{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
282 visninger | Oprettet:

Plastik. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sad tidligere i aften og så på Animal Planet om verdens nok største problem PLASTIK og det kommer jo ud af petroleum og som en kvik ung mand fortalte mig for x-antal årtier siden så kan plastik skilles ad ved at bruge (kemiske sakse) og med tanken om hvordan Kina en gang modtog plastik fra vesten og ligeså Indien og hvilken problemer de står med nu og et sted i Indien brændte de affaldsplastik af og med store sundhedsmæssige problemer for befolkningen omkring sådan afbrændingsanlæg og eksempelvis lungesygdomme og listen er mega lang.
Man så også hvordan kvinder og børn som jo udgøre størstedelen af dem der arbejder med plastikaffald soter og jeg syntes det var skræmmende at se og det er ikke mange dage siden hvor nyheden om at man nu fandt plastik i vores blod og jeg spøger bare hvornår er nok nok.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plastik.
  • #2   14. apr 2022 jojo

    Allergi opstår i nogle tilfælde fordi forældre holder børn i sterile omgivelser. Øv - du må ikke spise jord, du må ikke spise en regnorm. osv. man spritter ungen af hele tiden, et barns immunsystem er i udvikling og får det ikke udfordringer så opstår der allergier når de senere kommer ud i en beskidt verden. Jeg siger ikke at alle forældre er sådan, det kan jo også være en DNA brist.

    Ingen i vores familie har allergi - de bliver ikke sprittet af og tvinges i bad 2 gange om dagen.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #3   14. apr 2022 Og mon de lærer at vaske hænder.
    Polysl, hvis det var så nemt var allergi nok helbredt for mange år siden.
    Lægevidenskaben er vel et af de steder, hvor udviklingen har været størst,
    bare tænk på ordet cancer som tidligere var en dødsdom.

    Men misbruget af plastik har været kendt længe, men det har været med til, at holde
    mange priser nede

    Her kommer kødet bare hjem uden mærkning og uden plastindpakning,
    men skal huske vask under hanen så fluerne er væk.



    profilbillede
  • #4   14. apr 2022 Plastik burde på verdens dagsorden sammen med klimaforandringerne.

Kommentér på:
Plastik.

Annonce