{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
222 visninger | Oprettet:

Hatten af for Zelensky {{forumTopicSubject}}

At the world security conference in Munich.
Zelensky hold en fantastisk tale på en halv time og fik en stående ovation fraverdens ledere og politikere.

Hans Engelsk starter ved at være godt og han kunne formidle passion og følelser, ikke så ringe da.

Der er nogen som snakker at han skal erstattes, men det tror jeg ikke er muligt, og personligt synes jeg har klarer det godt ved at tage fat på korruption i Ukraine, lade professionelle ledere forsvare Ukraine og lytte til hans rådgivere.

Der er kun få, som kunne holde den tale og fastholde opmærksomhed hor verdens ledere i en halv time.

Jeg tror at Putin blev nævnt mere en 30 gange i talen og mest i forbindelse med at manden er en fare for verdens freden, og ved at kæmpe imod Putin kæmper vi for verdens fred.

Jeg er enig smiley

For at få pointen hjem, over 100 Navalny støtterne er sendt til fængslet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hatten af for Zelensky
  • #1   17. feb JoJo

    Kunne ikke være mere enig og jeg håber støtten til Ukraine fortsætter til de har fået sit land igen smiley


  • #2   17. feb Cody
    Jeg er sikker på at der er nu kommet så meget fokus på Putins korrupthed at de som støtter ham som Orban, Trump, Netanyahu, Xi og Erdogan og andre får berørings angst.

    Men som Zelensky var inde på vil det ikke hjælpe at fjerne Putin hvis ikke der bliver valgt en demokratisk leder i Rusland hvor alle lande kan samarbejde med

    Zelensky gjorde det helt klart at kun når vi står sammen kan vi få fred.


  • #3   17. feb Hvis nogen er interesserede om hvordan Rusland arbejder for at miskreditere Ukraine
    Desværre, kun på Engelsk og artiklen fra WaPo er Langt og meget sagligt smiley


  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 274 Svar: 2.119
    #4   20. feb Nu er der gået over 2 år, så hvad der skal laves ser ud til, at være umulig.

  • #5   20. feb Brok
    Nu er der gået over 2 år, så hvad der skal laves ser ud til, at være umulig.


    Som Navalny nævnte i talen til verdens sikkerheds konferance sidste uge.

    Kun hvis Rusland vælger en demokratisk leder i et demokratisk valg er krigen slut i mindre end 5 minutter.

    For resten, godt klaret at du kom ovenpå to blodpropper smiley


Kommentér på:
Hatten af for Zelensky

Annonce