{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej ikke igen
  • #1   17. aug 2023 Brok S ja nu er det jo en privatskole og de bestemmer vel selv og jeg høre jo til de frie og er ligeglad med om pigerne har et tørklæde på, det kan faktisk se rigtigt pænt ud til en Pige/kvinde.

  • #2   17. aug 2023 Privatskoler har altid betingelser for, hvad undervisning og regler går ud på, ingen kan blive overrasket over dem, kan du godkende dem, så meld dit afkom ind, kan du ikke godkende dem, så lade vær og fin en anden skole, som passer dig bedre.

  • #3   17. aug 2023 Nu har det jo ikke en dyt med smukke tørklæder at gøre, og privatskoler er da gode, bare se på de mange muslimske skoler, det er ikke særlig smart i et frit vestlig land, hvor det meste er drevet af tilskud fra staten.


  • #4   17. aug 2023 Brok S jeg var ude mærket godt klarover hvor du vil hen.

  • #5   18. aug 2023 Leon, hvordan ved du hvor jeg vil hen?

    Men du kan måske forklare mig, hvorfor de fleste kvindelige indvandrer går med tørklæder i DK som vel anses for et frit sted, hvor kvinder ikke er underlagt manden, hvis han ikke er i folketinget.



  • #6   18. aug 2023 Brok S jeg ved godt hvorfor de fleste indvandrer kvinder går med tørklæde og det gør du for håbenligt også og ja netop Danmark er et frit land, hvor der kan være steder hvor der vil være tørklædeforbud og eksempelvis på den omtalte privatskole, min mor gik også nogen gange med tørklæde, nok mest for at holde på håret og du skal nok ikke tale friheder med mig for jeg går nok ind for flere friheder end du gør.

  • #7   18. aug 2023 Leon, sikke noget sludder du fyrer af. indvandrer kvinder går ikke med tørklæder fordi Danmark er et frit land. og idiotien med min mor gik med tørklæde og var fattig og fik mange børn.

    Nej indvandrer problemet ligner dagens store mode, vi er så stakkels fordi vi glemte ansvaret for både nye og i dag ikke mindst gamle borgere.


  • #8   18. aug 2023 Brok S jeg kan se du blander æbler og pære og du giver mig sku nærmest et kultur chok smiley

  • #10   18. aug 2023 Ja Leon, er du nu sikker på du kender forskel på de gode frugter, for det kan da ikke tænkes, at du bare ikke fatter en brik af mit indlæg.


  • #11   18. aug 2023 Alis C de fleste muslimske kvinder går med tørklæde grundet deres tro og jeg tænker på at den frihed må gælde de muslimske kvinder og Alis C du må da også godt gå med tørklæde, det ved du vel godt og den privatskole må også sige nej til tørklæde og det kaldes for frihed.

  • #12   18. aug 2023 Brok S jeg ved jo hvordan tørklædedebatten her været igennem mange år, nok der for Frankrig har skåret igennem med en lov omkring tørklædeforbud.

  • #14   18. aug 2023 Alis C hvis du ikke kan skille magt og en regel på en privatskole har du et problem, den unge pige ku vælge en anden skole, hvor der ikke er tørklæde forbud , men da det ikke er tilfælde råbes der op om diskriminering, eventuel at en eller anden er blevet krænket, i må simpelthen stoppe jeres klynkeri og det meste af Danmark har forstået at nogen ikke kan få nok af at klynke.

  • #15   19. aug 2023 Leon, kalder du nu også dine egne indlæg for klynk?

    Du har ganske enkelt ikke fatten en dyt.

    Tænk at et voksent menneske vil være underlagt en
    11 årig unges forældres trang til ballade, for ingen skal fortælle mig, at det er børn der har ondt i håret.

    Og så se og høre på det lal du lukker ud Leon er jo nærmest pinlig.


  • #16   19. aug 2023 Brok S jeg kan forstå at du ikke kender ordet at respekter sin mor og far og den unge pige gør jo hvad hendes forældre beder henne om og det ævl om pigen ikke har ondt i håret er helt væk og hvordan du kan sætte sådan tale ind i it eget indlæg undre mig.

  • #17   19. aug 2023 Helt ærlig Leon, hvad helvede kender du til min respekt overfor min far og mor? så tag nu og stop med dine små dumme hentydninger, eller opfører jeg mig måske som dig, hvilket godt kan blive til noget snavsetøj.

    Tænk hvad du har fået ud af et barns muslimsk tørklæde på en skole i Danmark.


  • #18   19. aug 2023 Ejjj stop lige, det her er en hetz mod Leon. Tråden handler om bortvisning, hvis ikke tørklædet tages af.

    Alis og Brok, kender I reglerne for den skole ?? - Jeg er overbevist om, at der står i reglerne at tørklæder ikke tolereres, enhver privat institution har lov til at have egne regler, så længe det er lovmæssigt på plads, så det nytter ikke noget, at den frustrerede far til pige vil lægge sag an. Han kunne jo bare læse reglerne inden han meldte sin datter ind, og det her er tilsyneladende ikke noget han kan acceptere, så kan det undres, hvorfor han så meldte hende ind ??

    Han ligger som redt.

    Staten yder 72% tilskud resten skal forældre selv betale.

    PS !! OT var der forresten nogen, som kan huske denne her sag: https://www.tv2kosmopol.dk/kobenhavn/muslimsk-friskole-i-kobenhavn-mister-stotten


  • #20   19. aug 2023 Jetset, nu må du godt nok læse lidt på love og regler og ikke Leons selvbestaltede meninger som og det var loven.

    Og når vi her skal læse hvordan Leon kan få moderens tørklæde til, at være frihed i Danmark så er der nok udsalg af vore frihedsrettigheder Hvem husker ikke panikken da et rygte blev ført til torvs, Her drejer det sig om fakta, Jeg er forarget over, at nogle kan mene, at fordi vi er et frit land så skal vi ikke tro vi bestemmer her,

    Jeg ser f.eks. intet forskel på en Paludan og en snottet tøs der vil have plads ved siden af Tunberg.



  • #21   19. aug 2023 Hvad er forskellen på om en butiksindehaver forbyder hans kvindelige ansatte ikke må gå i bikini når de er på arbejde og at muslimske kvinder/børn ikke må have tørklæde på i en skole, for det står ingen steder i koranen at de skal have tørklæde på.

  • #22   19. aug 2023 Mon ikke vi burde stole på vores PET og andre der ser på faren i fanatikere.

    Bare se på hvor hjerneblæst mange kvinder er, de rejser gerne til et muslimsk land for at blive rugemaskiner m.m. Så farlige er de næsten alle,

    Men morsom er de da, hvis vores indstilling er berøringsangst, men kom der mere hvor
    undskyldningen er det er fordi i ikke respekterer os. Men den med at skubbe børnene foran er jo et modefænomen for tåber tænk nåh nej.


  • #23   19. aug 2023 Brok S jeg tog din egen tale
    Tænk at et voksent menneske vil være underlagt en
    11 årig unges forældres trang til ballade, for ingen skal fortælle mig, at det er børn der har ondt i håret.

    Og så se og høre på det lal du lukker ud Leon er jo nærmest pinlig.
    Hvem der er pinlig skal jeg ikke sige smiley


  • #24   19. aug 2023 Husk nu at du altid vil vær den søde rare, men du evner ganske enkelt, at
    få din godhed på et skrevet stykke så det bliver spiselig.for normale.

    At du kan og vil trække din afdøde mor inde i en kamp for koranen, som intet sted har
    et påbud mod tørklæde og alligevel skal de da have lov til, at koste Danmark en udgift,
    da du ikke vil godkende faren ved fanatikere.

    Du husker vel også, hvor glade USA var for de to tvillingetårne, men det stod heller ike i koranen, og alligevel døde der mange, men som du sige hvis det ikke er kommet på tryk, så er de i deres gode ret til, at udøve frihedens goder.

    Men menneskeliv ser ikke ud til, at være i høj kurs, men du glemmer din tale som direkte siger bare jeg får ret så op i rumpetten med de stakkels uskyldige,





  • #25   19. aug 2023 Brok S hvem skriver du til.

  • #26   20. aug 2023 Forleden kørte jeg forbi en basketball bane, hvor en flok muslimer, ca. 10 stk., spillede basket, ca. 16-17 år.
    Det var både piger og drenge.

    Drengene i shorts og tanktop. Pigerne helt i sort, lange kjoler og tørklæder, selvfølgelig også med lange bukser under de lange kjoler, så deres 'ærbarhed' var intakt.

    Det virker så mærkeligt at se, også lidt frastødende.



  • #27   20. aug 2023 Der var iøvrigt et interwieu med faren til den 11 årige pige. Han sagde at hverken han eller moren havde bedt pigen om pludselig at bære tørklæde, og skulle ha' sagt til hende at det var ikke noget hun behøvede. Men at pigen selv skulle ha' insisteret. Om det er sandt eller ej kan vi ikke vide.

    Men de kendte til skolens reglement, og derfor er de naturligvis nødt til at følge det.



  • #28   20. aug 2023 Ja ja Leon, forlanger urimeligheder af dig, Du er jo kun blind,
    og det er samfundets skyld at tåber får hjælp i hoved og røv,
    Men de kørte nok på cykel, eller var det mon gud der kendte til paradisets have,

    Jo jo hvis en tåbe ikke kan klare opdragelsen, så har de da Leon som fører børn frem me kærlig hånd.

    Hvorfor har forældre dog ikke noget ansvar for andet end børn skal have en diagnose, så er kontanthjælpen ikke i fare.




  • #29   20. aug 2023 Brok S de 9.år jeg var på Høng Børnehjem blev jeg opdraget med en kærlig hånd, så det kan sagtens lade sig gøre smiley

  • #31   20. aug 2023 Leon kan vi være enige om, at der er forskel på hvad du har af opfattelse af verden, og så min, men jeg behøver ikke råbe så højt om min godhed for jeg tror ikke selvros gør andet end det stinker.

  • #32   20. aug 2023 Vi har alle forskellige opfattelser, og forståelser, alt efter hvordan vores liv har udviklet sig.

    At komme på børnehjem, fordi forældre er uansvarlige eller andet, så er det absolut ikke sjovt. Lige så lidt idag. Men det kan vi ta' som et andet emne evt.


  • #33   20. aug 2023 #19 - Alis, det handler slet ikke om danske fordomme, det handler om en fransk skole, der ligger på dansk grund, hvor deres profil er efter franske læreregler. Mig bekendt er det ikke tilladt at bære tørklæde på skoler og universiteter i Frankrig, ligesom i Tyrkiet eksempelvis.

    Kan man ikke indordne sig under disse regler, så må man finde en anden skole, længere er den ikke.


  • #34   20. aug 2023 Jetset, nu må du godt nok læse lidt på love og regler og ikke Leons selvbestaltede meninger som og det var loven. Jr. Brok

    Kan du adressere, det jeg skal læse på ?? - Jeg har læst på deres regler ift trådens emne, Den franske Skoles regler.


  • #35   20. aug 2023 Brok S jeg sagtens se at vi har himmelvid forskel på hvordan vi ser eller oplever verden smiley

Kommentér på:
Åh nej ikke igen

Annonce