{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Makværk {{forumTopicSubject}}

Jeg kan stadig ikke se det logiske i at bruge Coronapas som jeg anser som noget bøvlet diskriminerende makværk.

Kunstnere har forholdt sig tavs for de skal ikke have klinket noget med regeringen som støtter dem i hoved og røv.

Andre tør godt sige deres mening men som mig er total uforstående for logikken.

Hvis du skal på museum skal du bruge Coronapas
Skal du spise ude skal du bruge Coronapas

Faktisk skal du bruge Coronapas i hele kulturlivet men ikke i:

Bilka, Netto, Fakta, brugsen eller andre steder hvor man sælger fødevarer.

Der hvor logikken halter mest er at på museum vil der helt sikkert være færre mennesker end hvis du gik ned i en Netto,

Hvis du går i Zoo er der færre mennesker end der er i Netto. Så logikken må være at man gør det frivilligt ellers er man tvunget. Det harmonerer ikke rigtig med den frie vilje og at ingen kan tvinges til medicinsk behandling.

Jeg kan godt se logikken ved rejser, for her har vaccinepas eksisteret i mange år hvis man vil ind i et land hvor risikoen er stor for smitte.

Restaurations branchen raser også over at det vil give dem en falsk travlhed når de skal tjekke alle om de har et udprint eller en app og at den er ægte - hvordan fanden har de muligheden for det?

Tror du man vil kontakte borgerservice hver gang en viser et Coronapas eller print? Nej - det har de ikke tid til.

Man kan allerede købe falske Coronapas og udprint på det "sorte net" til en pris på 1000 kr.

Restaurations branchen har en pointe som at spise ude i flere tilfælde er impulsivt - og det kan jeg give dem ret i. Så det vil sige at folk som er i byen og købe ind ikke kan gå på cafe, restaurant hvis ikke papirerne er i orden. Det lugter langt væk af DDR.

Den eneste forklaring må være at man vil presse resten af de % som ikke skal nyde noget af en Corona vaccine - mig inc.

Men nu kan jeg godt vente med at rejse og jeg kan vente med at glo på skrammel på museer - indtil den her hysteriske snue er over og at Mette Fup ikke kan generer befolkningen med flere gener.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Makværk
  • #1   27. mar 2021 "Så er det vel ikke sværere?????

    Er du ude at køre, kan Politiet forlange at se dit kørekort
    - når som helst!
    Skal du ud at flyve, skal du vise boardingkort og pas!
    Skal du med bus eller tog, skal du vise ID og billet!
    Skal du til lægen, skal du vise ID-sygesikringsbevis!
    Ser du mindreårig ud, skal beverdingen forlange ID!
    Skal du købe spiritus og ser ung ud, skal du fremvise ID!
    Skal du udenlands, skal du fremvise pas!
    Skal du i bio skal du vise billet/adgangstegn!
    Det samme i teatret!
    Skal du bestille varer on-line, skal du bruge kontokort med ID!

    - Men skal du fremvise et Corona/Covid19-pas - så er fanden løs. Så går det ud over den personlige frihed og overvågningssamfundet er fuldbyrdet!
    Suk - hvad hulen er problemet?"


  • #2   27. mar 2021 Madonna - du kan ikke vrøvle mere.

    Udover alt det du nævner kan du ikke nøjes med et ID - du skal også vise et Coronapas, som store dele af Danskere ikke har og slet ikke en attest.

    Folk er desperate for at få en attest - men folk kan ikke engang booke noget som helst da der ikke er ledige tider. Imens så vil den skøre røde møgkælling lukke op for de som er heldige og har vundet puljen som en attest.


  • Å.R.
    Å.R. Online Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 2 Følgere: 30 Emner: 46 Svar: 526
    #3   27. mar 2021 Alt hvad du vil få brug for polysl, kan du jo have liggende på din mobil, og hurtigt vise frem.

    Hvor svært kan det dog være for sådan en "pc-nørd" som dig smiley


  • #4   27. mar 2021 Å.R

    Ikke noget problem for mig, for jeg skal ikke spise ude eller se dyr i fangenskab, eller se skrammel på et museum - eller få ødelagt mine trommehinder til en koncert og brække mig over det hele. <Alt det lort kan jeg sagtens vente med til hele det hysteri er overstået- for det gode er at al det hysteri har en udløbsdato.

    Jeg kigger mere bredt som befolkning generelt og hvad branchen skriver om de problemer der er.


  • #6   27. mar 2021 Tilykke med det -så er din dag reddet - men nu er det jo ikke et problem for dig nu hvor du er hjemme hele tiden - så er det nemt at sidde og hykle.

  • #8   27. mar 2021 Jaaa jeg ser det som endnu en måde at registrer folk på og tænk hvis man blev stoppet på gaden og skulle vise id - kørekort - pas - corona pas - sygesikringsbevis - dåbsattest - mit smil er stort - corona eller ej smiley

  • #9   27. mar 2021 Ha ha Leon - grineren

    Jeg venter på at at man stoppes på gaden og skal vise dilleren for at vise den er omskåret for at se en arabisk film.


  • #10   27. mar 2021 Alis

    En helt ny verden venter dig på din færd - når du ser at man har biler i dag og ikke hestekøretøjer og kulvogne og en betjent på gadehjørnet med sin svingende knippel. Der er sket meget siden reformationen - men du kan stadig få aflad i en katolsk kirke. Det er også slut med at sætte folk i gabestok på Rådhuspladsen og deres fangehuller er omdannet til et museum. Det sorte du træder ud på er asfalt - med hvide striber som fortæller hvor man skal placere de hesteløse køretøjer. Vejene er opdelt i 3 ting, vej, cykelsti, fortov - som gående anbefaler jeg at du bruger fortovet.


Kommentér på:
Makværk

Annonce