{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

Billede af Bin Ladens lig kommer ikke {{forumTopicSubject}}

"Billede af Bin Ladens lig kommer ikke ud" i henhold til tekst-tv.

Muligvis fordi dette billede ikke eksisterer. Manden har været død i et par år nu. Han døde med stor sandsynlighed på Guantanamo under amerikansk tortur. De har blot "søgt" efter ham indtil nu fordi USA, ligesom altid, profiterer fra denne krig.

USA skal have noget at beskæftige deres store militære styrke med, for ellers er der tale om en tabsforretning.

Hvis man kigger tilbage så var det før Afghanistan og Iraq krigen i Balkan, før den var det ligeledes Afghanistan og Iraq, før det Vietnam og under hele perioden fra 2. verdenskrig var det den kolde krig der var drivkraften bag lokomotivet og naturligvis 2. og 1. verdenskrig og Cuba før disse.

Osama Bin Laden var ansvarlig for døden af mere end 5000 civile, men USA har dræbt mange flere end det ved deres magt fremvisning på Hiroshima og Nagasaki.

Under krigen i Serbien kom USA "tilfældigt" til at bombe den Japanske ambassade (måske som hævn for Pearl Harbor). Nogle borgere i USA viste jo tydeligt at Atombomberne på Japan ikke var nok dengang der var jordskælv i Japan (der blev oprettet en facebook gruppe at så kunne de lære det). Jeg er naturligvis klar over at hovedparten af de amerikanske borgere ikke deler denne tankegang, men det er nok med 1 idiot til at lede et land dårligt, det er bevist for nyligt i mellemøsten og nordafrika.

Det er ikke engang sikkert han overhovedet er død.

Hvem er den første der piver over dette indlæg?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billede af Bin Ladens lig kommer ikke
  • #1   4. maj 2011 waaaah :´(

  • #2   4. maj 2011 haha hvad så konspirationsteoretiker!!!!!!

    Slap dog af med at whine over usa hahahaah..

    Japan angreb USA først under anden verdenskrig,
    Det koster staten LANGT LANGT LANGT mere at have tropper ude end hjemme,
    Krigen mod terror har fået buk med de største terror organisationer som står svagere pt end nogensinde før,
    Den kolde krig kostede USA flere milliarder i oprustning,
    der var folkemord i balkan som amerikanerne sammen med europærerne satte en stopper for

    Læs din historie før du begynder at brygge historier sammen.. du er da heeeeeeelt skudt af oven i knolden haha


  • #3   4. maj 2011 Og Lars

    Grunden til de smed hans lig "i havet" var fordi de ikke ville have en matyrgrav som folk kunne besøge osv. Samme grund til hitler ikke fik en grav af russerne.

    Tror heller ikke de har begravet ham til søs som de siger, men bare et sted ude i ørknen


  • #4   4. maj 2011 sådan er det med konspirations teorier, da der tit findes argumenter både for og imod og de dermed ikke altid kan afvises hundrede procent.
    Derfor ender det altid med en diskussion om hvad man tror på, og tro er altså noget BAWL og diskutere...


  • #5   4. maj 2011 Ja er enig. Men 80% af mandens argumenter er jo fuldstændig til børnehaveklassen smiley

  • #6   4. maj 2011 Osama er død, jubii og fuck usa, dem bryder jeg mig heller ikke om...

  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 710
    #7   4. maj 2011 "... a photograph of the violence you inflict is always, in very large measure, a self-portrait."

    http://www.newyorker.com/online/blogs/newsdesk/2011/05/dont-release-the-photos.html#ixzz1LJaDJzoS


    Læs artiklen. Det kan være problematisk at frigive billederne, det opildner måske bare til mere vold og terror.


    Skeptikkere vil jo alligevel ikke tro på, at billedet ikke bare er photoshoppet.


  • #9   4. maj 2011 Lars S

    saddams billeder var fra han lægeundersøgelse efter han blev fundet i et hul i jorden.

    billeder fra hans lig stammer fra en optagelse fra en mobil smuglet ind til hans hængning, tilsyneladende imod USA's ønske. læs anders' link.

    forskellen på de 2 var jo at osama ikke blev fanget i live.


  • #10   4. maj 2011 AreA17 - R3l4X . citat:

    "Hele verden ved at USA er i Irak kun for den fucking olie og IKKE NOGET ANDET."

    og hvordan ved du det? sikke skråsikkert at du kan udtale dig for hele verdenen...


  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 710
    #11   4. maj 2011 Lars: "Anders . de havde ellers ikke nogen problemer med at vise sadams lig"

    Prøv at læs mit link. Man har fundet ud af, at det måske er klogere ikke at vise liget af en person som man har dræbt. Det kan opildne til mere terror.


  • #13   4. maj 2011
    Lars S

    ja okay, den vinkel var jeg ikke lige stødt på før, men tak for henvisningen. smiley

    nu er det jo tit sejrherren som skriver historien i krig. kildekritik er en god ting.
    om man vil følge den almindelige offentlige anerkendte historie eller tyr til konspirations teorier bliver jo så igen et spørgsmål om tro...


  • #14   4. maj 2011
    AreA17 - R3l4X .

    jeg har aldrig påstået at jeg var klog. men hvor ville jeg da ønske at verden var så enkelt som du postuler, så var jeg da fri for at studere....


  • #15   4. maj 2011 Marcus A

    Det kan være mine udtalelser i henhold til dig er til børnehaveklassen, men eftersom du ikke er i stand til at stille dig kritisk overfor den information du modtager er du altså ligeledes ikke i stand til at tænke. Ergo er din konklusion om at mine udtalelser er til børnehaveklassen ugyldig.

    Er fuldstændig ligeglad med hvad du synes om min kommentar og hvad jeg tænker. Hvad der er vigtigt er, at vi har lov til at have vores egne meninger (og tænke selv).



  • #16   4. maj 2011 Alf

    De har ydermere udtalt at Osama Bin Laden blev skudt ubevæbnet. Dette strider imod alle krigslove og de ansvarlige soldater burde komme for den domstol som Osama Bin Laden tydeligvis blev nægtet af verdens politi, USA.



  • #18   4. maj 2011 Mit seneste indlæg skal ikke forstås som om jeg favoriserer Osama Bin Laden. Håber ikke det er forstået sådan, men også generalerne i præsidenterne på Balkan blev stillet for en domstol og fik deres dom.

    Et skud i hovedet er for billigt sluppet.


  • #19   4. maj 2011 Alter Ego M

    hvis han var ubevæbnet så ja er det imod krigens love. dog er der en undtagelses paragraf man kan bruges hvis man ved at en person har til hensigt at angribe. kan ikke huske navnet på paragraffen men ved vi har brugt den i afghanistan.


  • #20   4. maj 2011 AreA17 - R3l4X .

    jeg kan ikke give dig en god grund. der findes mange forskellige teorier, nogle bedre end andre. læs evt op på det.
    olie er rigtig nok en af teorierne, - og hvis den gør dig glad, ja så hold fast i den.


  • #21   4. maj 2011 Alf.

    Hvis han er ubevæbnet er risikoen for lille til at "aktivere" denne paragraf. Jeg siger blot at jeg hellere så han rådnede i et fængsel end blev "smidt i havet"

    Baboom's Haj

    Med den logik du udviser overfor mig så er der ingen grund til at ytre sin mening. Hvad er så årsagen til at vi "promoverer" ytringsfriheden så meget? Hvad skal vi dog bruge den til, hvis vi alligevel skal følge stimen og æde alt råt som vi bliver fortalt.
    Hvad snakker du overhovedet om? Dit indlæg er efter min mening tåbeligt, for jeg aner ikke hvad det ville nytte hvis alle mand skulle holde kæft.


  • #22   4. maj 2011 Alter Ego M

    det passer ikke med at risikoen er for lille ved en fyr er ubevæbnet. i tilfælde med en ubevæbnet "digger" som sidder i et træ og dirigere artilleri må du altså godt skyde ham.
    nu ved jeg selvfølgelige godt at omstændighederne for osama ganske anderledes. jeg synes det er umuligt at svare på med de oplysninger der foreligger...


  • #23   4. maj 2011 Du er måske afhængig. Jeg anser ikke mig selv som værende afhængig af noget som helst.

    Jeg siger min mening. Du er uenig, og angriber derfor mine argumenter. Du ved ikke med sikkerhed at jeg ikke har bragt denne information andre steder.Du ved hellere ikke om jeg tror på det jeg skriver (det gør jeg dog, ikke at jeg forventer du tror på det).

    Du, og din type, har næsen langt op i røven på nogle og dette er ikke, som du kalder det, af nødvendig afhængighed, men skyldes at du er bange for at tænke selv når andre kan gøre det for dig. Du er tilfreds med din tilværelse og tør ikke udfordre sandheden. Jeg tror på det jeg siger, men din kommentar "Men det er da ikke første gang" (de lyver) får mig til at tro at du ikke tror på det du selv siger.


  • #24   4. maj 2011 de stopper ikke,,, de bliver ved og der er ingen der kan stoppe dem,,,

    turen kommer også til syrien, iran og det hele slutter med sønderbombe pakistan.
    gaddafi bliver også likvideret snart samt hele familen.

    der er desværre intet vi kan stille op med usa.


  • #25   4. maj 2011 M R

    jeg tror ikke på din tese. jeg tvivler på at de USA kan samle flertal intern for at gå ind i de nævnte lande. desuden har de også hænderne fulde med de lande de i forvejen er beskæftiget med. deres økonomi sejler så de har heller ikke råd til flere krige på en gang.

    hvad mener du med at vi skal stille noget op imod USA? hvad skyldes dette had? kunne du bedre lide det dengang det var et bi-polært supermagts system?


  • #26   4. maj 2011 Aler Ego M, Lars s, AreA17 - R3l4X:

    Tro mig, jeg kan sku heller ikke lide USA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jeg ved godt at de 100% har lavet fup og fiduser i flere hundrede år men man skal også liiiiiiiiiiiiiiiiige overveje sine tanker før man fyre dem afsted.

    Osama blev ikke bidt af en radioaktiv myg fra CIA som i virkligheden er rumvæsner..

    Kritisk sans - under omtanke !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nogle siger at osama er død, andre siger han spiller poker med bush på deres hemmelige badeø men faktum er at vi ikke ved en skid andet end det MEDIERNE fortæller os!!!!!!!!!!!!!! Ud fra de kan vi selv vælge hvad vi vil tro på.

    Osama er død til det modstatte er bevist - hvad folk selv går rundt i deres verden og syntes er lige så meget op til dem selv som valg af sokker, religion og humør


  • #27   5. maj 2011 Liserie . at de kaster osama ud i havet har intet med islamisk tro at gøre så forstår ikke hvorfor de siger det er efter trosretning ^^

    Alf . ingen tvivl om usa er et flot kæmpe super magt. men havde de brugt magten på den rigtige måde så ville ingen mennesker have had til dem. Det er mit holdning at de gøre hvad de har lyst til og det kan enten betragtes som had eller min personlig mening ! jeg holder det mere til personlig mening.

    god nat alle-


  • #28   5. maj 2011 Babooms haj

    Så længe du snakker nedladende til andre er det fint, men når du bliver konfronteret er der noget galt. Lol

    R!

    Min fejl, der var tale om den kinesiske ambassade. Disse kommunister er USA bedste venner med.


    All
    Hvis I synes at mine udtalelser er tåbelige, uden hold, osv. Hvorfor spilder I så jeres tid med at diskutere med mig.


  • #29   5. maj 2011 Marcus A skriver nedladende.

    Herefter siger du at han skriver det du tænker.

    =

    Du tænker negativt om mig.

    Dette er ikke ensbetydende med at det automatisk giver mig lov til at "angribe" dig, for der er adskillige andre alternativer, men jeg valgte nu at springe over hvor gærdet var lavest.


  • #30   5. maj 2011 Thor M.

    Lol...


  • #31   5. maj 2011 Thor

    Jeg siger ikke at USA er roden til alt ondt. Mennesker er roden til alt ondt.


Kommentér på:
Billede af Bin Ladens lig kommer ikke

Annonce