{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Kun i Danmark {{forumTopicSubject}}

Jeg elsker når det kommunale brillierer over sine gode intentioner og bruger 14 millioner på at administrerer 3.8 millioner. Vi skal være glade for vi har så mange offentlige ansatte som kan smide pengene ud på gaden - hov...kun lidt-. Resten er så røget i kaffekassen når der holdes utallige møder og kaffe slaberas med citronmåner.

Jeg kan så spekulere på hvor resten af de 10,2 millioner er blevet af. Men det finder vi nok aldrig ud af om der ikke gemmer sig en lille Britta skjult i det offentlige-

Det var som bekendt den her truti frutti Simon Emil Ammitzbøll-Bille - som indførte det sociale frikort. måske pengene er gået til læderpiske og læder tøj kun til brug i soveværelset eller på borgmesterkontoret.

LA siger....- Vi mener fortsat, at det er en ordning, der gør rigtig meget gavn for pengene.

Størstedelen af de hjemløse kender ikke til det sociale frikort- og kan undre mange at de ikke er gjort bekendt med muligheden.

Kun 372 har gjort brug af kortet på trods af man forventede at 4000 ville bruge det. Og med en så står forventning så skal man man jo ansætte en masse offentlige ansatte der så kan bruge 10.2 millioner på 3.8 millioner.

Det er ellers noget man kunne forvente i filmen Ebberød bank - men det er jo fiktion, men det her er realitet. Jeg må så håbe intens at de offentlige ansatte ikke bliver ansat i en bank og helst ikke Danske bank får så ville jeg skynde mig at flytte mine penge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kun i Danmark
Kommentér på:
Kun i Danmark

Annonce