{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Konsekvenser af Paludans koranafbrænding i Sverige. {{forumTopicSubject}}

https://www.bt.dk/udland/tyrkiet-aflyser-nato-moede-efter-paludans-koranafbraending

Rasmus Paludans stunt med at afbrænde koranen i Sverige har ført til demonstrationer i Tyrkiet, afbrænding af svensk flag, samt har Tyrkiet aflyst NATO møde omkring Sveriges optagelse.

Paludan satte lige en 'fjer i hatten' til Ergodan, som snart skal på valg, trods den tyrkiske befolkning er utilfredse med ham. Lige en sag for Ergodan til at ophidse folket så han genvælges.

De store regeringsstyrede medier i Tyrkiet, har ikke ligefrem vist sig 'oplyste' omkring hvem Paludan egentligt er. Men fremstiller ham som en stor politikker, der får lov af det svenske Folketing til at fornærme og nedgøre alle muslimer.

Paludan er et sølle fanatisk mentalt sygt menneske som i den grad søger opmærksom, intelligent, men farlig pga. sin ageren.

Man kan kun håbe på at Tyrkiske medier bliver oplyst om det, og behandler ham derefter. Nemlig at ignorere en så latterlig personlighed.

Men også at selvsamme medier forstår at det er tilladt i forhold til demokratiet, at selv idioter kan mene, sige, vise hvad de vil.

Ignorer dog sådant et fjols.

Hvad mener I?





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konsekvenser af Paludans koranafbrænding i Sverige.
  • #2   24. jan 2023 Jeg er enig i at ytringsfrihed ikke er noget der bare skal udnyttes, men tages vare på, for ellers vil idioter som Paludan være skyld i at den pludselig indskrænkes.

    Dét Paludan ønsker, har han jo netop opnået. At sætte en halv verden i ophidselse, at stoppe et NATO møde!

    Dét Ergodan har ønsket, er netop sådan en sag.

    Jeg har set Paludan og hans 'stunt'.

    En stor fodboldkamp i Parken, hvor der inden kampen var totalt fyldt af mennesker udenfor der glædede sig til kampen og hyggede sig med godt øl.

    Naturligvis var der godt med politi, men der var så et lille område,helt tæt på Stadion lige hvor alle kom/var forbi, hvor der var afspærringsbånd og politi med maskingeværer, jeg tænkte at det var måske lige voldsomt nok at politiet var så bevæbnet.

    Men så så jeg det var det fjols til Paludan, brænde en koran, smide den, mens han forsøgte at råbe folk op. Hans lille 'tro væbner', løb efter den brændende bog, tog den op og viftede med den. Det var så latterligt, og ja komisk.

    Alle de folk der var eller passerede forbi, de enten ignorede ham eller grinte.

    Og det er den måde man skal behandle sådan en person.


















  • #3   24. jan 2023 Politiet skal ikke hjælpe den person.

    Lad bare Paludan demonstrere, men uden politibeskyttelse!

    Så vil han snart få de tæv, som han beder om. (så kan han lære det)


  • #4   24. jan 2023 Ja vi lever jo i en rets stat, hvor aflivning ikke er lovligt, heller ikke af tåber.

    Men måske skulle vi prøve med, at sige nej til hans ansøgning til demonstration,
    manden er jo skide smart så han næsten aldrig overtræder loven.

    Tænk at ingen af alle de ansatte der findes i vores retssysten og ingen kan finde en løsning.


  • #5   24. jan 2023 #3
    Jeg er helt enig Busmann.

    Paludan har allerede kostet os skatteborgere mange millioner, ikke kun ved hans demontrationer, men også person/husbeskyttelse.

    Men mon ikke Paludan vil forlange total beskyttelse at de svenske myndigheder?











  • #6   25. jan 2023 Må jeg minde d’herrer og damer om at ytringsfrihed har haft det ualmindelig svært i Sverige gennem mange år hvad angår kritik af indvandring fra muslimske lande.
    Det ved alle og enhver og ikke mindst Paludan der har valgt Sverige af samme årsag.

    Hvad Erdogan angår er det i forvejen en skandale at Tyrkiet overhovedet er medlem af Nato alliancen.
    En slyngelstat der uden hverken FN eller Nato mandat har myrdet tusindevis af kurdere og fængslet og tortureret lige så mange.
    Tyrkiet har overtrådt samtlige internationale aftaler hvad angår behandling af fanger samt overholdelse af menneskerettigheder og som i alle andre muslimske lande er ytringsfrihed ikke eksisterende i Tyrkiet.
    Så jeg beklager, men jeg kan ikke hidse mig op over at Paludan (selv om metoden er overdrevet åndsvag) gør hvad Sverige selv burde have gjort de sidste 20 år, men det er nok desværre for sent fordi de muslimske klaner allerede har etableret sig hvilket de tiltagende skyderier og mord vidner om smiley


  • #9   25. jan 2023 Jeg er 100% enig #6 Cody.

    At Paludans koranafbrænding nu også i Sverige er idiotisk, det ved han godt selv, mon ikke han kender lovene ud og ind.

    Citat: Grundlovens § 71 har følgende ordlyd: Den personlige frihed er ukrænkelig. Ingen dansk borger kan på grund af sin politiske eller religiøse overbevisning eller sin afstamning underkastes nogen form for frihedsberøvelse. Citat slut.

    Ved ikke om den også gælder i Sverige. Men vi ved også, hvordan disse indvandrere, som er tilhænger af koranen har totalt smadret Sverige, Sverige har fået det, vi med et gammelt ordsprog siger: Utak er verdens løn. De har været så venlige at åbne deres land og behandlet dem, som blommen i et råddent æg, intet godt har de fået andet end mega problemer, som der i dag, ikke kan reddes.

    Men så gør de det, at de tillader sig at brænde nationalflag af, det er endnu værre end at brænde koranen af. Jeg håber aldrig, at Tyrkiet bliver medlem af EU, vi har ikke samme tankegang og levevis og forøvrigt, så er det vist kun 3% af Tyrkiet, som ligger i EU, så de hører til i Mellemøsten.


  • #10   25. jan 2023 JoJo jeg må indrømme at jeg havde højere tanker om din respekt for demokrati.
    Verden er fyldt med idioter der nyder godt af demokratiske rettigheder til stor fortrydelse for mange, men at give køb på disse fundamentale rettigheder vil uværgeligt placere os i samme kategori som de slyngelstater vi ikke vil sammenlignes med.

    Hvis vi vender problemstillingen 180 grader og forestiller os et Europa uden islam kritikere a’la Gert Wilders, LePenn, Rushdie, Glistrup og Robinson fra England samt mange flere er jeg overbevist om at hele vest Europa havde haft præcis samme udfordringer som Sverige og Frankrig.
    Paludan’s metoder er yderst kritisable, men det samme er Sverige’s mangeårige udskamning af enhver der ytrer sig kritisk om muslimsk indvandring og jeg må indrømme at Paludan, trods metoderne, udstiller det svenske demokrati’s svagheder så den menige svensker forhåbentlig opdager hvor slemt det står til i deres land 🤔


  • #11   25. jan 2023 Paludan brænder Koranen af, det er en demonstration fordi han mener, den er roden til alt ondt.

    Sveriges national flag bliver brændt af, fordi de mener, at Sverige skal ryddes med jorden, det er da fuldstændigt uhørt, forøvrigt er Dannebrog også blevet brændt af, så 2 skandinaviske lande ønsker muslimerne udryddet smiley


  • #12   25. jan 2023 Jetset #9

    Helt enig og uanset klovnen Paludan og hans metoder er det tvingende nødvendigt at Europa konstant markerer demokratiets ukrænkelighed overfor religiøse muslimske fundamentalister der desværre har fået fodfæste i de fleste vest europæiske lande.

    Mange glemme desværre hvor mange no-go zoner, koran klodser og kritikere der, som Paludan, lever under politibeskyttelse i de fleste store europæiske byer og antallet stiger hurtigt.
    Helt uhyrligt at tænke på at der i mange vesteuropæiske lande er områder hvor den etniske befolkning ikke kan færdes trygt grundet muslimsk indvandring 😲


  • #14   25. jan 2023 Det er fair nok JoJo, men jeg foretrækker tosser som Paludan fremfor mere Islam i Danmark smiley

  • #16   25. jan 2023 Og JoJo - du har nu heller ikke meget kendskab til Morten Kock smiley - hvis jeg må sige min mening smiley smiley smiley

  • #19   25. jan 2023 JoJo #15

    Jeg er skam enig JoJo, men her i vest Europa var vi alt for naive hvad angår muslimsk indvandring og havde man fra starten brugt integrations udgifterne på en lign. Mentor ordning i stedet for at lade stå til og give kritikere af muslimsk indvandring skylden, havde Europa ikke set ud som det gør idag 🤔


  • #21   28. jan 2023 https://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/ministerium-advarer-danskere-i-tyrkiet-mod-demonstrationer/9609313

    Jeg synes Paludan har en god pointe, bør vi ikke støtte op om den ??

    Han stopper først, når Tyrkiet er klar til at lukke Sverige ind i Nato, har han sagt.


  • #23   28. jan 2023 JoJo - så skal det kun være en kylling, du kan få lov til at brygge smiley

    Erdogan skal ikke have så meget magt, at han kan forhindre Sverige og Finland i at blive medlem af Nato, hvad sker der lige. Tyrkiet skulle kyles ud, de skulle aldrig have haft lov til at komme ind.


  • #25   28. jan 2023 #21 Jetset

    Jeg synes Paludan har en god pointe, bør vi ikke støtte op om den ??

    Han stopper først, når Tyrkiet er klar til at lukke Sverige ind i Nato, har han sagt.
    jvf Jetset


    Nej, det mener jeg ikke at man skal støtte op om, for det er jo bare en undskyldning som lige han lige pludselig kan udnytte.

    Bare fordi han har lov til at gøre som han gør, er det en helt forkert måde at gøre det på. Han provokerer bare for at provokerer, og skabe en ny 'muhammed' konflikt.

    Som nævnt har jeg set ham, og det var virkelig latterligt, og helt til grin.

    Hvor mange møder op? Der er måske 10 stk, højt sat, der støtter ham. Andre kommer kun for at grine af ham.

    Hvilket er den måde som han skal håndteres på.

    Det var jo en helt anden situation omkring Kurt Westergaards tegninger. Tegningerne var jo reelle nok. Men så tilførte de to fjolser, glemte lige deres navne, deres egen tegning som virkelig gav vind i sejlene for at sætte hele den muslimske verden i oprør.

    Paludan er en sølle mandsling, der higer efter opmærksomhed.

    Men der er naturligvis også den anden side, som Ergodan og muslimske lande er nødt til at lære om og forstå, nemlig at demokrati giver lov til at udtale, vise offentligt sin mening, uden at det kommer til så yderligt gående konsekvenser som det ses her.







  • #27   28. jan 2023 Men der er naturligvis også den anden side, som Ergodan og muslimske lande er nødt til at lære om og forstå, nemlig at demokrati giver lov til at udtale, vise offentligt sin mening, uden at det kommer til så yderligt gående konsekvenser som det ses her. Jr. Cris

    Og det kommer de aldrig til at lære. Nu har vi de sidste 50 år mindst oplevet, hvor aggresivt og helt udenfor pædagogisk rækkevidde, de opfører sig og forlanger, det kommer aldrig til at gå begge veje, og det er derfor, vi ser, hvad der sker, hvem begyndte først med afbrænding af noget, der berører dybt, var det ikke i Mellemøsten et sted, husker ikke lige i skrivende stund hvilket land, de brændte Dannebrog af, det betyder rent faktisk, at de ønsker Danmark jævnet med jorden, det synes jeg er meget stærkere end at brænde en religionsbog af, men vi skal finde os i alt, og jeg siger alt, vi skal tillade alt og vi har bare at makke ret, det kan jeg ikke klare.

    Nu har alle danskere i Tyrkiet fået anvist, hvordan de skal forholde sig og hvad de skal orientere sig om, for det kan være farligt at gå ud, aldrig om jeg kunne drømme om at rejse til Tyrkiet, så kan de lokke med nok så billige 7-stjernet hoteller, som de gør lige pt.

    Det kan godt være Paludan er speciel, men det har et budskab, det har deres afbrænding af national flag også, men det kunne være han skulle brænde deres nationalflag istedet, og det vil få en anden virkning, ved det ikke, men jeg synes ikke vi skal finde os i, at Tyrkiet forhindre Sverige i at blive medlem af NATO.

    Men rent bort set fra det, så tror jeg desværre ikke, at der er mange, som tør at møde op, de elsker knive, bliver jeg nød til at skrive, det har vi været vidne til gennem flere år nu, det er grimt. Vi kommer aldrig til at elske hinanden, vi kan ikke snakke sammen, vi tænker ikke ens og så har vi heller ikke samme religion.


  • #29   28. jan 2023 Dan I

    Har du en besvarelse angående emnet?


Kommentér på:
Konsekvenser af Paludans koranafbrænding i Sverige.

Annonce