{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

De fleste vil have det - men ikke lige der. {{forumTopicSubject}}

Ja de fleste af os har jo store ønsker om hvordan den grønne energipolitik skal være - men de fleste ser gerne solceller og vindmøller - bare de ikke er til gene for folks udsyn - altså må de ikke ødelægge vores solnedgang - ej heller må der være støjgener og da det så er grøn energi - må det heller ikke svine i vores natur.
Jeg husker også hvordan jeg læste om hvordan en nabo havde fået glaseret tegl på sit tag og da det gav genskin ind til naboen gik det rettens vej og naboen måtte skifte tegl.
Og nu læste jeg om hvordan et boligselvskab vil have gjort det ulovligt at ryge i deres ejendomme.
Når jeg så høre om disse holdninger kommer jeg til at tænke på hvad det enligt er folk vil have + hvor går fornuften i hvad folk må og ikke vil smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De fleste vil have det - men ikke lige der.
  • #1   19. mar 2021 Nu kan et boligselskab ikke bare bestemme at folk ikke må ryge i deres hjem, for det kræver en ny lejekontrakt - så det vil sige at kun nye lejere kan pålægges det krav. Hos mig er der ikke det krav, men alligevel sidder beboere nede i baghaven og ryger for ikke at ose deres hjem til.

    At et boligselskab vil have ikke rygere giver ret meget mening, da afvaskning er dyrt når man skal gøre en bolig klar til ny lejer. Bare en afvaskning af en bolig på 65 kvm kan koste flere tusinde

    Men jeg ville stegle hvis man over hovedet på gamle lejere bestemme at fra 1 januar så må i ikke ryge i jeres lejligheder - uanset indhold i en lejekontrakt. Se det ville være dybt ulovligt og de ville tabe big time i boligretten.


  • #2   19. mar 2021 PS...

    Det mest morsomme er at folk gerne vil være grønne, men bare ikke i vores baghave- så kan man vist ikke hykle mere.


Kommentér på:
De fleste vil have det - men ikke lige der.

Annonce