{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Rusland-Ukraine krigen: Det bliver for meget for os {{forumTopicSubject}}

Siger efterhånden flertallet af tyskerne.

Hvad ingen vil indrømme, blev også udtrykt nu: Putin vil aldrig give efter. Vesten har ikke råd til evig krig uden unødigt at ruinere sit folk økonomisk. Derfor bør det også være en indsats fra den lille Napoleon i Ukraine at forhandle med Putin, ellers bliver der aldrig fred, da de vestlige sanktioner ikke har bragt noget, og Putin tjener nu sine penge andre steder (Kina, Indien).

Sådan kan han blive ved for evigt. Men vi blev sanktioneret af vores regering selv og vil ikke være i stand til at acceptere dette for evigt - parallelt hertil har vi klima- og energikrisen. Det bliver for meget for os!

Man burde tænke sig mere om og stoppe med hadefulde ytringer og russisk bashing. En lang krig er mulig, og hvem ville gå ind for det? Der skal være fred, og det kan stadig kun opnås gennem forhandling. Men det tillader den nuværende retorik ikke, fordi fornuften er gået tabt.

For at undgå en yderligere eskalation bør Vesten endelig presse på for fredsforhandlinger!

Påstande, beskyldninger og verbale angreb fremsættes på laveste niveau, indtil det bliver pinligt.

Lad os ikke narre os selv. Krigen vil vare længe. Uanset hvor mange flere våben der sendes til Ukraine. Den ukrainske ledelse beordrer sine soldater til at holde stillinger..uanset hvad det koster af menneskelige ofre.

Med denne taktik vil der snart ikke være flere våbenoperatører, der affyrer NATO-materiale. Der vil snart ske et stemningsskifte i befolkningen i Ukraine, fordi alle faldne soldater har familie, forældre og venner.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rusland-Ukraine krigen: Det bliver for meget for os
  • #1   30. mar 2023 Annella

    Da oplægget hverken lægger op til debat eller indeholder et link til artiklen er det vel blot at betragte som pro russisk propaganda !


  • #7   30. mar 2023 #1
    Cody


    Det bliver svært med et link, mit trådoplæg stammer fra en TV-udsendelse til temaet med efterfølgende kommentarer og debat, derudover var der parallel til udsendelsen en telfonafstemning til temaet - over 63% stemte ja til "Det bliver for meget for os", jeg behøver nok ikke sige, jeg også ringede og stemte ja.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #11   30. mar 2023 Ja nogle klarer ikke modstand.

    Ikke engang vildsvin hegnet har givet pote


  • #12   30. mar 2023 #6 Alis
    #9 Kitty


    En af de store fejltagelser Vesten har gjort allerede længe før krigen var, at undervurdere Putin og 'mene' han blot er en lille dum knægt, og den fejl begår Vesten stadigvæk.


  • #13   30. mar 2023 #10
    Kitty


    Link folk burde sgu være gammel nok til at finde link selv.
    Nu er vi jo sjovt nok nogle som trækker oplysninger fra Radioavisen og tv avisen. Og det er sgu ikke sådan de koster link ud af højtalerne


    Jeg har vist alt for lnge troet, at dem der går ind i en politisk debat selv følger med i nyheder både i ind- og udland, men jeg har som nok taget fejl.


  • #14   30. mar 2023 Alis #6

    Har du skiftet mening ?
    Er det ikke dig der er fortaler for at man skal respektere andres mening ?
    Hvad gik der så lige galt med dit udfald mod JoJo - hvorfor har han ikke lov til at have sin egen mening ?


  • #15   30. mar 2023 Annella

    Når man gør sig til fortaler for den tyske befolkning’s holdning til krigen som du gør med dit oplæg vil minimumskravet være et link til oplysningerne !

    At du så længere nede som en slags sidebemærkning nævner at dit udsagn bygger på en afstemning i et tv program fremmer ikke ligefrem troværdigheden - snarere tværtimod !


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #16   30. mar 2023 Fred på BB kommer nok på samme tid som Putin sender fredsdue


  • #19   30. mar 2023 #15
    Cody


    Du kan føge med på bl.a. TV-kanalen 'n-tv' - den sender nyheder døgnet rundt (desværre også alt for mange vedr. Ukraine), tv-kanalen PHOeNIX den kan jeg også anbefale, den sender også rigeligt fra og om bl.a. Ukraine, og så er der de andre tv-stationer Deutsche Welle, N-24, ARD, ZDF, SWR, HR og og og............

    Og så kan du ellers tro, hvad du vil også om dette mit tema.


  • #20   30. mar 2023 #14
    Cody


    Hvad gik der så lige galt med dit udfald mod JoJo - hvorfor har han ikke lov til at have sin egen mening ?

    Nu begynder jeg dog at blive bange for, at du enten er ved at blive paranoid eller ser spøgelser, hvor der ingen spøgelser er. Alis har da ikke forbudt jojo at have sine meninger.

    Men da jojo er "Hans dampf in alle Gassen", kan det til tider være svært at følge med i hans meninger.


  • #22   30. mar 2023 #21
    jojo


    Så svært kan det da nu heller ikke være at holde styr på de 7 aktive debattører, der efterhånden kun er tilovers, og jeg forventer da, at du mindst kan tælle til 7? smiley smiley smiley


  • #23   30. mar 2023 #15
    Cody


    Efter længere overvejelse er jeg nu kommet til det resultat, at du for mig er en notorisk kværulant.


  • #24   30. mar 2023 Alis #18

    Jojo - har du påtaget dig opgaven som administrator her på siden, og den der bestemmer om vi må blokere? Det har allerede lavet forvirring en gang, så debat blev umulig.

    Du skrev ovenstående som svar på nedenstående til JoJo og det ligner bestemt ikke at du respekterer hans mening og som du kan se forhindrer det bestemt ikke yderligere debat.
    Når du derudover vælger at svare på hans indlæg i stedet for at ignorere det fortsætter du jo afsporingen på samme måde som jeg gør lige nu smiley

    Hvor mange er blokkeret i din tråd og en er allerede for meget for så vil jeg ikke svare


  • #25   30. mar 2023 Annella ja det kan du mene, men glem nu ikke at takke mig for at holde dine danskkundskaber ved lige smiley

  • #26   30. mar 2023 #25
    Cody


    Annella ja det kan du mene, men glem nu ikke at takke mig for at holde dine danskkundskaber ved lige

    Det glemmer jeg dig skam heller ikke for, der forgår vist ikke en aften, hvor du ikke er med i min aftenbøn, når jeg takker Gud for bl.a. alt det gode, han har ladet mig opleve i løbet af dagen, og jeg beder hver gang Gud give dig en særlig velsignelse.


Kommentér på:
Rusland-Ukraine krigen: Det bliver for meget for os

Annonce