{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Homoer er også mennesker {{forumTopicSubject}}

Majbritt Maria Lundgaard, radiovært, debattør og satiriker skrev på EB:

https://bit.ly/3Ho2fH5

***********************************************************

Homoer kan jo bare blive gift på rådhuset, jeg vil tillade at præster ud fra deres overbevisning ikke vil vie homoer, den ret skal de have - hvilken verden vil vi have hvis andre skal bestemme ens overbevisninger. Jeg er ikke kristen på trods af min far var præst - men jeg har en dyb forståelse for hvorfor nogle præster ikke vil vie homoer.

Danmark har jo givet husrum til masser krølhårede fra Mellemøsten som har en langt mere anstrengt forhold til homoer, samt kvindesyn. Det er ikke noget man gider skrive om for så er man racist, og ikke mangfoldig - så er det bedre at kaste sig over præster som ikke vil vie homoer. Hykleriet er så tyk som en tåge at man ikke kan se noget som helst.

Masser af moskeer i EU har imamer som taler imod homoer som eksistens, I Danmark er det kun en vielse i en kirke - det trækker større presse end at man hænger masser af homoer i kraner i Iran, skyder dem i Iraq, Eller at IS også jagter dem.

Og så har man den frækhed at at lave overskrifter og indlæg om en latterlig vielse som kunne foretages på et rådhus.

Vorherre til hest.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Homoer er også mennesker
  • #1   3. feb 2022 Polysl trods det at vi ikke er enig vil jeg nu gerne høre om den dersens dybe forståelse hos præsteskabet smiley

  • #2   3. feb 2022 Leon

    Fordi flere præster tror mere på biblen end andre præster, som bunder i både GT og NT,

    flere politikere mener at man skal fyre de præster som ikke vil vie homoer, så politikere vil bestemme holdninger og tro ??? det er grundlovsstridigt. Til det er jeg dybt uenig. Under reformationen adskilte man kirke og stat som betød at kirken ikke har indflydelse på politik og politikere ikke har indflydelse på kirken, hvordan den håndteres af præster. Sogneråd har indflydelse på præstens virke. Så det betyder at hvis sognerådet er tilfreds med at præsten ikke vil vie homoer så kan man politisk ikke gøre noget.



Kommentér på:
Homoer er også mennesker

Annonce