{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Lars Lykke Rasmussen. {{forumTopicSubject}}

Ja når tænker på vores forrige statsminister Lars Lykke Rasmussen kommer jeg til at tænke på hvor meget han faktisk har givet Danmark - han har givet Danmark x-antal år af sit liv og det jeg ser er at han kun får utak og ja ja jeg har også igennem de år han har været statsminister givet ham røg og absolut ikke været enig i meget af det han har lavet - men han har jo holdt skruen i vandet som statsminister og jeg tror sku ikke at man kan være statsminister på deltid og hvis jeg var Lars Lykke Rasmussen vil jeg smække døren efter mig og nyde mit otium.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lars Lykke Rasmussen.
  • #1   9. jan 2021 Lars Lykke Rasmussen er slet ikke nået til sit otium, han skal nok komme videre smiley

  • #2   9. jan 2021 DrengeAkademiet er ét af LøkkeFondens signaturprojekter, som finder sted hvert år i skolernes sommerferie.

    Projektet har til formål at give udfordrede drenge i 7. og 8. klasse en bedre chance i livet ved at fremme deres mentale sundhed samt styrke deres faglige, personlige og sociale kompetencer.

    Hvorfor kun drenge og ingen piger? Der er ikke noget der hedder PigeAkademiet.



  • #3   9. jan 2021 Jetset ja hvis han vil - men jeg tænker at hvis han stopper nu her hvor han stadigt er på toppen vil han kunne sige hvis han blev spurgt nu : jeg gad ikke den børnehave og jeg kan jo se hvordan politiker har givet alt for Danmark pludselig bliver hetzet og jaget vildt fordi de så har lavet en fejl (det sidste var et sidespring).

  • #4   9. jan 2021 Polysl du drømmer smiley

  • #6   9. jan 2021 Alis

    Alle skal hjem fra Mellemøsten, vi kan ikke undvære alle de banditter, det viser medmenneskelighed. Danmark skal ikke se til.

    Faktisk er det ulovligt ifølge FN at udvise folk som risikere dødstraf.


  • #7   9. jan 2021 Alis C jeg husker Peter Brixtofte har sendte de ældre på ferie i Spanien og det var der da ikke nogen der angreb ham for ej heller da han forsøgte at lave en i min verden gode ting i Farum - men da han drak noget god dyr rødvin brændte folk af og min tanke er at utak er verdens løn og han var jo også Venstre mand smiley

  • #8   9. jan 2021 Alis C kunne du ikke tænke dig at blive statsminister smiley

  • #9   9. jan 2021 Leon

    Selvom mange syntes at han var en guttermand, så kørte han Farum kommune i sænk med sin måde at administrerer midlerne på - den blev så sat under administration.

    Så stort set var han en fupmager....


  • #11   10. jan 2021 Polysl jeg har altid sagt - Hvis Peter Brixtoft havde fået lov til at lave sit livsværk færdigt var det blevet en stor succes - han elskede Farum og dens borger.

  • #12   10. jan 2021 Alis C der kan du bare se du ønsker ikke at være statsminister og det gør jeg heller ikke og sådan tror jeg de fleste har det - men måske det var en tjans for Polysl smiley

  • #13   10. jan 2021 Leon

    Jeg har ikke en dyt forstand på politik, jeg syntes det er sjovere at sidde og lege med algoritmer i programmering, og på en måde bøje de matematiske konstanter.


  • #14   10. jan 2021 Leon

    Livsværk? helt ærligt, når han bruger 100.000 kr af kommunens penge på dyr rødvin til sig selv - så stjæler han penge fra kommunen. Der findes ikke næsten kriminel eller halvdød, eller næsten gravid.

    Hvis Britta havde delt 50 millioner ud på plejehjem og beholdt over 50 millioner gør det ikke til et livsværk - formålet med svindel er at berige sig selv på en måde så det ser ud som en filantrop. Problemet med svindlere er at de bliver mere grådig, og tager større chancer, fordi det ikke i starten blev gennemskuet hvad han havde gang i.

    De pensionist rejser var der betalt overpris for kommunens penge - de gamle har sikkert haft en dejlig tur - og i realiteten burde de betales tilbage fra alle som deltog.

    Misbrug af kommunens penge er ikke stoppet som at en kommune tager ud på et dyrt hotel og bliver bespist for 150.000 x 2 for der var faktisk 2 sager fra samme kommune. PÅ trods af at de kunne bruge rådhusets lokaler og kantine.

    En anden kommune tager på en tur til Caribien for at undersøge badevandet??

    en 3 kommune bruger 800.000 for at flytte en skide kunst ting springvand 200 meter.

    En 4 bygger en bro som kun en landmand kan bruge for at fragte sinde dyr over en vej eller var det en å.

    Hver gang er det borgers penge de "stjæler" som kunne bruges bedre og så var der endda kommuner som ville skære på det sociale område - imens de ødsler løs på ting som er helt idiotisk.

    Det her er bare et lille udsnit - det vælter frem med kommuner hvor politikere ikke har respekt for borgers penge som de skal forvalte.


  • #15   10. jan 2021 Polysl det har jeg intet forstand på men godt du kan hygge dig smiley

  • #16   10. jan 2021 Polysl jeg syntes at du blander pære og bananer sammen i din sidste tale smiley

  • #17   10. jan 2021 Lars Løkke Rasmussen har et stort entreprenør-gen, og hans farvel til det etablerede parti i dansk politik sker kun, fordi han i partiet var blevet kørt ud på et sidespor, hvor han ingen fremtid havde. I hvert fald ikke på kort sigt.

    Lars Løkke vil have noget at arbejde med. Noget han kan drive frem og få til at vokse.

    Han er slet ikke færdig endnu.


  • #18   11. jan 2021 #9 Polysl, jeg er ikke enig med dig. Brixtofte har gjort så meget for Farum Kommune, men ingen indenfor det kommunale, kan overskue at drive Kommune, som en privat virksomhed. Daværende Farum Kommune, kan takke Brixtofte, for hvad han nåede at formå, det var ikke småting. Men ingen af os ved, hvad der skete i privatlivet. Jeg kan godt tænke tilbage på, at jeg synes det er sørgeligt.

  • #19   11. jan 2021 Da Løkke meldte sig ud af Venstre håbede jeg at så slap vi for at se mere til ham. Det gør vi desværre ikke. Han vil fortsætte sin kamp for at nedbryde velfærdssamfundet. Jr. Alis

    Jeg er stensikker på, at Lars Løkke ikke har lyst til at nedbryde velfælrdssamfundet, tværtimod synes jeg, han er storsynet, han har en stor lyst til at samarbejde henover midten, UPS !!!


  • #20   11. jan 2021 Peter P i politik skal de forskellige partier jo samarbejde og hvis der ikke er et flertal for det er det jo svært at komme igennem med sin politik og der findes jo desværre partier som kun er i folketinget for at lave splid - jeg sagte da ikke de radikal:-)


  • #21   11. jan 2021 Jetset netop Lars Lykke Rasmussen vil gerne samarbejde over midten smiley

Kommentér på:
Lars Lykke Rasmussen.

Annonce