{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg vil allerede nu begynde at forberede mig.
  • #1   13. apr 2023 Samme her Leon - kasket og korte bukser med plads til isterninger er på tegnebrættet og køletasken til kolde bajer er fundet frem smiley

• #2   13. apr 2023 Cody N du får mig til at grine og jeg må kigge ekstra meget på mit univers smiley

• #3   13. apr 2023 Leon

Ja med tanken om at der bliver varslet en endnu varmere sommer vil jeg begynde at forberede mig nu.

Det kan ikke skade, du begynder at forberede dig, bare du ikke bliver skuffet smiley jeg tror ikke længere på trendanalyser om vejret, de fleste har været fulde af fejl.

• #6   13. apr 2023 Annella jeg håber at du har ret for en endnu varmere sommer med følgende endnu mere tørke lyder ikke godt smiley

• #7   13. apr 2023 rosegirl S nej vel smiley

• #9   13. apr 2023 Tænk, det kan jeg ikke tænke på med al den nedbør vi har fået indtil dato, jorden er stadig plask våd, godt jeg har træer der kan suge noget af det.

marts. Til sammenligning blev det kun til 4,2 mm nedbør i samme periode sidste år. Marts 2023 ender samlet set som den vådeste marts i 12 år - lige på nær marts 2019, hvor landsgennemsnittet lød på 106,5 mm.31. mar. 2023

• #10   13. apr 2023 Jetset ja det hørte jeg men med det vandforbrug mange har kan der hurtigt blive mangel på vand og selvom jeg sparre forslår det jo som en skrædder i helvede i forhold til hvis vi alle gjore en indsats smiley

• #11   13. apr 2023 Jamen Leon, jeg tror, der er mange som spare, vand er rasende dyrt - synes der er mange, som har fået installeret vandsparer dit dat dut smiley - når jeg i tørkeperioder ser nogen, som vander græs, melder jeg dem i teknisk forvaltning, det svineri gider jeg ikke se smiley

• #12   13. apr 2023 Jetset
    Vand er nu ikke særligt dyrt når det kommer ind, derimod koster det kassen at komme af med det igen (vandledningsafgift) - så skal du bruge vand i haven, er det billigst fra en opsamlings regnvandsbeholder, det er nemlig helt gratis smiley

• #13   13. apr 2023 OK - jeg synes mine regninger fortæller mig mit forbrug - og det er det, jeg betaler, men jeg skal nok studere den noget mere, jeg er så flink, at jeg betaler bare smiley

• #14   13. apr 2023 Jetset
    Nu er jeg så "heldig", af jeg ikke får vand ind fra samme sted, som jeg betaler for vand ud, så jeg kan skelne imellem vand ind og vand ud.

Jeg betaler til vandværket alt inc. 37 kr. pr. 1000 Liter og ud fra det der kommer ind, betaler jeg 82 kr. alt inc. pr. 1000 Liter for at komme af med det igen i vandledningsafgift.

Men alt det vand jeg samler fra oven og taget, til haven, er ganske gratis, så det er værd at overveje en regnvandstønde = stor besparelse årligt smiley

• #15   13. apr 2023 Jetset jeg forstår godt at du bliver vred over folk der bruger vand på at vande græs i tørkeperioder - jeg vil dog sige det til folk frem for at mælde dem til kommunen og jeg så forlede at de har fået vandpoliti i Las Wegas og det burde vi have i EU hvis jeg nu sku sige det på en pæn måde smiley

• #16   13. apr 2023 Å.R. jeg forsøger også at sparre + jeg samler vand på forskellige måder smiley

• #18   13. apr 2023 Jeg vil dog lige sige, at der må være forskel på afregning om man er ejer eller lejer - selv har jeg aldrig prøvet at være lejer.
    Jeg kan forestille mig, at lejere betaler vand udover husleje.
    Men hvordan foregår vandledningsafgift betalingen hos jer der er lejere ?
    Det kan jo dårligt være over huslejen, da der er himmelvid forskel på, hvor meget vand den enkelte udleder.
    Kan nogen af jer, som er lejere svare på det ?

Nb ! Vi bruger også vandsparere, F.eks er sådan noget som brus meget mere lækkert, når der sidder vandsparer foran, samt har toilet der bruger minimalt vand ved udskyl

• #19   13. apr 2023 Vi betaler 44kr ialt pr, m3 og har et gennemsnit på 35 m3 årligt, men vi er også kun os to gamle med en opsamlings kapacitet på 4 m3 regnvand.
    Derudover genbruger vi ca. halvdelen af vores badevand til toiletskyl 😇

• #21   13. apr 2023 Å.R. jeg bor til leje og godt nok har jeg vandmåler som bliver fjernaflæst (det sidste nye skrig) og jeg betaler solidarisk med 4 boligblokke de skal her i sommer have sat vandmåler på smiley

• #22   14. apr 2023 JoJo - det er skam så simpelt at man placerer en 20L spand ml. benene når bruseren kører og et brusebad på ca. 3,5 min. giver godt 10 L vand hvilket rækker til mindst to toiletskyl.
    Fruen i huset er dog ikke lige så begejstret for løsningen som jeg og da vi har to badeværelser er det svært at vurdere hvor mange gange hun springer over😅

• #24   14. apr 2023 Cody N du fik mit grin frem og jeg gør det jo når vandet løber og jeg venter på det varme vand - men vil fluks bruge den med spanden imellem benene - dog kun i badet smiley

• #25   14. apr 2023 Ups Cody N jeg havde set at det måtte være en spand du brugte smiley

• #26   14. apr 2023 Jojo du kan vel også tage brusebad med en spand imellem benene og hvis vi alle på BB gør det bliver vi alle debatforum vandsparre konger smiley

• #27   14. apr 2023 Gad' li' at vide, hvor meget vand de sparede, da de havde vandpumpe i gården. Og dem i Afrika har 8 timers gang til vand og 8 timer tilbage, hvor primitivt - men det kan være det også ender sådan i DK en dag smiley

• #28   14. apr 2023 Jetset jeg tror de kun brugte det vand de sku den gang og ja hvis jeg sku gå 8. timer efter vand og ligeså 8. timer hjem - var jeg nok død af tørst smiley

• #29   15. apr 2023 Ja, og det er deres SUPER kvinder, som gør det, jeg er vildt imponeret af dem smiley

• #30   15. apr 2023 Jetset netop superkvinder og utroligt at de kan det er jo ikke mindre varmt eller hårdt for de kvinder og husker at havde hørt at der findes stammer hvor det er kvinderne der bestemmer - UHA da da smiley

• #32   16. apr 2023 Hello Kitty det er sjældent men her er vi enig smiley

Kommentér på:
Jeg vil allerede nu begynde at forberede mig.

Annonce