{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det bare mig eller hvad
  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #1   15. jul 2009 Jeg ved ikke om der er sket flere end normalt, men medierne blæser ALLE styrt op til noget kæmpe stort.. selvfølgelig er det ikke godt når et stort fly styrter og alle dør.. men jeg tror også bare det er skærpet fokus på det. Men jeg må indrømme at jeg syntes det er nederen at skulle flyve på ferie, lige i den her tid

• Julemand .
    Julemand . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #3   15. jul 2009 Faktum er stadig at der er større risiko for at du dør næste gang du sætter dig ind i en bil.

• #4   15. jul 2009 Der er jo ikke sket mange når man tænker på hvor mange fly der letter dagligt smiley

• #5   15. jul 2009 jeg har fløjet nok over 60-70 gange og det værste jeg har oplevet var en go gang turbulens en gang fra NewYork til Miami... ellers har jeg ikke haft nogle dårlige oplevelser og er heller ikke bange for det! sker det så sker det! gider ikke gå og leve i frygt for noget der måske kunne ske! så kunne man jo være bange konstant!

• #6   15. jul 2009 =(

• Ja-Ja .
    Ja-Ja . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 169
    #7   15. jul 2009 der er idag , et fly styrtet ned i Iran , det nåede lige at være oppe i luften i 18min , og så faldt det til jorden , alle er højst sandsynligt døde

• #8   15. jul 2009 Knaldperle - Tjah.. fik afvide af en Steward i flyet i år, at de sælger f.eks. Dash 8 flyene til lande som ikk har så mange penge smiley Dejligt betryggende. Og alle de andre fly fra f.eks. Danmark som bliver kasseret enten pga. fejl eller alderdom bliver solgt videre..
    Og er der penge til det bliver de lavet fuldstændigt i orden og er der ikke bliver de kun lavet halvt smiley

Kommentér på:
Er det bare mig eller hvad

Annonce