{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boligkaos i Danmark.
  • #2   27. maj 2023 Jojo var jeg tyve år yngre vil jeg haft købt et husmandssted en kilometerspenge uden for byen og lavet alverdens ting smiley

  • #3   28. maj 2023 Ingen tvivl om at alt for mange boliger er blevet alt for dyre. Som virkelig giver stor ulighed mellem hvem som kan bo hvor.

    Jeg ved så ikke hvad et 'bolle-iktiv er Leon. Har aldrig hørt det ord før?




  • #4   28. maj 2023 Cris7 tænk hvis der blev lavet små boliger til enlige eller til et par og hvor der var et soveværelse og en stue med køkken og tror mange vil være glade for lidt + en husleje der er til at betale og fordi du og jeg kan klare os, kan vi jo Gudskelov godt råbe op for andre smiley

  • #5   28. maj 2023 Jamen de mindre boliger er der jo allerede, de er bare stadig alt for dyre, alt efter hvor man vil bo, kan finde uddannelse, finde arbejde.

    Taler vi om lejeboliger, så bliver de renorveret så meget at huslejen er høj.

    Hvem siger jeg kan klare mig, Leon? For det er svært, når der er ny ejer, som ikke gør det som skal gøres. Nægter at renorvere det som blev lovet, af en repræsentant fra ny ejer, da vi blev overtaget? Det koster kun på vedligeholdelseskontoen?

    Man kan heller ikke få fat i repræsentanten, alle de flotte og fine ord, som Ring til mig, jeg er altid til rådighed..., er værdigløse.

    En fladskærm i opgangen, med konstante oplysninger, som ikke en kæft er interesseret i.
    En skudsikker opgangsdør, ?, som de heldigvis ikke kom igennem med.

    Ingen husdyr mere er tilladt.

    Ind/udgangschips på for/bagtrappe, som jeg er så forfærdelig meget imod.

    Det er latterligt, at opføre sig sådan.

    Undskyld, men jeg fik lige noget 'galt i halsen', og blev oprørt.



  • #6   28. maj 2023 Cris7 du skriver at de allerede er der og at de så også er billige og hvad er prisen så og jeg ser og høre jo hvordan forældre er nød til at lave forældrekøb så deres børn kan få en bolig og jeg deler mit svar i flere smiley

  • #7   28. maj 2023 Cris7 jeg bor i lejebolig og som jeg forstår skal vi have nye køkkener og det gør at huslejen stiger 500 - 600.kr for en 4 værelses - 400 - 500.kr for en 3 værelses og 300 - 400.kr for en 2 værelses og det tale er ca. tal.

  • #8   28. maj 2023 Cris7 hvis det den nye ejer har lovet jer har givet jer det på papir så skal ejeren jo stå ved sit ord og en tv skærm hvor i bliver opdateret det lyder som en god griner i alvorens navn smiley

  • #9   28. maj 2023 Cris7 ingen husdyr de husdyr der var da den nye ejer kom må da forblive og hvis i har en eller flere repræsentanter skal de jo ikke kun være det af navn, men af gavn for beboerne og ja døre med chips - el døre hader jeg de vil jo ikke virke uden strøm.

  • #10   28. maj 2023 Og jeg har godt forstå din vrede smiley

Kommentér på:
Boligkaos i Danmark.

Annonce