{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

Jo
Jo
Tilmeldt:
1. jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 117

Jeg er en smule bange? {{forumTopicSubject}}

Undskyld at det skal gå ud over jer herinde, men det skal bare ud nu.
Okay, det hele startede da min kæreste smuttede fra mig og min veninde flyttede ind hos mig da hun ikke havde nogle steder at bo. Fint nok, vi blev så enige om at vi skulle have lavet vores guld for det ligne virkelig noget der var løgn. Helt bogstaveligt talt. Vi snakkede med vores forældre, og de ville gerne betale halvdelen og det var jo fedt.
Vi finder så det her fine gulvfirma på nettet hvor de lægger ud med at skrive "Jeg vil gerne personligt byde velkommen til blablabla.." og så et billede af en ældre mand som jeg er helt 100% sikker på ikke findes. Nå, men det var en utrolig flot hjemmeside, man kunne trykke kvm. ind og så kunne dne regne en ca. pris ud og det hele. Så, vi ringede og fik en aftale med denne her mand som skulle komme ud og se på det hele.
Så, han kom ud og så på lejligheden; en kraftigt bygget jyde med skovmands skjorte ^_^ Han lød som en med utrolig meget viden, sagde alt muligt med "jamen ved du hvad. Vi sliber det, og giver det 3 gange lak og så *et eller andet* så det ikke gulner" og det hele, det var jo helt vildt fedt. Så, vi sagde ja til at de skulle ordne det. Det ville tage dem 3 dage; mandag-onsdag og torsdag kunne man gå på det.
Allerede mandagen bliver jeg ringet op af en mand, som jeg ikke fatter noget af hvad han siger men til sidst fattede jeg det og han fortalte at mit gulv var for tyndt til at slibe? Hm, jeg ringede så den mand der havde kigget på det op, og spurgte om det var dét som denne fremmede mand ringede og sagde? "Ja, det var det sku. de havde lige prøvet i hjørnet og de var sku bange for at slibe igennem, så." jeg spurgte hvad de så havde tænkt sig at gøre? og han sagde at de kunne slibe det let. Jeg spurgte om det ville blive pænt og han svarede: "Mjah.." meget tøvende, fint nok.
Torsdag aften bliver jeg ringet op af den samme mand, som jeg stadig ikke fatter en dyt af. Denne gang ville han bare høre om jeg havde set gulvet? Og jeg svarede "Nej, vi kommer først i lejligheden i morgen. Det er da blevet pænt ikke?" og hans svar var "Jooh.. det pænere.." Hm, jeg vidste godt det ikke var pænt dér.
Fredag ved 2 tiden sætter min veninde og jeg nøglen i døren og åbner. Jeg var fanme ved at tude. Det lignede simpelthen lort! Hjørnerne var ikke blevet slibet, der havde de bare smidt noget 'lakken' på. Man kunne se hvor maler rullen havde kørt på gulvet men det VÆRSTE af det hele var fanme da jeg satte neglen i gulvet og kunne skrabe lakken af med mine fingre? INGEN af vores aftaler var overholdt. Trappen var ikke taget på indvendige side og ja.. det vil de have 20.000 for? De kan fanme tro det er løgn! Vi har også fået afvide af naboen at der var kommet 2 mænd om mandagen og siden dét er de ikke set.
Jeg ringer manden op, og fortæller ham hvordan det ser ud (pisse sur) og han blev helt stille. Jeg siger at jeg fanme ikke betaler for en omgang lort de har lavet, det lignede fanme at de havde smidt skumme mælk ud over hele gulvet!? Han siger så, at de havde sendt nøglen med en faktura i og jeg siger igen at jeg ike betaler for det. Og "nejnej, men nu er det så sendt". fint og jeg smækkede røret på.
Hm, der går en hel uge og vi rykker flere gange for den nøgle, da vi endelig modtager nøglen ligger den UDEN faktura. dvs. at de har sendt den efter vi snakkede med ham. Og så bliver man jo nervøs for at de har kopieret nøglen. Nu springer jeg lidt i det;
Idag bliver jeg så ringet op af den samme fremmedarbejder som ringede i starten og fortalte mig at gulvet var for tyndt. Han siger at han ikke har modtaget sine penge, og der flejner jeg fuldstændig ud.. Jeg blev simpelthen så sur på ham, råbte at han ikke fik de skide penge. Og fortalte ham at de havde ødelagt vores gulv osv. og hans svar var "nå men jeg syntes det var blevet meget pænt.." og der blev jeg pissed igen, jeg blev VIRKELIG sur!! jeg smækkede på, og blev 5 min. ringede op af en anden fremmedarbejder som fortæller mig at jeg lige har snakket med kontordamen? Nej, det har jeg ikke, jeg har snakket med en mand. Når ja, men de havde jo ikke fået deres penge. Og der kastede jeg så lort i hovedet på ham igen. Det sidste han siger, er at det jo så måtte ende i retten hvortil jeg svare "Jamen ved du hvad, du kan gå lige så langt i retten som det passer dig min ven!" og så smækkede jeg på, siden har jeg ikke hørt noget fra dem. Min ven fandt ud af at 3 forskellige firmaer, med 3 forskellige navne har den samme adresse; fup.
Jeg forventer absolut ikke at nogle gider læse det, men nu kom jeg i det mindste ud med det. Her er et par billeder.

http://i32.tinypic.com/27yplqe.jpg
^ Skrabet af med fingrene.

http://i27.tinypic.com/zv2b8k.jpg
^ Smukt gulv.

http://i28.tinypic.com/2ih73td.jpg
^ Trappen, som kun er taget på oversiden?

Som sagt, forventer ikke at der er nogle der vil læse det det var bare skønt at komme ud med. Gider virkelig ingen latterlige kommentare til dette.


Kommentarer på:  Jeg er en smule bange?
  • #1   7. jul 2008 Hvis i ikke forstod det med overskriften og indhold, så er det fordi de har mit nr. og ved hvor jeg bor..

  • #2   7. jul 2008 Gulv*

  • c j
    c j Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 68
    #4   7. jul 2008 Det fandme ringe ..


  • c j
    c j Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 68
    #5   7. jul 2008 Det fandme ringe ..


  • #6   7. jul 2008 ville satme heller ikke betale for en omgang lort !

  • #7   7. jul 2008 Jeg læste også det hele:)
    Det er fandeme synd for dig:-(
    Men meld det da, få dig en advokat og få ham til at kigge på det.


  • #8   7. jul 2008 Sorry Daniel.. smiley
    - Vi skifter også låsen ud hurtigst muligt.
    Nej, vi har ikke taget den videre herfra. Nu venter jeg og ser hvad de vil gøre, nu har jeg billeder af helt gulvet så de kan sige hvad de vil.
    Det er bare så skide irriterende?


  • #9   7. jul 2008 De er eddermademe nogle svin..!

  • #10   7. jul 2008 argh. det er sq da nederen.

    lad være med at give dem en øre for det lorte arbejde.


  • #11   7. jul 2008 nej hvor nedtur, husk at gemme billederne hvis i skal i retten, de kan jo ikke vinde noget når de har lavet sådan noget lort.

    Held og lykke med det.


  • #12   7. jul 2008 Daniel - Det tror jeg så jeg vil prøve, tak. smiley

  • #13   7. jul 2008 Har læst det,

    Du skal ALDRIG!!!! og jeg gentager ALDRIG! NOGLE sinde få lavet dit arbejde hos sådan nogle!

    Det eneste du kan gøre er at få skiftet låsene ud og så evt. snakke med politiet om at du er bange for at de kommer og gør dig fortræd eller ripper din lejlighed.

    Vil jeg sige.


  • #14   7. jul 2008 Det kan man sgu da ikke kræve penge for ! Kan godt forstå du ikke ville betale noget som helst ! De burde sgu da sagsøges .

  • #15   7. jul 2008 Det er på ingen måde lovligt, det er strafbart og burde meldes til politiet.
    Dog kan man nu om dage lave et firma og gå neden om og hjem og bare starte et nyt.

    Kontakt Politiet. Og hvis du vil videre så KONTAKT på tv2 smiley


  • Bo  N
    Bo N Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 61
    #16   7. jul 2008 altså ved da at der er noget der hedder "syn og skøn" og mener da at hvis i først har taget dem i det så skal de fixe det indtil at det ser pænt ud og de har godkendt det ved i hvertfald at det er sådan inde for murer faget men om det lige gælder sådan noget træ slipning ved jeg ikke men det er da værd at undersøge det hvis i evt kunne få gulvet fixet eller nyt på

  • #17   7. jul 2008 Betaler heller ikke for det. Og så sagde ham manden, da jeg snakkede med ham "du ikke råbe af mig". Det skal jeg da ihvertfald? Nej, hvor blev jeg sur.

    Bo N - Der står også på deres hjemmeside, at der er 100% garanti, hvis man er utilfreds laver de det enten om eller kommer og kigger på det.
    Men jeg er 100% på at det er sort. Ham manden ringer da lige til hr. hansen og siger "hva så, skal du tjene 15.000 sort?" og så er den hjemme.


  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 97
    #18   7. jul 2008 Extrabladet kører en kampagne mod dårlige håndværkere for tiden, de søger folk, der må du jo passe godt ind.

  • #19   7. jul 2008 Hmmmmm har du spurgt dine forældre om hvad der er at gøre ved sådan en omgang lort der? Eller evt. din venindes forældre? Det lyder måske lidt nedladende, men er sikker på at de nok skulle kunne komme med lidt guldkorn =)
    Jeg ville i hvert fald tænke at det var en lige lovlig stor opgave for mig, når jeg engang bliver 17? =)


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #20   7. jul 2008 kan man lige få et referat hvad det handler om? den er satme lang

  • #21   7. jul 2008 bare kontakt politiet og lad dem arbejde på det. så skal de nok ordne det ..

  • #22   7. jul 2008 Kan man ikke få et link til den side? altså smid den i en privat besked så du ikke hænger nogle ud...

    Men som alel andre siger så gå til policen med det. og selvfølgelig også hive dem i retten smiley


  • #23   7. jul 2008 =) Hold nu mund, jeg gider ikke useriøse kommentare, læs det eller lad vær' - i dont fucking care!?

    Jacob - Dem har vi også haft snakket med,de har også set det og de har fortalt os hvad vi har skullet sige så de har hjulpet os alt hvad vi kunne . smiley det er bare ikke det hele jeg har skrevet ned, for ellers viller de jo blive roman læsning xD


  • michael a
    michael a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Svar: 14
    #24   7. jul 2008 avtal med din lokale trælast de kan omkode dine låse på en times tid det er billigere end at få dem skiftet. og det gulv der er ik blevet slepet det er derfor lakken slipper igen er selv tømrer så har lidt forstand på det

  • #25   7. jul 2008 ...

  • #26   7. jul 2008 Nåååh okay =) Ja det er pænt meget i forvejen smiley
    Men held og lykke med gulvet, og med dig selv, håber ikke du støder ind i et indbrud, i dit hus, i hvert fald smiley


  • #28   7. jul 2008 hoooly crap, det er godt nok det værste lortearbejde jeg længe har set smiley

    tror desuden de har glemt at putte hærder i lakken...
    så den tørre aldrig, og det betyder man heller ikke kan slibe på den før det hele er "vasket" af smiley


Kommentér på:
Jeg er en smule bange?

Annonce