{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.927 visninger | Oprettet:

Jeg er bange {{forumTopicSubject}}

Jeg er bange for at elske
bange for at miste.

Jeg prøvede for første gang i mit liv at blive forelsket i foråret i år.. jeg er 19 år gammel.
Jeg brændte nallerne grundigt, fik mit hjerte knust, og har ikke kunnet stole på fyre sidenhen.
Så møder jeg så denne her fyr.. vi har en enorm kemi, og tiltrækkes rent fysisk af hinanden med det samme.
Vi ender med at blive kærester, for 2 måneder siden, og det har virkelig været nogle af de bedste to måneder af mit liv.
Han er lidt yngre end mig, går stadig i skole - så vi prøver at få tingene til at fungere, så vi kan se hinanden så ofte som muligt.
Han har kun haft få og korte forhold før mig, forhold hvor der aldrig er sket ham noget følelsesmæssigt. Hans hjerte er stadig helt.
Jeg er lykkelig sammen med ham. Timerne er lange når vi ikke ses, og det flyver som sekunder når vi er sammen. Vi kan ligge og kigge på hinanden i timer, uden stilheden føles akavet eller bør brydes med ord. Vi snakker om alting - politik, sex, samfund, ekskærester, fremtid og drømme.
Han har præsenteret mig for hele hans familie, og jeg har et godt forhold til dem alle.
Men stadig er jeg bange.
Han har fortalt mig han elsker mig. Han har aldrig fortalt en pige, eller nogen anden person de 3 små ord før.. så jeg ved det betyder noget for ham og han mener det.

Jeg kan se en fremtid med ham. Trods hans alder, trods mine egne små 19 år, kan jeg se os flytte sammen, få børn og blive gift! Når jeg tænker på at bare det sker sammen med ham, så er jeg ikke bange!

Jeg elsker ham. jeg har aldrig nogensinde haft det på den her måde i min mave før, han betyder en verden til forskel for mig - jeg vil forlade og opgive altind for hans skyld! Jeg er nok bare taget med storm - forelsket og ikke til at få ned på jorden igen.

Og han har det på sammemåde..

Men, for det måtte jo komme et men..
jeg er bange,, for at elske.
Og nu jeg har indledt mig selv på den fase.. så er jeg bange for at miste.
Jeg ser sorgerne på forskud - jeg har fået knust mit hjerte før, det er endnu ikke helt - og han ødelægger mig indeni hvis han gør det ved mig. Jeg vil bryde sammen.
Jeg skal rejse til Spanien snart. Jeg ved ikke om vores forhold vil kunne stå distancen.
Jeg er så bange for at miste ham.. så bange at jeg overvejer at gøre det forbi allerede nu - være en kujon - bare for at slippe for et knust hjerte.

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her.. jeg er så lykkelig at jeg kunne tude. Samtidig er jeg så bange, så bange.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er bange
  • #1   8. okt 2008 (Ikke folkeskole han går i - det lyder nærmest kriminelt den måde jeg har skrevet det på q: han går stadig på gym, jeg blev student derfra i år)

  • #3   8. okt 2008 stik dine fingere op i den kus istedet for at fylde forum med lort smiley

  • #4   8. okt 2008 Hvis du ikke har elsket har du ikke levet. Men hvis du ikke har prøvet at elske, har du slet ikke levet... tænk over det... og giv dig lov at elske. Livet er skønt, men endnu mere dejlig når man kan dele livets skønheder med en partner.

  • #5   8. okt 2008 Du skal ikke være bange for at det ikke holder imens du er i Spanien... når i begge to er så glade for hinanden så betyder det ingen ting at du er på ferie... så vil i bare blive rigtigt glade for at se hinanden når du kommer hjem smiley

  • #6   8. okt 2008 Enig med jesper P

    Det med du ævler om at gøre det forbi nu for at undgå et knust hjerte er da noget af det mest latterlige jeg nogensinde har hørt ! Slå den tanke ud af hovedet med det samme. Hvorfor ødelægge noget smukt ?
    Der er ikke tid til at tænke ting igennem 2 gange :o)


  • #7   8. okt 2008 hold da op.. Godt man ikke er ung længere;o)

  • #8   8. okt 2008 Gisp.. Deler lige ud af tude kiks...


  • #9   8. okt 2008 JEG ER BAANGE smiley

  • #10   8. okt 2008 Hvis du frygter, ender det sku os galt. Det har tit en negativ effekt.

  • #11   8. okt 2008 Jamen undskyld jeg krængede mit hjerte ud, baboom :s Jeg skulle vel have vidst i ikke kunne tage det seriøst.

    Min tur til Spanien er ikke en ferie - jeg skal afsted i 6 måneder.


  • #12   8. okt 2008 Har du snakket med ham om hvordan du har det?
    Eller sådan noget?


  • Handy m
    Handy m Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 22
    #13   8. okt 2008 det sker tit i jeres unge alder, der kommer en ny så nyd livet nu og nyd de gode timer du har nu.

  • #14   8. okt 2008 hvis ikke du satser noget, får du heller ikke noget smiley nyd dog den kærlighed og lykke i har sammen, i stedet for at smide den væk.. hvis ikk du giver det en chance, vil du fortryde resten af dit liv og tænke over hva der var sket hvis du bare havde givet det et forsøg smiley
    Hvis det er ægte kærlighed fra jer begge, holder det.. og holder det ikke, skulle det bare ikke være det.
    Du er en af de heldige.. Der er ikke mange på 19 år der kan sige de kun er blevet knust én gang.. sådan er livet bare, man lærer jo af det.. Man skal prøve at miste kærligheden, for at lære at værdsætte den smiley
    Held og lykke herfra.


Kommentér på:
Jeg er bange

Annonce