{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.516 visninger | Oprettet:

Allan J
Allan J
Tilmeldt:
11. feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 405

Jeg vil også have større patter {{forumTopicSubject}}

ligesom hende som lige har været på DR.

http://newsbreak.dk/da/content/17-aarige-anna-marie-stoet-mine-stoerre-bryster

hun vil gerne have at folk støtter hende nu, så hun MÅSKE kan få større bryster om 2 år - men hun er ikke sikker på om hun vil have dem om 2 år - MÅSKE vil hun....

Jeg vil også have større bryster - kæresten vil ikke have større bryster, så vil gerne have mine egne - hvem vil sponsorere??


Kommentarer på:  Jeg vil også have større patter
  • #1   13. mar 2012 Lol.. hun kan sgu da betale sine patter selv.

  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 405
    #2   13. mar 2012 til hende eller til mig???

  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 405
    #4   13. mar 2012 camilla - er også godt tilfreds med "dem jeg har" - de passer lige til mig smiley

    Men det er sq da latterligt at sådan en tøs laver sådan et stunt - man burde næsten huske hende om 2 år og så spørge DR om hun har fået større bryster, ellers skal folk vel have deres penge tilbage, da det vel så er svindel??


  • #6   13. mar 2012 Yeah right hun har det dårligt med sig selv!

    Hvis hun havde det, var hun satme ikke event pige ved DHB og andre ting, hvor det kræver lidt tøj og et rigtig luder look.. Com on man.. Tror bare hun ser for meget paradise hotel og big brother...


  • #8   13. mar 2012 nogen som vil donere en mønt til min hobby så kan konto og reg nr fås i pm..... i guder hvor kan man være langt ude nogen gange.. ideen er go nok men som i også siger.. et job og en opsparing vil være fin til om 2år...

  • #9   13. mar 2012 nårrr ja... min mondeo skal også omlakeres... igen.. nogen giver en mønt... og skal flytte i hus om nogen år og skal have ny bil og ungerne skal konfimeres m.m... kæft listen er lang... undskyld men kunne ikk lade være.. over and out...

  • #11   13. mar 2012 Jeg har det osse dårligt, skylder banken 500.000 pga. min lejlighed røg på tvangsauktion... Nogen der vil hjælpe, så kan jeg få det meget bedre med mig selv igen smiley

    Så kan jeg nemlig låne penge til en ny bolig, hahah smiley


  • #12   13. mar 2012 Der er nok nogle stolte forældre smiley

    hun skulle bare have en på hovedet og tage sig sammen


  • #14   13. mar 2012 Ved ikke hvad jeg skal sige. Jeg kan godt undvære 4 kr, ingen tvivl der. Men sq ikke til en anden persons bryster! Så heller købe et par stykker tyggegummi :*

  • #15   13. mar 2012 STFU

    "Så hvis jeg kan så kan tøsen sku også. Men jeg købte også knallerter og små motorcykler ved siden af og prøvede og tjene på dem."

    - Det er jo sådan set også skattesvindel, tvivler på du har betalt skat af beløbet du har tjent. Og du siger jo selv du har købt for at tjene penge.


    - Jeg er som sådan ikke imod at nogen tjener sorte penge. Jeg syntes det er forkert at personer som får en eller anden form for offentlig-hjælp/ydelse tjener sorte penge.
    Men jeg kan godt acceptere at folk som selv tjener penge og betaler skat kan lave en smule ved siden af.


  • #16   13. mar 2012 +1

  • #17   13. mar 2012 Jeg fatter seriøst ikke at folk gider at udstille sig selv ved at tigge penge for at få råd til større bryster.. De burde skamme sig !

    Jeg vil da også gerne have større bryster, men kunne aldrig i mit liv finde på at nasse penge fra fremmede mennesker for at få råd til det.. Skal jeg have det lavet skal jeg selv betale.. Og ja så hellere vente til jeg har fået børn osv før jeg får det lavet...


  • #20   13. mar 2012 STFU

    Du er ikke så gammel endnu, så jeg lever med din kommentar.

    Syntes du skal kontakte skat og spørge dem, læs evt. svar fra div. advokater osv. ALT indkomst (Dvs hvor der er fortjeneste) er skattepligtig i DK, lige meget om det er erhverv eller hobby - Dog de færreste som følger det.

    Det x antal kroner du snakker om kunne jeg forestille mig du forveksler med hvornår man skal være momsreg.

    Tror du skal læse lidt mere på det - Inden DU bruger grimme ord. Du har tydeligvis ikke styr på det.


  • #21   14. mar 2012 Kim N: Er du snot forvirret?

    Hvis jeg køber en knallert til 1000kr som ikke kan kører, bruger 500 på at få til at kører (nu står knallerten mig i 1500kr), så sælger jeg den for 2500kr. Så skal jeg kraftedme ikke betale skat af de 1000kr jeg har tjent...


  • #22   14. mar 2012 Kim n..
    Du er jo helt rund forvirret, du må tjene et xx.xxx antal kroner før du skal betale skat af dem hvis det er din hobby .. smiley ..
    så lad nu vær med alt dit jura fis.. Sådan er det bare .. smiley


Kommentér på:
Jeg vil også have større patter

Annonce