{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Et Cuba {{forumTopicSubject}}

Af en eller anden grund har Fidel Castro altid fascineret mig, at stå overfor verdens mægtigste magt og tæve dem i Svindebugten - at overleve på trods af stramme sanktioner.

Trump var absolut ikke favorit af Cuba og vil på ingen måde måde mødes i en samtale.

Selv muslimer hylder Castro - men de hyldede også Hitler hvor de havde en samarbejde om udryddelse af jøder. Mange muslimer elsker det totalitære som også afspejler koranen om at al magt er samlet et sted.

Vi er kommet lidt længere og har 3 delt magten i det social demokratiske navn - imens at man fusker som ind i helvede som aviser har været fuld af som bestikkelse og embedsmisbrug, Og en gammel heks som stjal over 100 millioner og hyggede sig indtil hun ved et tilfælde røg i fælden.

Det er nok det eneste sted i verden hvor man kan se en masse biler fra 60'erne køre rundt. Hvordan i helvede har de kunne det? ingen reservedele - og alligevel køre de. husene flere steder ligner ruiner men man gør det man kan.

Var Castro dårligt for Cuba?

han holdt den i et jerngreb, men alligevel har han en slags humor ved at sende en masse kriminelle til USA i gummibåde. Så var fængsler tømt - hold kæft hvor jeg grinede da jeg så det på DR:

USA var irriteret og bad Cuba om at stoppe den invadering - men det ville Castro ikke - men til sidst begyndte Cuba at starte på deres kystbevogtning igen - kan desværre ikke huske grunden eller aftalen med USA:

Men nu kommer den gamle søvnige idiot til Biden jo nok på banen og inviterer i bedste Svenske stil alle - og giver dem som er, et Green Card. Det Trump arbejde for, er smidt på lossepladsen. Det blev ikke til en mur, men hegn som stort set er forfalden så det ikke har nogen som helst betydning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et Cuba
Kommentér på:
Et Cuba

Annonce