{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Lars Lykke Rasmussen køre. {{forumTopicSubject}}

Ja Lars Lykke Rasmussen støtter ikke en rigsret og vil ikke stemme for og om det for at støtte sin gode gamle partifælle vides ikke - men der viser Lars lykke Rasmussen noget jeg godt kan li og han om nogen kender alt til politik.
Og min lille bamse støtter altså også Inger Støjberg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lars Lykke Rasmussen køre.
  • #4   14. jan 2021 Claus G om Jacob Ellemann er svang nej det tror jeg ikke og politik er svær - men hvis jeg var Venstre man vil jeg være loyal over for Inger Støjberg og så at der var 9 venstre folk som stemte imod en rigsret og det giver loyalitets point hos mig smiley

  • #5   14. jan 2021 Hvem kan tage Lars Lykke alvorligt? - han tøffer bare rundt på borgen med sin rolator, indtil han kan lave et parti som lover gratis jakkesæt til alle politikere.

  • #7   14. jan 2021 folketingsgruppen (V) er blevet stillet frit, og at ni medlemmer af gruppen således har valgt at stemme imod - og dermed modsætte sig partitoppen.

    Puha....Der bliver ballade i (V)

    Inger Støjberg
    Hans. Chr. Schmidt
    Preben Bang Henriksen
    Mads Fuglede
    Thomas Danielsen
    Peter Juel-Jensen
    Britt Bager
    Kristian Pihl Lorentzen
    Michael Aastrup


  • #9   14. jan 2021 Polysl Lars Lykke Rasmussen har dog kunne styre Danmark som Statsminister i årevis du ved ligesom Mette Frederiksen kan - men vil du være statsminister og hvis vil du så kunne gøre det bedre smiley

  • #10   14. jan 2021 Claus G ja men de må jo have forstand på det så derfor de ikke vil en rigsret smiley

  • #11   14. jan 2021 Alis C at være en moralens vogter er ikke noget jeg vil bryde mig om men ser at du gerne ager moralens vogter smiley

  • #12   14. jan 2021 Leon

    Jeg havde ikke som Mette F.. ansat så mange regneark karle som hun har gjort, faktisk ikke set før - det tegner et billede på at hun er usikker som statsminister - og ikke stoler på sin egen dømmekraft.

    Mink drabene er ikke alene hendes ide, men en interesse i at få dem fjernet fra Danmark - det kan jeg forstille mig er sket af helt personlige grunde samt alle de andre idioter fra andre partier som også var imod minkindustrien. Fint at man vil af med dem, men det skal være på et sagligt grundlag og ikke som vi har set - at bruge Corona som grund.

    Åbne op - lukke i, åbne op lukke i, kun gå en vej i gågader, 500 i Bilka, men ikke mere end 5 på gaden.

    Idiotien stinker vildt.

    Jeg havde lavet en hård nedlukning i 30 dage, i stedet for det her hvor ikke en kæft i erhverv ved hvad de skal regne med.

    Hun vil have stoppet samråd så man ikke bore i minkskandalen - Ærgerligt for tøsen så fik hun et nej - den vil forsætte.

    Hvorfor har hun en interesse i at få stoppet det samråd?
    Hvad er hun bange for?
    En rigsret?

    For bare roligt den kommer, nu hvor (S) gik fuld ind for en rigsret for Støjberg - det kan meget vel give bagslag.

    Nu mangler vi lige militær på gaden og et udgangsforbud, så skal hun fandme høre potter og pander skramle foran svineborgen.

    Så ja - jeg kunne havde gjort det bedre.


  • #13   14. jan 2021 Polysl jeg syntes ikke jeg ser en usikker statsminister og der findes jo ikke en opskrift på hvordan man gør eller ikke gør ved en pandemi og hvis jeg skal vælge i mellem dig og Mette F tager jeg altså Mette F smiley

  • #14   14. jan 2021 Leon

    Passer mig fint - jeg vil nødig blive kaldt Mette Fup.


Kommentér på:
Lars Lykke Rasmussen køre.

Annonce