{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

De blinde politiker. {{forumTopicSubject}}

Ja det gælder nu ikke bare i Danmark det gælder i hele verden og tænker på hvordan verden forbruger mere og mere energi og jeg tager strømmen - hvorfor ikke lægge en gulerod til dem der vil og kan gøre sit forbrug mærkant mindre - altså give en bonus til dem der kan sparre i form af penge (det er noget de fleste kan følge med i når ordet penge er med) + at alle jo vil kunne se besparelsen på deres forbrugsregnskab.
Ordet penge og besparelser kan nu også få de fleste politiker op af stolene.
Til gavn og glæde for jorden og alt levende på morder jord smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De blinde politiker.
  • #1   10. aug 2021 ha ha gulerod....

    Man har i årevis ævlet om at folk skal være besparende, og når de så købere en lille vindmølle til haven og solceller på taget som, de fik tilskud til . så klager varme centralen og elselskabet at de er sure over at den forbandede måler køre baglæns.

    Så stoppede det regerings show med at være miljø venlig så elselskaber og varmecentraler kunne fastholde deres indtjening.

    Regeringen kan ikke hykle mere - det burde give en oscar pris i hykleri. Janteloven kom til i sin fulde udførelse.


  • #2   10. aug 2021 Polysl hvis nu en familie bruger normalt vil bruge for 4500.kr om året i strøm og de så kunne sparre de 500.kr + at de så vil vinde en bonus - det kunne i min verden være et godt tiltag eller hvis den selv samme familie kunne spare 1000. liter vand som igen vil give en bonus og den grønne verden vil da vinde på sådan tiltag smiley

  • #3   11. aug 2021 Leon

    Det er det statslige hykleri og det kommunale hykleri jeg er efter. Folk skal ikke beskattes fordi de har en vinmølle i haven og være selvforsynende, folk skal ikke betale varme afgift fordi de har solceller og ikke har brug for fjernvarme.

    Man skal ikke opfordre til at bruge vand til at skylle affald - det er da bindegalt. Jeg kunne forstå hvis det var en form for skidt vand, men drikkevand?

    For nogen tid siden sad vi nogle mennesker fra ejendommen og snakkede da en spurgte om jeg også havde en stor vandregning?

    Jeg kunne så sige at det havde jeg ikke for min husleje er inc. vand da jeg er indbefattes af en gammel husleje kontrakt. Det betyder at jeg kan bruge al det vand jeg har lyst til da jeg kun beregnes ud fra mine kvm. Men det får ikke mig til bare at bruge løs for ejendommen er et fond som skal bære sig selv, så ingen grund til at skyde sig selv i foden.

    Nå men det var de faktisk fortørnet over, måske fordi de er meget unge og bruger en helvede masse vand til bad nogle gange 2- 3 gange om dagen, så er det sgu ikke noget at sige til de får en stor regning.

    Men hvad jeg vil sige med det er - at fordi man har muligheden så er der ingen grund til at svinde med vandet.


  • #4   11. aug 2021 Polysl ja ja der findes nu også mange som går ind for vindmøller bare de ikke skal stå i deres egen have og enig i talen om at der ikke skal være en afgift på dem der er selvforsynet med energi og ja de unge bruger mest vand - jeg tror nu heller ikke at mit vandforbrug er stort og kunne aldrig finde på at bruge mere hvis det var gratis smiley

Kommentér på:
De blinde politiker.

Annonce