{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corona.
  • #1   5. nov 2021 Puha....det bliver et lorte år hvor vi igen skal bære mundbind, have corona pas, hoster du bliver du hentet af politiet som drukner dig i håndsprit.

    Imens så kommer der folk ind på hospitaler med influenza - hov, nej det hedder Corona. for testen kan ikke se forskel. Vi bevare panikken med de store tal. Så hvor mange har Corona og influenza i de tal?

    Så vi kommer til at leve i et sprit helvede ind i det nye år, men så bliver det da fejret som stangstiv af sprit.

    Men desværre kommer der mange forretninger som så kan lukke og slukke, for de kan ikke klare endnu en nedlukning - eller at skulle vise Corona pas, så falder deres omsætning med mere end 30%.

    Flere partier er for en ændring i folks bevægelse med mundbind og pas.

    Og nu påtænker man at man får et 3 stik, hvorfor ikke flere 100 stik? lad os da fylde folk op med serum, så ma man så bagefter tage konsekvensen med alle de gener der opstår.


  • #2   5. nov 2021 Polysl - tag nu og smid den staniolhat i skraldespanden og gå ned og får det stik.
    Det gør slet ikke ondt og inden du ved af det slipper du for alle de skide test når du skal i byen og gøre dine hoser grønne smiley smiley smiley


  • #3   6. nov 2021 Cody N jeg smiler på den gode måde smiley

  • #4   6. nov 2021 Cody

    Vel vil jeg ej have de stik - de kan rende mig der hvor det er grønnest. Hvad der er lagt ud til at en uendelighed af stik - så er man da sikker. Jeg har ikke fejlet noget de sidste 5 år, så hvorfor udsætte mig for en risiko. Jo siger de kloge, det er kun de færreste som får gener. Nu kunne man forestille sig at jeg er en af de færreste. Jeg holder bare afstand, spritter både udvendig og indvendig. Har iøvrigt været til en test, negativ.

    Flere danskere kæmper allerede med gener fra vaccinationen. SÅ NIET. TAK.

    Men så kan du ikke deltage i nattelivet - og? Jeg render ikke i forvejen på barer og beverdinger så jeg kan da være total ligeglad - det har aldrig været noget der interesserer mig. Tænk alle de penge jeg har sparet.


  • #5   7. nov 2021 Hvad er det for gener de kæmper med, Polysl ??

    Alle dem, som ikke vil lade sig vaccinere, skulle have hoved af. Alle dem som render rundt og smitter nu, er dem, som ikke vil lade sig vaccinere, og det kommer til at gå ud over dem, som er vaccineret.

    smiley smiley smiley smiley smiley


  • #6   7. nov 2021 Jetset

    Du vrøvler....

    Selv vaccinerede kan smitte, så i grunden er der ikke forskel. Flere tusinde bliver hvert år indlagt med Influenza, faktisk døde der flere i 2019 af influenza en nu af Corona, sjovt nok kategoriseres influenza ikke særligt højt, på trods af at der dør millioner verden rundt-

    Jeg gider ikke komme med eksempler på gener ved vaccination, dem kan du selv Google

    Ved godt at de færreste får gener, men jeg vil ikke tage chancen for at være de færreste.

    Man taler om 3 stik, hvorfor ikke 100 stik, så kan man da få kroppen fyldt op med medicin. Hurra.


  • #7   7. nov 2021 Nej, jeg vrøvler ikke.

    Der er ingen, der rigtig ved noget om Corona og hvem der smitter, heller ikke dig. Den Corona vaccine ved de heller ikke, hvor længe den bliver i kroppen, måske et år. Div. influenza vacciner holder i 4-6 mdr højst, så er de også ude af kroppen.

    Hvordan kan de vaccinerede mod Corona smitte ?? - Vaccinen i sig selv, dræber Coronavirus, så de lever da ikke længe i ens krop, så hvordan hænger det sammen.

    Ingen ved ret meget om det.


  • #8   7. nov 2021 Jetset

    Netop ingen ved nok om forløbet med Corona..grunden til at jeg ikke vil tage de stik er at de ikke er testet grundigt, de er væltet ud - uden dokumentation.

    Influenza vaccine som jeg tager hvert år er grundig dokumenteret med stort set ingen bivirkninger. Personligt har jeg ikke haft nogen andet end lidt ubehag i 3 dage.


  • #9   7. nov 2021 Jetset halvdelen af de indlagte er vaccineret smiley

  • #10   7. nov 2021 Jetset jeg høre altså også at de vaccineret også pisker rundt og smitter smiley

  • #11   7. nov 2021 Leon

    Da Corona var i gang påstod man også at vaccinerede ikke kunne smitte, røde øre til sundhedsstyrelsen og andre.

    Det er så også besynderligt at indlagte med fuld vaccine er blevet syge som kræver behandling. Tallet er faktisk over 50% så det skrammel virker ikke.


  • #12   7. nov 2021 Polysl jaaa og jeg er jo også tvivler - men hvis jeg nu fik den vaccine og blev selvlysende kunne jeg jo sparre 1000-vis af kroner på strøm og hvis de ønsker at give mig den så tager jeg den hvis de så komme ud til mig - skulle jeg så være en af dem der ikke kan tåle den få i jo fred her på Baboom smiley

  • #13   8. nov 2021 Leon

    Det er frivilligt, og skal altid være det for ellers forbryder man mod menneskeret kommissionens regler 1948, som siger at alle har ret til at nægte medicinsk behandling.

    Jeg ved så ikke om reglen opstod pga. de utallige medicinske eksperimenter man lavede under 2WW. Men vi har jo set eksempler fra USA med LSD. Folk blev pløk åndssvage. Dog er der regler som retslig kan fastholde folk til en medicinsk behandling hvis de er til fare for sig selv eller andre. Men eller ikke.

    Det er derfor at Mærsk faktisk bryder loven at tvinge medarbejdere til en medicinsk behandling for at beholde deres job. Jeg er spændt på om det kommer til et retslig efterspil fra medarbejdere.


  • #14   8. nov 2021 Polysl vi må se ja vi må smiley

  • #15   9. nov 2021 Polysl for pokker - læs nu rapporterne rigtigt og lad være med at opdigte.

    Selvfølgelig er der flest færdig vaccinerede indlagt når over 70% af befolkningen er vaccineret - logik for perlehøns smiley
    Det er de uvaccinerede der holder gang i epidemien fordi de smitter både vaccinerede og ikke vaccinerede og bliver iøvrigt langt mere syge og plejekrævende.
    Hvis du ser på de nye smittede i graferne i denne artikel kan du se den store forskel der er på vaccinerede og ikke vaccinerede smiley

    https://www.tv2fyn.dk/tv-2/coronapasset-kan-vaere-paa-vej-tilbage-men-effekten-vil-ikke-blive-som-i-foraaret


  • #16   10. nov 2021 Ja jeg tror ikke der er nogen der ønsker en ned-lukning en mange frygter og ja et vært lands største mareridt og et vært velfærdsland store frygt må være et økonomisk og sundhedsmæssigt kollaps og hvem ønsker det.

  • #17   10. nov 2021 Cody

    Der er intet bevist at de ikke vaccinerede holder gang i smitten. Hvad siger du til alle dem som tog på skiferie fornyelig og måske kom hjem med smitten, folk vader lige gennem lufthavnen uden krav om kontrol.

    Så der er mange parameter at tage hensyn til inden man kan konkluderer at ikke vaccinerede er skyld i at smitten spredes.

    Jeg rende ikke rundt på barer, eller andre forlystelser, for min egen sikkerhed. Det kan jeg gøre når det her show er overstået. Jeg holder afstand og drikker altid sprit ved indgangen når jeg handler ind - nej - jeg spritter hænderne af, for ikke at være til fare for nogen eller at kurven ikke er til fare for mig. Jeg holder afstand i supermarked.

    Jeg ved godt at nogle vil have at alle som ikke er vaccineret bære et gult armbind, som viser en sprøjte med et rødt kryds. Giver tanker hen til fortiden i Tyskland.

    Men jeg syntes ikke at man skal "kriminaliserer" folks valg.


  • #18   10. nov 2021 Selvfølgelig skal man ikke kriminalisere vaccine nægtere, men de må så til gengæld døje med de restriktioner deres valg medfører - uden brok smiley

  • #19   10. nov 2021 Cody

    Jeg brokker mig ikke over restriktioner, jeg undgår dem bare, så er freden reddet. Skal man til at bære mundbæ igen, så fint, så kan jeg vise mit seneste print at Mette F... er en løgnagtig Møgs.. som der står på dem. Det skal nok give dialog nede i supermarked. smiley Jeg kan endda risikere at blive overfaldet af en socialdemokrat. Det skal nok give stemmer.


  • #20   10. nov 2021 Polysl jeg er enig med dig vi kan jo så ikke beklage os hvis vi bliver mega-syge og som Cody N siger må vi døje med de restriktioner smiley

  • #22   10. nov 2021 7. nov
    Jetset halvdelen af de indlagte er vaccineret Jr. Leon


    Har du et link ?? -


  • #23   10. nov 2021 Jetset jeg høre altså også at de vaccineret også pisker rundt og smitter Jr. Leon

    Har du også et link på det ??


  • #24   10. nov 2021 Til alle Jer vaccine forskrækkede, jeg vil håbe i får Corona og dør af det. I kan simpelthen ikke være bekendt, at I er med til, at vi nu igen skal gå med mundbind og alt det andet, der følger med. Jeres undskyldninger er tyndskid, helt uden omtanke for alle de pligtopfyldende mennesker, der vil det danske samfund godt, vi kunne leve helt normalt som før, hvis vi alle gjorde en indsats, men der er altid nogen, der ikke vil fællesskabet.

    Og lige en husker !!!! - Parolen døde med Corona smiley - hvad var det lige, det betød, jo, det var ikke pga Coronaen, men pga af alt det andet, jeg også fejlede. Alle de vaccinerede, der bliver indlagt, de fejler også noget andet alvorligt, men det melder historien ikke noget om.

    Jeg har intet tilovers for dem, som ikke vil lade sig vaccinere, beklager smiley


  • #26   10. nov 2021 Jetset magen til menneskefjendsk tale syntes jeg nu aldrig jeg har hørt fra dig og du må sku da have haft en utroligt dårlig dag og det kan godt være at jeg ku finde link på begge de udtagelser der er læst igennem det junalister skriver - men nu vil du vel også sige at deres påstande er ude i hampen smiley

  • #27   10. nov 2021 Jetset

    Nu findes der flere syge som ikk vil have alle de sprøjter, faktisk 4 - eller skal vi sige 5, 6 7 8 som i grunden kan sende dem i graven.

    En vaccine er faktisk en medicinsk udgave af Corona, på samme vis som influenza stik er-

    Du er velkommen til at kalde mig alle navne, antivaxer eller hvad man ellers kan finde på i vrede over at nogle fravælger.

    Du glemmer bare at der er flere parameter som gør at folk fravælger vaccinen. Men den gamle kone på 78 år kan da bare kradse af ud fra din mening fordi hun ikke vil have alle de stik.


  • #28   11. nov 2021 # 26 Leon, jeg mener hvert et ord, det er samfundsfjendsk ikke at lade sig vaccinere, nu skal vi gå med mundbind og meget andet, bare fordi vi i vores samfund har 10%, der ikke vil lade sig vaccinere, det kan I bare ikke være bekendt smiley

    Det er svært for mig at svare på, om jeg ikke vil være ved de link, du ikke lige har lyst til at sætte ind.

    Og nej, jeg havde ikke en dårlig dag i går og heller ikke i dag, jeg skriver bare, hvad jeg mener, ligesom alle andre her og det må jeg vel godt eller hva smiley


  • #29   11. nov 2021 Polysl !!

    Mig bekendt, de Corona vacciner vi har i dag, er dokumenterede, prøvede på mill af mennesker og godkendt, så der er ikke noget at frygte. Den influenza vaccine du får hvert år holder kun i 4-6 mdr., så er den ude af kroppen, Corona vaccinerne holder max 12 mdr., så er den ude af kroppen.

    Men nu skal vi gå med mundbind og andet, have et Coronapas og der kommer nok flere ting, og de ikke vaccinerede skal komme med et frisk print på, at de er negative, det skal nok blive besværligt alt sammen, bare fordi vi har nogle samfundsborgere gående rundt, der ikke vil vaccineres, det er belastende og utrygt.


  • #30   11. nov 2021 Jeg har også tænkt, hvorfor er den manglende vaccine tilslutning så stor i Ishøj, det er faktisk kun hver 2. der vil lade sig vaccinere ......, spøjst

  • #31   11. nov 2021 Jetset Gudskelov at du som os andre siger din mening ellers vil det også være et kedeligt debatunivers - men hvis det går som du ønsker vil jorden jo ikke længere have et overbefolkningsproblem og tænker på de 5-6-7 milliarder mennesker som ikke har fået en vaccine og om lidt skal du se et link jeg sætter ind smiley

Kommentér på:
Corona.

Annonce