{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
201 visninger | Oprettet:

Lars Lykke Rasmussen køre. {{forumTopicSubject}}

Ja Lars Lykke Rasmussen støtter ikke en rigsret og vil ikke stemme for og om det for at støtte sin gode gamle partifælle vides ikke - men der viser Lars lykke Rasmussen noget jeg godt kan li og han om nogen kender alt til politik.
Og min lille bamse støtter altså også Inger Støjberg smiley

Kommentarer på:  Lars Lykke Rasmussen køre.
  • #1   14. jan Men alligevel skal hun for en rigsret. Det var desværre det der var lagt op til, men sikke en mistillidssag der nu ligger i venstre, når selv deres egen formand slagter hende. Han er i bund og grund pisse bange for at hun kunne vælte ham, så derfor er han politisk nødt til at hænge sit eget medlem ud. Jacob er en svag mandsling, og jeg væmmes på min køns vegne over der findes sådan nogle som ham, der ikke under at det andet køn bare kan være stærkere end ham selv. Ufine tricks, som kun svage og små mænd bruger.

• #2   14. jan Hvorfra ved du hvad Ellemann tænker, Claus?

• #3   14. jan Tænker? Det er da tydeligt hvad der foregår, for han har udvist sin frygt for Inger, lige siden han blev formand. Inger har flere personlige stemmer end han har, og han har lige siden han blev formand, været imod Inger. Fortæl mig hvorfor han ikke skulle være bange for at blive væltet af Inger? Bare at se ham foran pressen her til formiddag, der skal man ikke være ret dygtig til at aflæse hans kropssprog og måde han taler på for at kunne se hvor bange han er.

• #4   14. jan Claus G om Jacob Ellemann er svang nej det tror jeg ikke og politik er svær - men hvis jeg var Venstre man vil jeg være loyal over for Inger Støjberg og så at der var 9 venstre folk som stemte imod en rigsret og det giver loyalitets point hos mig smiley

• #5   14. jan Hvem kan tage Lars Lykke alvorligt? - han tøffer bare rundt på borgen med sin rolator, indtil han kan lave et parti som lover gratis jakkesæt til alle politikere.

• #6   14. jan Leon, læs lige hvem de 9 var der stemte nej til rigsret sagen, i Venstres folketingsgruppe. Den ene er en markant forsvarsadvokat, og ikke her hvem som helst i Folketinget, bla formanden for retsudvalget.

• #7   14. jan folketingsgruppen (V) er blevet stillet frit, og at ni medlemmer af gruppen således har valgt at stemme imod - og dermed modsætte sig partitoppen.

Puha....Der bliver ballade i (V)

Inger Støjberg
    Hans. Chr. Schmidt
    Preben Bang Henriksen
    Mads Fuglede
    Thomas Danielsen
    Peter Juel-Jensen
    Britt Bager
    Kristian Pihl Lorentzen
    Michael Aastrup

• #8   14. jan Det interview i formiddag så jeg ikke. Jeg sov. Nu har jeg ledt på Nettet, men kan ikke finde det. Der dukker nok et link op på Facebook inden så længe.

Mit ønske er at Venstre endelig har fået en formand med moral, men han har ikke rigtigt markeret sig endnu, så man kan vurdere det. Eftersom han er formand for det parti, der repræsenterer det private erhvervsliv så har det betydning.

Det glæder mig at der kommer en rigsretssag mod Støjbjerg og en markering af at flygtninge også har rettigheder. Hvis der havde været tvangsægteskaber imellem så burde hun have sørget for at de blev fundet, i stedet for at skære dem alle over en kam. Men med den formand Venstre havde før, da drejede alt sig jo om penge, og det koster mere at undersøge kendsgerningerne.

• #9   14. jan Polysl Lars Lykke Rasmussen har dog kunne styre Danmark som Statsminister i årevis du ved ligesom Mette Frederiksen kan - men vil du være statsminister og hvis vil du så kunne gøre det bedre smiley

• #10   14. jan Claus G ja men de må jo have forstand på det så derfor de ikke vil en rigsret smiley

• #11   14. jan Alis C at være en moralens vogter er ikke noget jeg vil bryde mig om men ser at du gerne ager moralens vogter smiley

• #12   14. jan Leon

Jeg havde ikke som Mette F.. ansat så mange regneark karle som hun har gjort, faktisk ikke set før - det tegner et billede på at hun er usikker som statsminister - og ikke stoler på sin egen dømmekraft.

Mink drabene er ikke alene hendes ide, men en interesse i at få dem fjernet fra Danmark - det kan jeg forstille mig er sket af helt personlige grunde samt alle de andre idioter fra andre partier som også var imod minkindustrien. Fint at man vil af med dem, men det skal være på et sagligt grundlag og ikke som vi har set - at bruge Corona som grund.

Åbne op - lukke i, åbne op lukke i, kun gå en vej i gågader, 500 i Bilka, men ikke mere end 5 på gaden.

Idiotien stinker vildt.

Jeg havde lavet en hård nedlukning i 30 dage, i stedet for det her hvor ikke en kæft i erhverv ved hvad de skal regne med.

Hun vil have stoppet samråd så man ikke bore i minkskandalen - Ærgerligt for tøsen så fik hun et nej - den vil forsætte.

Hvorfor har hun en interesse i at få stoppet det samråd?
    Hvad er hun bange for?
    En rigsret?

For bare roligt den kommer, nu hvor (S) gik fuld ind for en rigsret for Støjberg - det kan meget vel give bagslag.

Nu mangler vi lige militær på gaden og et udgangsforbud, så skal hun fandme høre potter og pander skramle foran svineborgen.

Så ja - jeg kunne havde gjort det bedre.

• #13   14. jan Polysl jeg syntes ikke jeg ser en usikker statsminister og der findes jo ikke en opskrift på hvordan man gør eller ikke gør ved en pandemi og hvis jeg skal vælge i mellem dig og Mette F tager jeg altså Mette F smiley

• #14   14. jan Leon

Passer mig fint - jeg vil nødig blive kaldt Mette Fup.

Kommentér på:
Lars Lykke Rasmussen køre.

x