{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Godt vi har (S) {{forumTopicSubject}}

Syge og handicappede skatteydere bliver helt bevidst snydt af nogle kommuner, og det har dagens debattør, tidligere chefredaktør og direktør på Aarhus Stiftstidende, Erik Frodelund, mærket på egen krop og pengepung, efter han 8. februar 2019 blev lammet af en blodprop i hjernen og kom retur til sin nuværende bopælskommune.

https://bit.ly/2OwEgvd

Rådden kultur i hjemmeplejen.

https://bit.ly/3fF59Jo

Hvor er det dejligt vi har en regering og deres håndlangere som skider på de handicappede.

Vi havde jo den her fede Thyra Franks og hendes lige forsætter det gode liv for de ældre.


Kommentarer på:  Godt vi har (S)
  • #2   17. jul 2020 Polysl der er så meget at læse at jeg ikke vil blive færdigt før engang i næste uge men det så ud som god læsning og mange opdager først systemets mangel på medmenneskelighed når de står og mangler hjælpen og sådan burde det ikke være i vores lille H.C. Andersen Danmark.

  • #3   17. jul 2020 Alis

    Jeg ved godt hvor de Corona 500 milliarder bliver hentet henne, det tror jeg størstedelen af den danske befolkning ved. Men så er det jo belejligt at kunne skubbe den over på corona så befolkningen siger - nå?? ok.

    Så kan du Alis hygge dig med din illusion om at Mette Skrårem gør det rigtige. Det mest besynderlige i det offentlige er at ingen bliver gjort ansvarlig, en lille næse, en fyring af en som så kommer et andet sted. Ledere flyttes bare så de kan være lede et andet sted og man har ikke flyttet sig en millimeter.

    Det offentlige kan snyde og bedrage syge - det er ikke noget som Alis gider kommenterer, andet bare at give regeringen skylden de sidste 20 år. Snød jeg for et par træsko så er fanden løs i laksegade -og fint det er mig som prøver at snyde. Men den anden vej virker det ikke. Utallige sager har fået medhold i retten, men kommuner vil ikke rette sig efter loven. Hvad vil du Alis gøre?

    Termologien er at hvis regeringen er skyld i at jeg er fattig så går jeg da bare ind i en bank og røver den - en forståelig handling hos Alis. Så kan de lære det kan de.

    Hvis jeg som plejer er trængt så må det gå ud over de ældre, ikke noget med at plejere har forståelse for at den ældre ikke har noget med sagen at gøre - de er bare offer for deres lede behandling.

    Måske plejere bare skal begynde at piske de gamle og give dem kølervæske i deres kaffe - så har man lavet en statement der vil noget.


  • #4   17. jul 2020 Alis C ting skal hænge sammen rød eller blå blok smiley

  • #5   17. jul 2020 Polysl nu er det jo ikke Statsministerens skyld at der kom corona og jeg syntes det var en god ned lukning og ligeså den genåbning og vi er ikke færdige med den corona det er dog godt at danske forsker er godt på vej og jeg siger bare vask hænder og respektere andre så går det.

  • #6   17. jul 2020 Leon

    Jeg pointere bare at man vil bruge Corona som grund for at beskære alle steder og tro mig det bliver på det sociale område. De velstillede er der ikke meget af hente for de er i fåtal, den store pengepung ligger hos alle i det sociale system - den store gruppe på 2/3 som forsørges. Den skide 1000 lap bliver spist op af tiltag fra regeringen inden året er omme. Så er jeg sgu glad for at min lander hos et kattehjem.


  • #7   17. jul 2020 Polysl jeg er ligeglad med den dersens 1000. kr og de velstillede bløder jo også nogen endda så meget at de går konkurs så de skal også hjælpes.

Kommentér på:
Godt vi har (S)

Annonce