse det igen og nej du er slet ikke fordomsfuld nej nej slet ikke

Kommentér på:
Jeg vil have gamle Danmark tilbage....

Annonce