{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Plastik. {{forumTopicSubject}}

Ja så læste jeg lige lidt om hvordan plastikproblemet består i Asien og var det på Bali de var i gang med at fjerne plastik og der var tale om 60 tons og det bliver bare ved og ved og ved og i min verden burde verden betale til de lande som gør noget ved problemet - det gør jo også at dyreliv - fugleliv og biouniverset kunne rense sig selv - hvis vi mennesker hjælper til og det tager tid men det gør ting jo.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plastik.
  • #1   4. jan 2021 Jeg købte kun 2 bæreposer i hele 2020, så jeg gør noget. Nej - det er bare fordi jeg er nærig, og så kan de jo bruges næste gang og næste gang.

    Men generelt så jeg gerne at bæreposer som nok er den største miljø synder i farvande bliver forbudt.

    Men det lugter langt væk at nogen dumper plastik i havet, og det er ret svært at komme til livs - til forskel for dem som renser tanke - her er det forholdsvis nemmere at finde synderen, da udledningen næsten kan bestemmes som en slags "DNA" for det enkelte skib.


  • #2   5. jan 2021 Hvad er din flotte kolibri lavet af Leon smiley smiley

  • #3   5. jan 2021 Polysl g enig og det kan godt være at plastik er godt til mange ting - men er sikker på at mange ting kunne laves af noget der er godt for miljøet fremfor plastikken som jo desværre fylder alt for meget i verden.

  • #4   5. jan 2021 Cody N den er lavet af en eller anden plastik den har siddet på sådan lille solcelle ude i ens have - den var så smidt ud og jeg kunne se noget smukt genbrug i den så min dengang søde kæreste malet den som den så ser ud nu og den er bare så smuk og måden hun har malet den på gøre at dens farver spiller i lyset - du ved ligesom en rigtigt kolibri og den kommer aldrig fra mit lille univers - men det kan du nok godt høre og der kommer på et tidspunkt en genbrugssommerfugl smiley

Kommentér på:
Plastik.

Annonce