{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
155 visninger | Oprettet:

Levakovic igen igen {{forumTopicSubject}}

Så er den bund kriminelle Levakovic familie på spil igen.
Noget tyder på at familien lærer deres unger at snyde og bedrage lige fra fødslen.
Man tør slet ikke tænke på hvad den møg familie har kostet Danmark gennem alle årene og det er ene og alene konventionen der har forhindret udvisning af banditterne.

https://ni.dk/ni-news/id/2aa2c96f-5c01-4f18-9bb6-7e1f712a2295/S%C3%B8stre-fra-Levakovic-familie-id%C3%B8mmes-f%C3%A6ngsel-for-at-svindle-%C3%A6ldre

Utroligt at et land skal tolerere sådanne familier smiley
Hvad mener i andre om sagen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Levakovic igen igen
  • #1   23. apr Hvad jeg synes om den familie, jeg vil skrive det mildt, jeg synes de skulle smides ud fra Storebælts Broen, helt udenom konventionen. Men det kan vel ikke komme bag på nogen i DK, at hvad det ikke har kostet og koster - , hvis vi lægger det sammen i kolonner + og - , så vil vi nok ende i minus kolonnen, hvad DK har fået ud af at være i EU, jeg har aldrig stemt for EU, hvad jeg har forstået, men der har nok været skjult dagsorden ift konventioner og EU forstået incl traktater.

    Ingen hemmelighed er, at jeg aldrig har været tilhænger af Østeuropa skulle være en del af EU.


  • #2   23. apr Cody
    Dejligt at se dig på BB igen.
    Jeg er bedøvende ligeglad med hvad den familie gør, de er en last og man må bare acceptere at de koster kassen.

    Men jeg er stort forstander af skarpere indrejse regler hvor familie sammenføring skal afstemmes med ben hårde regler via et point system som man har i Canada. smiley


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #3   24. apr Ja det er nok fordi vi har for mange med ikke dansk pas.


  • #4   24. apr Levakovic familien er bundrådden, og ja, det er utroligt at de kan blive ved og ved med at begå kriminalitet, og koster så meget, uden at der kan gøres noget.

    Men de er ikke alene, der findes flere familieklaner, som er rådne mennesker, og som man heller ikke kan gøre meget ved. Fx. disse:
    https://www.bt.dk/krimi/korsoer-terroriseret-af-to-familie-klaner-det-er-sindssygt-det-der-foregaar

    Konventionerne om beskyttelse er ikke lavet til den slags mennesker.

    Konventionerne burde i stedet beskytte os mod disse mennesker, for det er vores menneskeret at kunne leve fredeligt i vores eget land, at beskytte vores 'hjem', mod den slags mennesker.





  • #5   24. apr Hej cris7 og Jetset

    Jeg stemte nej og havde forinden meldt mig ind i folkebevægelsen mod EF dengang, men det hjalp som bekendt ikke og vi kom i EF sammen med Storbritanien og Irland.

    Det som generer mig er at EMRK konventionen aldrig er blevet justeret på lige fod med alle andre traktater og forordninger der som bekendt bliver justeret jævnligt..


  • #6   24. apr Enig JoJo - det er familiesammenføringer der udgør den største belastning og det undrer mig at Levakovic og andre kriminelle familier kan blive ved med at importere nye banditter til flokken smiley

Kommentér på:
Levakovic igen igen

Annonce