{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.242 visninger | Oprettet:

Er det bare mig? {{forumTopicSubject}}

Hmm ja, det er sådan at jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i over 5 år. Han er sådan en som går VIRKELIG meget op i sin træning, så meget at jeg synes det er lidt for meget? Kan give nogle eksempler: vi har ikke været ude og spise i over et år (tror jeg snart det er), på restaurant, han har fødselsdag på onsdag, og blev derfor spurgt af sin forældre om han ikke ville ud og spise osv. men nej det ville han ikke, han vil hellere sidde derhjemme og spise kalvesteg. What?! Tænker jeg så, hvem fanden vil ikke ud og spise god mad på sin fødselsdag med alt betalt?!? Nå, og så i dag ringer jeg og spørger ham og han ikke vil med ud og spise da vi er blevet spurgt af vores venne/kærestepar, og jeg skulle NOK betale for mig selv. Men nej dét gad han heller ikke, og så har han heller ingen penge - siger han (hvilket jeg ved er løgn)!
Så mig spørgsmål er bare, er jeg "sart" eller er det bare sådan han er og det skal man acceptere? :-s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare mig?
  • #1   11. nov 2012 Han er vel bare kedelig. Han vil vel ikke ud og more sig, kan ikke se hvad det sku have med hans træning at gøre. Proteiner findes også på restaurant

  • #2   11. nov 2012 Jeg var taget afsted uden ham smiley

  • #3   11. nov 2012 Er næsten 100% sikker på det er pga. træningen. For når han er ude og spise SKAL det være fra en ko, han spiser ikke svin, da der ikke er nok proteiner i. Sådan tænker han næsten 24/7, og han så spiser han jo for 5 personer -.-

  • #4   11. nov 2012 Man kan måske ikke få ko på restaurant ?

  • #5   11. nov 2012 Desuden er der masser af proteiner i kylling. Så det der er bare bullshit

  • #6   11. nov 2012 Comilla, det var også meningen jeg ville have gjort det, hvis det ikke var fordi at jeg sad og spiste min frokost i det jeg bliver spurgt, og det skulle allerede være her kl 15 smiley

  • #7   11. nov 2012 Jaja han æder skam også kylling og kalkun bl.a. smiley
    Men han føler vel aldrig at han bliver mæt på restaurant, da han skal have min. 500 g. kød før han bliver mæt -.-


  • #8   11. nov 2012 Han troller dig. Han ku vel spise 200-300 gram æde mere derhjemme. Så han kan være social.

  • #9   11. nov 2012 Han går lidt for meget op i lortet imo

  • #10   11. nov 2012 Du kan også godt spise 500 gram i byen. Det er troll for vildt det der.

  • #11   11. nov 2012 1. Er ikke blondine mere smiley
    2. Nej du har ret vi bor ikke sammen - endnu, da vi er i gang med husrenovering, og flytter ind om 4-5 måneder.
    3. Altså vi laver skam sociale ting (med venner osv.) - han drikker heller ikke (men det synes jeg så er fair nok, da jeg heller ikke selv er den store "drikker").

    Men det er bare det der med hyggen som jeg forbinder med at gå ud og spise. Ved ikke om det er sådan en pigeting :-)?


  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #12   11. nov 2012 Så tag da på buffet.. Så er den skid vel slået smiley

  • #13   11. nov 2012 Han leger med dig. Har seriøst aldrig hørt noget så dumt. Han er da bare kedelig, andet er der ikke i det. Han vil vel ikke ud og spise og være social. Så er den ikke længere

  • #14   11. nov 2012 Dalle .: Ja sådan tænker jeg også, og det gør han også når vi så endelig har været ude og spise (altså spist noget mere når han så kom hjem), men okay, manden er også sulten hele tiden?

    Kiksen: Ja han går RIGTIG meget op i det. Og jeg synes sgu også det er for meget en gang i mellem - som f.eks. nu ..


  • #15   11. nov 2012 Anders C: Det har vi faktisk også gjort de gange vi har været ude. Så har vi været på kinesisk hvor han kan æde sig selv ihjel næsten. Men dét er jeg altså ved at brække mig over :-b

  • #16   11. nov 2012 Hvis man ikke kan nosse sig sammen til at gå ud og spise med sin kæreste så trænger man sgu til et wake up call smiley

  • #17   11. nov 2012 Jeg tror også jeg skal have en snak med ham når han kommer hjem, om forhåbentligt ikke så lang tid smiley

  • #Nickname -
    #Nickname - Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 107
    #18   11. nov 2012 Det er ikke en pigeting, det med at gå ud og spise - Det er da super hyggeligt IMO, at være ude og spise med en kæreste, "veninde"/flirt, eller lign.

  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #19   11. nov 2012 han er jo bare en taber.... intet andet!

  • #20   11. nov 2012 Der er altså også nogle mennesker der bare ikke kan lide at spise i offentligheden.

    Men ta da snakken med ham i stedet for at komme med alle mulige teorier.


  • #21   11. nov 2012 Ja det er sgu da skide hyggeligt! smiley

    konGEN!: altså jeg vil nu ikke sige min kæreste er en taber (har trods alt været sammen med ham i over 5 år). Det er vel bare nogle gange nogle ting i ens forhold som til sidst bliver for meget, så må man jo snakke om tingene smiley


  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 162
    #23   11. nov 2012 Kan du ikke foreslå ham at spise det han "skal" have inden i tager ud og spiser. Så på restauranten bestiller han det han vil have, og spiser det han vil. Så har fået dækket sit behov, og er samtidig lidt social med dig og venner?

  • #24   11. nov 2012 Jeg siger bare tag da gerne mig med kunne godt æde ude..

    men ellers ja han går for meget op i det så det går ud over forholdet før eller siden..


  • #25   11. nov 2012 Dr phil(s) is on baboom

  • #26   11. nov 2012 dan l: Ja han har nogle ambitioner/mål med det han har gang i, han har tænkt sig at stille op til konkurrence, igen fint med mig. MEN jeg er her også og man skal SFU også leve livet, ber' ham ikke om at vi skal ud og spise 2 gange om måneden eller lign. det er så sjældent vi gør det alligevel smiley

    Casper S: det er faktisk en meget god idé, kan jeg prøve at foreslå ham når/hvis det er smiley

    SMG: jeg respekterer skam også hans sunde vaner, tvinger ham jo bl.a. heller ikke til at æde min lagkage til min egen fødselsdag. Men at gå ud og spise NOGLEGANGE synes jeg godt man kan? smiley


  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 162
    #27   11. nov 2012 Hold dog op konGEN!, så man kan ikke leve godt og længe når man startede forholdet som ungdomskærester?

    Min moster og onkel har været sammen siden de var 14, og er idag 58.

    Det handler om at give plads, og gå på kompromis med tingene, det der ego høre ingensteder henne.


  • #28   11. nov 2012 konGEN!: Øhm, det var noget af en forklaring. Jeg kunne da ALDRIG finde på at droppe et forhold pga. det UDEN at have hørt hans forklaring og snakket med ham om tingene? smiley for mig er det helt fint han har den passion (hellere det end en fed doven lars - for at sige det ligeud), jeg går også op i træning, så vi træner da sammen osv.? Men som sagt, bare en gang i mellem kunne være hyggeligt smiley

  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #29   11. nov 2012 casper : ja og alle kan bliver verdens mester i 100 meterløb.... fordi jeg har set en i tv der blev det!

    KLOVN! FAT BARE ET ELLER ANDET!

    fordi din moster og fucking onkel er sammen er det ikke ens betydende med at alle bliver det!

    du er jo bare en lille dreng på 24 år... vent til du bliver 30 og se så på folk omkring dig... INGEN af dem der er sammen der var os sammen da de var 20.....!


  • konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #31   11. nov 2012 Louise : 100 kr. på at i ikke er sammen om et år:)

  • #32   11. nov 2012 dan l: det er desværre LIDT for langt, da vi bor i en by udenfor Roskilde smiley

  • #33   11. nov 2012 konGEN!: Det kan vi da godt vædde om :-b

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #36   11. nov 2012 Ærlig talt, så gider jeg ikke se på det her mudderkasteri.

    Hold en ordentlig tone ellers kan i få en gratis dags fri fra baboom.


  • #37   11. nov 2012 Marie: Som jeg har skrevet længere oppe så LADER jeg ham gå op i sin træning, han træner stort set hver dag og det siger jeg intet til. Men at bed om sådan en lille ting som at gå ud og spise bare én gang i mellem synes jeg ikke er noget helt vildt at forlange?

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #38   11. nov 2012 Louise L - Du må måske gøre op om det er det du vil.. Hvis han ikke vil ud og spise, kan hele baboom end ikke tvinge ham til det, så må du gøre op om du vil finde dig i det, eller ikke vil.

  • #39   11. nov 2012 Cille F: Ja, det har du fuldstændig ret i, og er jeg skam også godt klar over. Men at "snyde" en gang hver anden måned klarer han vel nok smiley

  • #41   11. nov 2012 du må jo gøre op med dig selv om det er noget du kan leve med, at hans træning måske er vigtigere end dig

  • #42   11. nov 2012 Nogle der træner glemmer seriøst at leve livet udenfor træningslokalerne.

  • #43   11. nov 2012 ja og bliver så store og groteske at se på at de ikke selv fatter det:)

  • #45   11. nov 2012
    Det er svært at sætte sig ind i en person, når man ikke ved hvad han egentlig har og er i sin hverdag.

    Hvis man bruger alt sin tid på træning og kost, kan man sagtens blive mentalt presset.. Det ikke verdens undergang, men en del af det game, han byder sig selv.

    Det kan så være årsag til, at han ikke magter større sociale sammenkomster eller "udflugter".. selv på sin egen fødselsdag..

    Så hvis du elsker ham, så støtter du ham bare 100%.
    Men vær ikke bange for at fortælle ham hvad du mener.. Det er jo trodsalt dig der skal leve med ham.


  • #46   11. nov 2012 Tak for jeres råd! smiley
    Jeg må "bare" tage en snak med ham og fortælle ham hvad JEG synes. Måske gå lidt på kompromis smiley


  • #47   11. nov 2012
    I et parforhold skal begge parter kunne gå på kompromis..
    Derfor er jeg single.

    (link fjernet)


  • #48   11. nov 2012 Jeg bebrejder ham ikke at gå meget op i sin træning, men hvis det er et stort problem for dig, så er min holdning at man må gå på kompromis for hinanden, når man er i et forhold. Det kunen for eksempel være at han kan spise præcis som han vil til hverdag, hvis han bare vil ofre de få dage om året, hvor der nu er højtider, som fødselsdage, juleaften osv. Hvilket ikke er så højt et antal dage, at det har katastrofal virkning på hans træning, men igen, det er self. bare min holdning. smiley

  • #49   11. nov 2012 Jeppe K: Han "får også lov til" at spise som han vil hverdagene, det forhindrer jeg ham skam ikke i smiley om han vil spise 10 hakkebøffer eller 1 det styrer han fuldstændig selv. Fordi at jeg tror også, at hvis jeg bestemte hvad han skulle spise i hverdagene så gad han sgu heller ikke være sammen med mig smiley

  • #50   11. nov 2012 Det var som end også bare et eksempel. Jeg ved jo af gode grunde ikke hvordan jeres forhold ellers er, kan man sige. smiley

  • #51   11. nov 2012 Nej det er selvfølgelig rigtigt, tænkte også bare jeg ville skrive det, så folk ikke troede jeg var en eller anden sur/bestemmende kæreste som fortæller hvad min kæreste skal spise og ikke skal smiley
    Men nu har vi så også snakket om det .. Og er så heldig at blive inviteret ud på fredag smiley


Kommentér på:
Er det bare mig?

Annonce