{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

cris7
cris7
Online Tilmeldt:
16. dec 2014
Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356

Levakovic familien rykker ind på Amager. {{forumTopicSubject}}

https://www.bt.dk/krimi/levakovic-familien-rykker-ind-i-nyt-omraade-skaber-frygt-blandt-naboer

Den kriminelle familie Levakovic er flyttet til nyt boligområde i Ørestaden.
Det har skabt meget utryghed blandt beboerne. Det har været nødvendigt med et privat vagtværn der patruljerer.

Gimi Levakovic mener at der er tale om fordomme mod hans familie, hvilket jo ikke er sandt. For denne familie er dybt kriminel, og har skabt meget ballade med trusler overalt hvor de er.

Så vidt jeg ved, er Gimi L stadig på kontanthjælp, og det kan derfor undre hvordan det er muligt at han kan betale så høj en husleje.

Mon ikke man skulle gå hele familien grundigt igennem efter Al Capone metoden, og igen forsøge af al magt af få dem ud af Danmark?

Hvordan skal man ellers slippe af med denne familie?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Levakovic familien rykker ind på Amager.
  • #1   7. jul 2019 Arme naboer...undrer mig også over prisen på huslejen, men måske boligselskabet skulle kigge på de kvindenavne, lejlighederne efter sigende er udlejet til...?!

  • #2   7. jul 2019 Hvis Gimi har skiftet til et pige navn så vil jeg kraftig anbefale at han tager en burka på for ikke at forstyrre øjeæblerne. Så kunne det være at skraldmændene tager ham med.

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #3   7. jul 2019 #1
    Ja, den fik jeg lige overset. Fuldstændigt rigtigt at der bør kigges på de 'kvindenavne', om de reelt bor der, og hvad man ellers kan finde ud af i den forbindelse.

    Der bør virkelig sættes alt ind, igen, på at få hele den familie ud af Danmark, for de er bedragere, farlige for andre mennesker og ikke andet end affald som burde havne på møddingen!





  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #5   7. jul 2019 Alis!!!
    Nu skal du IKKE begynde på igen at give andre skylden. VI har ingen skyld i den måde som Levakovic familien opfører sig på!

    DU er kugleskør i din opfattelse af at alle andre end folk SELV, skal og har, et eget ansvar for hvordan deres liv kommer til at fungere.







  • #6   7. jul 2019 Cris.

    Er du den eneste herinde, der ikke ved at Alis er mor til Gimis´ børn?


  • #7   7. jul 2019 # 4


    Familien med det blakkede ry, har Alis som forventet et eminent forsvar for, og mener det skyldtes 'forkert immigration' fra DKs side, man kan kun ryste på hovedet.'

    https://www.bt.dk/krimi/levakovic-bossen-0-job-28-domme-10-aars-faengsel

    Manden var ikke forældreløs, da han ankom for 50 år, gik 7 år i skole, har aldrig haft job, og levet af kriminalitet, og har nu skiftet navn til Lorenzen.

    Boligselskabet har nok haft svært ved at leje så dyre lejligheder ud, og tjekker ikke, hvem der står bag, og trods 28 domme kunne denne mand ikke udvises, så noget er der galt med systemet, når nogle mennesker i den grad får lov at lege kispus med Danmark og de danske lovlydige borgere.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #8   7. jul 2019 "Familien kom til Danmark i begyndelsen af 70’erne, slog sig ned og fik hus og bil, men intet arbejde.
    I stedet kom familien på kontanthjælp, og ganske få af dem har prøvet at have et rigtigt arbejde, mens stort set alle voksne medlemmer er straffet adskillige gange.

    Gennem årene har Levakovic-familien, der i dag består af fire generationer i Danmark, modtaget mange millioner kroner i støtte fra det offentlige."

    Sigøjnere er nærmest ikke til at integrere, da de fleste eller mange, lever efter deres helt egne interne regler og love. De snyder og bedrager hvor de kan komme afsted med det.



  • #9   7. jul 2019 #4
    Levakovic-familien er et eksempel på Danmarks manglende evner til at integrere sigeunere.

    Man vil aldrig kunne integrere sigeunere.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #10   7. jul 2019 Du skriver Alis:
    Efter at han er blevet voksen er der gjort flere forsøg på at få ham udvist. Det kunne ikke lade sig gøre fordi han havde mindreårige børn, som han alene havde forældremyndigheden for.

    Han truede sin tidligere kone for at få forældremyndigheden over børnene. Han vidste udmærket at så kunne han ikke bare udvises, samt få indtægt ved børnepenge.

    Han følte sig også berettiget til at få førtidspension, kun fordi han havde astma.

    Han har kørt rundt med systemet, truet sig til meget.


  • #11   7. jul 2019 Sig mg har Gimi L sprunget ud af skabet siden han har fået pigenavn smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #13   7. jul 2019 Jeg tager gerne den ballade Alis!

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #16   7. jul 2019 #15 Alis

    Jeg har øvet mig i mange år Alis, når det kommer til dig. Jeg har endda sagt undskyld til dig, da du sagde at jeg havde været skyld i at du havde fået et psykisk sammenbrud. (Flere år siden).

    Der er nogle få ting jeg er helt enig med dig i, hvilket jeg også har givet udtryk for. Men jeg kan ikke holde ud at du konstant og altid, fratager alle mennesker et eget ansvar for deres og deres børns liv.

    Især når det kommer til folk som har indvandret her til landet. Lige her og nu, taler vi om familien Levakovic, som kom hertil i 70'erne, fik hus og bil, og altså IKKE startede dårligt. Havde alle muligheder for at leve som os her.

    Du svarer ME dette #14

    Det, man som værtsland så kunne gøre, var at se i øjnene, at sådan er det. Måske indrette nogle pladser rundt omkring i landet, hvor de kan leve på deres egne betingelser. Det kunne måske afholde nogle af dem fra kriminalitet.

    Nej, for det tillader en form for anarki. Værtslandets regelsæt gælder, og det skal følges. Ellers kan de også undrage sig at betale skat, og gå udenom en masse betingelser som vi andre skal efterleve.







  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #18   7. jul 2019 Her er en artikel fra 2014, om den 'stakkels lille søde Gimi! Læs den, Alis!

    De må grine godt og grundigt af danskerne.
    Medlemmerne af den berygtede sigøjnerklan, Levakovic, har ifølge en revisionsrapport, som Ekstra Bladet sidste år fik indblik i, over en fireårig periode kostet Københavns Kommunes skatteborgere 16,8 millioner kroner. Samtidig kan familien fortsat røve og plyndre og voldtage uden at det på nogen måde får indflydelse på de generøse udbetalinger fra kommunens åbne kasser.

    Samtlige voksne medlemmer af familien, cirka 40, er enten på førtidspension eller modtager kontanthjælp, og en senere revisionsrapport afslørede ifølge Ekstra Bladet blandt andet, at ydelserne fra den københavnske socialforvaltning til familiemedlemmerne sidste år var løbet op i små 302.000 kroner om måneden.
    Eller i alt helt præcist 5.132.855 kroner i løbet af 17 måneder.

    Samtidig med udbetalingerne af de årlige millionbeløb fra den københavnske socialforvaltning boltrer familiens mandlige medlemmer sig i kriminelle aktiviteter, der dækker hele spektret fra tricktyverier over væbnede røverier, hjemmerøverier, grov vold, hæleri og afpresning til voldtægt.
    Og de starter tidligt. Således i 2000, hvor to fætre på henholdsvis 13 og 14 år havde deltaget i en gruppevoldtægt af en 30-årig kvinde.

    ”Jeg har aldrig hørt om andre familier, der kan matche Levakovic-familiens gøren og laden, hvad angår lovovertrædelser. Det er en livsstil i den familie,” sagde chefpolitiinspektør ved Københavns Politi, Ove Randrup, til BT i maj 2011.

    Og nu er Levakovic-boss ved at starte blodig sigøjnerkrig i Norden

    Medens millionerne fra den københavnske socialforvaltning strømmer til Levakovic-familien, som supplerer de københavnske skatteborgeres gavmildhed med ekstraindtægter i form af kriminalitet, er familiens overhoved, den berygtede Gimi ”Boss” Levakovic, ifølge Ekstra Bladet nu også i fuld gang med at starte noget, der kan udvikle sig til en blodig sigøjnerkrig i Norden.

    I Norge kører krigen allerede nu for fuld udblæsning mellem rivaliserende sigøjnerklaner. En krig, der startede med et mislykket mordforsøg på lederen af den berygtede sigøjnerklan Karole, Rene ”Roma”Karoli, og rivaliserende familier har siden bekæmpet hinanden med skyderier, mordforsøg og brandattentater.
    ”Det er den mest alvorlige konflikt, der har været mellem sigøjnere i Norge, og den bliver mere og mere voldelig,” siger tidligere leder af voldsafsnittet i Oslo politidistrikt Finn Abrahamsen til Ekstra Bladet.
    Han har i mange år beskæftiget sig med sigøjnermiljøet og understreger:
    ”Derfor der det også meget bekymrende, hvis danske sigøjnere bliver indblandet, og vi får en nordisk strid. Det er aldrig set før,” siger han.

    Levakovic til Karoli: ”Jeg straffer jer”
    Og skal man tro den danske klanleder, Gimi ”Boss” Levakovic, så har de danske sigøjnere vitterligt tænkt sig at blive involveret.
    Under alle omstændigheder har han ifølge Ekstra Bladet ladet omverdenen forstå, at han nu vil blande sig og straffe den norske Karoli-klan.

    "De skal ikke begynde at true alle sigøjnere og kræve penge. I Danmark har vi sigøjnere respekt, men Karoli-familien i Norge lever efter nogle helt andre regler og laver beskidte tricks med alle folk, og det skal de straffes for. Jeg sværger ved Gud, at jeg er manden, der skal straffe dem,” har han udtalt.
    Canadiske sigøjnere til Levakovic: ”Du er sindssyg”

    Den indtil videre verbale strid mellem Levakovic og den norske Karoli-familie har bredt sig til Canada, hvor de canadiske sigøjnere tager Levakovic’s trusler om klankrig meget alvorligt.
    I en video på facebook advarer således en gruppe canadiske sigøjnere ifølge Ekstra Bladet Gimi Levakovic:
    ”Du er blevet venner med mange dårlige personer og er i gang med dumme ting og fører dig frem med dyre biler. Du skal ikke skræmme folk. Jeg giver dig mit ord på, at du ikke kan opføre dig sådan. Du har ingen respekt, og du opfører dig, som var du sindssyg,” siger en af mændene.

    Hvorvidt Gimi ”Boss” Levakovic vitterligt er sindssyg må være op til at en lægelig vurdering, men at han ikke viger tilbage for selv ufattelig grov vold, er hævet over enhver tvivl.

    Således påkørte han med fuldt overlæg i april 2011 sin gravide kæreste, som på det tidspunkt var to måneder henne. Han havde så megen fart på, at hun ved påkørslen blev slynget op i luften, hvorefter hun landede på nogle parkerede cykler."

    Siden da, har intet ændret sig, tværtimod. Så Alis mener du stadig at denne person med familie skal tages i forsvar?


  • #19   7. jul 2019 Jeg giver en dusør til dem der skyder hele Levakovic familien!!!!

    Revl og krat!!!


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
  • #22   8. jul 2019 #21

    HVORFOR har kommunen dog ikke gennemgået familiens økonomi for længst???

    Tør de ikke?!

    Og straksaktivering under opsyn må også kunne forekomme, så kan de vel ikke beskæftige sig med ulovligheder så længe, når man normalt slæber dødssyge ledige i arbejdsprøvning, for at undgå at yde kontanthjælp.



  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #23   8. jul 2019 Netop, hvorfor har kommunen ikke for længe siden undersøgt denne familie grundigt!

    Måske er kommune/Jobcenter bange for denne familie? Læs her:

    http://nyheder.tv2.dk/krimi/2015-01-16-trusler-paa-jobcenteret-ansatte-frygter-voldelige-borgere



  • #24   8. jul 2019 #23

    Tyder på en eller anden form for særbehandling, for at personalet er udsat for diverse trusler.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #25   8. jul 2019 Et andet sted står der at han har truet med at skyde sagsbehandlere, så ja, der er sikkert en eller anden form for 'særbehandling'.

    Det samme er også tilfældet med bandemedlemmer, de truer også sagsbehandlere. Samtidig vil man ikke sætte dem i aktivering, da de selv, samt andre kan blive udsat for fare, hvis nogen vil dem til livs.

    Men så må man jo finde på en anden måde, hvilket jo ikke burde være svært, da Jobcentre jo åbenbart er meget kreative i den måde de behandler andre på.


  • #27   8. jul 2019 alis

    Helt forkert at den stakkels mand skal efterprøves med sin indtægt, tænk på hvor meget han er gået igennem siden han kom til Danmark. Næ gi ham 100 millioner (skattefri) kontant så staklen og familie ikke laver kriminalitet og ikke behøver at lease Merceden. faktisk burde man give alle kriminelle 100 millioner så tror jeg ikke de gider kriminalitet. Det kan også være et plaster på såret over hvordan Danmark har behandlet dem - med ussel boliger, masser af kontanthjælp, rent vand, buskort,

    Det samme skulle man gøre i Afrika, indlagt vand i tråhytten, madvogn 3 gange om dagen - det er noget der får dem op af palmebænken som er sponsereret af bauhaus. Så bliver man innovativ og begynder at være et stor lys...


  • #29   9. jul 2019 Alis

    Med hensyn til tidligere sag om en bolig han blev afvist, fordi de blev utrygge????

    Den forstår jeg så ikke lige for beboere har intet indblik hvem der ansøger - så det er da vrøvl, det er bestyrelsen som mente at det kunne gøre andre beboere utrygge.

    Hvis de fik 100 millioner så har da alle chancer for at få sig en bolig, et liv i tryghed, ikke mere kriminalitet.

    For mit vedkommende er jeg da ligeglad med 100 milioner - jeg har hvad jeg har brug for - familie, venner, netværk, som alle andre kan opbygge som ikke i sig selv er baseret på social status.

    Jeg kan læse mellem linjerne at du igen bruger din egen situation som regelsæt - du søger det som mange har, men har ikke fundet det. og projektere til over på andre som du ønsker og håber finder det du ikke har.

    Kriminalitet er ikke noget man kan psykoanalysere sig ud af,

    eksempel...

    Hvad er grunden til kriminalitet - det grundlæggende?

    jo det er omgangskreds, det behøver man ikke have en phd uddannelse for at vide. Så første skridt er at tage den tunge beslutning at droppe sin kriminelle omgangskreds. Det er hård for mange, for det er deres netværk. Så skal man begynde at bygge et nyt netværk op som grundbasis er et arbejde, her får man kolleger, kommer til at kende dem godt, er med til deres fester eller andet. Så man starter i realiteten en ny tråd i livet.

    En anden ting er at mange langtids indsatte danner sig et netværk af kriminelle som løbende så kommer ud og man tilslutter sig det - det skal man helt droppe. Så i bund og grund er det karakter. Men det største problem er at han er sigøjner med en helt anden kultur og de dropper ikke sin omgangskreds som flere med danske kultur. Så i grunden har samfundet allerede tabt på forhånd når de stadig selv vælger at leve i en kultur hvor der er et andet syn på mit og dit og hvor man mener at dit er mere vigtig for dig at stjæle.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #30   9. jul 2019 Alis.

    Jeg er virkelig rystet over at du på nogen måde kan tage denne forfærdelige familie i forsvar!
    Du skriver:
    Når folk bliver utrygge hvis han flytter ind, så er det næppe fordi de ved noget om hvad han har lavet. Jeg ved det ikke engang, men har konstateret, at det ikke er i den alvorlige ende af skalaen.

    Du må nærmest være den eneste som ikke har hørt om denne familie i DK.

    Han er IKKE på førtidspension, men været på kontanthjælp hele sit liv.

    https://www.bt.dk/krimi/levakovic-bossen-0-job-28-domme-10-aars-faengsel

    Du er virkelig helt uden for rækkevidde, med det pladder du skruer sammen, for at forsvare en uhyggelig familie, der leger med systemet, andre mennesker, og er dybt kriminel.


  • #33   9. jul 2019 alis
    nu vil jeg ikke kalde den sigøjner familie social sårbar, så skal man da være helt væk.

    Jeg høre intet til de ofre som har oplevet 28 kriminelle forhold fra den person - men det er jo nok ikke vigtigt i din verden. Jeg høre heller ikke noget om ofre for de andre 39 kriminelle i familien - men det er så heller ikke vigtigt. Det at banke konen blå og gul er jo resultatet af samfundet - det er deres skyld at man er voldelig - kunne de ikke i det mindste være lige sjove nede på Lærkevej jobcenter - det tror jeg ikke vil sætte store overskifter nogen steder. faktisk så ville jeg spise kage den dag.


  • #35   10. jul 2019 Joke om socialrådgivere

    Jesus kom gående på vejen og pludselig springer der 4 røver frem og gennem banker ham og efterlader ham i vejkanten som en gang blodbudding.
    En times tid efter kommer 2 social rådgiver og ser Jesus ligger på vejen. De stopper op og står og kikker på Jesus som ligge ubevægelig på jorden.
    Efter 10 min tid siger den ene socialrådgiver. Dem der har gjort dette har virkelig brug for vores hjælp.


  • #36   10. jul 2019 "Efter 10 min tid siger den ene socialrådgiver. Dem der har gjort dette har virkelig brug for vores hjælp."

    Hed hun Alis?!


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #38   10. jul 2019 #32 til cris
    Du oser simpelthen lagt væk af fordomme over for en hel række af grupper i Danmark, som ikke deler dit menneskesyn. jvf. Alis

    Hvilket vil sige at du kalder mig både fordomsfuld og racist?

    Mit menneskesyn handler ikke om hvor folk kommer fra, eller hvilken hudfarve de har.

    Det handler om deres opførsel, deres handlinger, om deres måde at agere/tilpasse sig i vores land, og ikke misbruge de goder som de nyder godt af, på lige fod med den almindelige dansker.

    Hvis disse mennesker lader deres egen kultur hindre dem i at opføre sig på en måde der ikke afspejler og tilpasses vores levevis, så er de skadelige for vores samfund, og hører ikke til her i Dk.

    Der er mange gode ærlige, arbejdsomme mennesker fra forskellige folkeslag her i Dk, og dem skal vi være glade for.

    Men vi skal ikke tillade kulturer som nedbryder vores samfund, om det er med kriminalitet, ligegyldighed for vores regler og love, eller at følge fx. Sharialov, hvor vores retssamfund ikke accepteres.






  • #39   10. jul 2019 cris

    en undersøgelse har vist at unge helt ud i 4 generation er mere islamiske end 1 generation - dvs. at vi har en del unge som ikke anerkender det demokratiske system men fastholder sig selv i en udemokratisk holdning til det danske demokrati. Så imens de hyler op om at blive tvansflyttet så har de selv være kimen til det. Den bedste måde at få en harmonisk boligområde er at forhindre et islamisk flertal i området som netop gør det til en ghetto som i bund og grund er muslimsk hvor man putter danskere i deres ligning og opfører de sig ikke efter deres ligning så vanker der.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #40   10. jul 2019 Sandt Poly, jeg har også læst det.

    Det er også rigtigt at tvangsforflytninger er de fleste selv skyldige i.

    Dog mener jeg ikke at det er den rigtige vej at gå, at bruge en hullens masse penge på at rive gode bygninger/lejligheder ned, bygge nyt, for at få et andet 'klientel' til at bor der.
    Det er jo ikke 'murstenene' der er noget galt med, med indholdet indenfor 'mustenene'.

    Men flytter bare problemet, istedet for at tage fat om nældens rod.



  • #42   10. jul 2019 Cris

    Vi er enige- men regeringen har kigget på at man ikke kan tvangsflytte folk fordi de er af anden etnisk oprindelse - så hvad er tilbage? at gøre parker mere luftige, og dermed med loven i hånden tvangsflytte folk.

    Men i realiteten løber man kun en del af problemet, kriminaliteten i parkerne og spreder deres aktivitet. De finder så andre måder at samles på og som ikke hjælper på integrationen som sådan er et skib med masser af huller hvor folk med en tekop prøver at fjerne vandet.

    Men dog man gør noget - ingen i hele EU har formået at integrerer størstedelen og jeg vil mene at så mange stater kan ikke gøre den samme fejl, Så fællesnævneren er at begrænse den type af mennesker - og gør man det ikke så beder man selv om problemer.


  • #43   10. jul 2019 alis

    Nu har vi en statsminister som ikke gik af vejen for at sætte førtidspensionister på en prøvning hver 5 år for lige at se om man kan skrue det sidste ud af syge...

    For år tilbage skrev jeg på tv2 som iøvrigt blevet stjålet af en og udgives som hans -

    Mette Frederiksen er Robin Hood

    Mette Frederiksen ævlede løs i debatten på DR2.

    Vi skal vise ansvarlighed.
    Vi skal have en masse førtids pensionister i flex job
    Slut med at førtids pensionere folk under 40

    Hovedet på skrå og her lyver hun virkelig synes jeg at bemærke når hun benægter at de svage skal betale for den nye dagpenge reform.

    ... Men fakta er at dem som før havde bibeholdt deres lønniveau i en flex ordning skal gå drastisk ned i løn og her snakker vi ikke om få hundrede kroner men mange tusinde som så skal postes i flex job ordninger for de lavtlønnede.

    Så her er helt klart tale om en Robin Hood finesse som skal pisse på folk som uheldigvis er højtlønnet og i flexjob og syge....flot her træder man virkelig på de syge som så nok er nød til at sælge hus og hjem...

    Jeg blev aldrig klog på Mette for hun sagde at hun ikke vil røre ved dem som allerede har fået tilkendt en førtids pension men hun åbnede samtidig op for en klap jagt på dem som ifølge måske en senere revurdering skal igennem et afklarings forløb.

    Hun har mange flotte ord og flosker og den her hoved på skrå når hun insmigrende er så forstående overfor folks oplevelser med det totalitære hjerneløse afklarings system.

    Men som hun hele tiden pointere " det var jo under den gamle reform," jamen for helvede det hele lyder bare som kejseren uden klæder"

    En anden ting Mette Frederiksen ikke kunne svare på var at hvor skulle alle de flexjob komme fra som skulle opsuge mange tusinde handikappede, psysisk syge, nær død mennesker, total lamme - intet er en hindring for Mette Frederiksen. Positivt tænktning.

    Hun ævlede godt nok om at hun skulle i dialog hos arbejdsgivere men ingen arbejdsgiver gider have folk i få timer da de står for den største del af regningen. jo siger mette det er en del af den store master plan hvor arbejdsgiver kun skal betale for den reale arbejdstid.

    Jamen det faktum betyder jo at der allerede er et skjult felt i hendes beregninger som betyder en større udgift og hvor mon de penge skal hentes henne?

    Her kunne jeg godt tænke at man fik gravet alle de døde op og får den i aktivering vi kan fandme ikke have at de bare ligger der og dovner den.

    Det får mig til at tænke på flere sager hvor Odense kommune jobcenter har indkaldt både kræftsyge som ligger med diverse slanger ude på OUH og døde mennesker til samtale med advarslen om at hvis de ikke møder op så får det konsekvenser for dagpenge/bistand.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #44   10. jul 2019 #20 Alis til cris
    Det har ikke noget at gøre med at forsvare, det har noget at gøre med at prøve at forstå tingene rigtigt. Det er den første forudsætning for at finde de rigtige løsninger. jvf Alis

    Man har her i dk forsøgt at 'forstå' i mere end 40 år, forsøgt med den blide metode, som intet førte med sig, senere den mere hårde metode som heller intet førte med sig.

    Vi taler her om indvandrere, af den ene og anden slags, som i bund og grund ikke er vores ansvar at integrere men DERES ANSVAR, at blive integreret i det land de selv har valgt at bebo. De har fået hjælp på alle mulige måder igennem tiden, men valgt ikke at gøre brug af den.

    De har selv gjort sig til 'ofre', fordi de ikke evner/vil/ønsker at opdrage deres mangfoldige afkom efter de normer vi har her. Til at der ikke skal gøres forskel på køn. Til at respektere at piger er ligeværdige med drenge. At piger ikke er et produkt som kan købes/sælges familier imellem.

    Den rigtige løsning er, at sende disse mennesker retur til den kultur og levemåde, som de så tydelig viser at de ønsker, og åbenbart savner!




  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #46   10. jul 2019 Har du, Alis, tænkt på at det muligvis burde være dig selv som skal ændre forståelse for disse ting?

    At din egen baggrund gør, at du ikke er objektiv nok til at forstå mange ting?

    De misbruger ikke vores goder mere end danskerne selv gør, men når de gør, så bliver det blæst helt ud af proportioner for at spille danskerne ud imod dem.jvf. Alis


    VI skal nok selv tage os af de danske kriminelle, og misbrugere af 'goderne'. Det er vores ansvar.
    Men vi skal ikke importere mennesker som misbruger den rettighed, som vores danske bedste/oldeforældre har kæmpet for til gavn for deres afkom.


  • #48   11. jul 2019 #47
    "og jeg kan ikke huske, hvorfor de rejste rundt dengang i 70erne."

    http://www.romnet.dk/romafolketdk.html


Kommentér på:
Levakovic familien rykker ind på Amager.

Annonce