{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Ytringsfrihed. {{forumTopicSubject}}

Ja den skal da lige op og vende for i vores Demokratiske verden er ytringsfrihed jo noget vi tager for givet - men jeg syntes den i lang tid har været sat på prøve og eksempelvis husker jeg jo igennem debatterne her på BB at ytringsfrihed ikke er noget man skal tage for givet da ytringsfrihed kontra blokering jo gør at ytringen imellem debattør gør at den frihed er væk.
Når jeg så ser ud i verden og hvordan folk flygter til andet land grundet politik og at de ikke har den frihed til at ytre sig og hvor nogle af dem efter at være kommet til et Demokratisk land begynder at ytre had imod alverdens ting det gode som det onde tænker jeg på hvorfor de ytre sig imod det land der tog imod dem og ja nogle af dem ligefrem modarbejder det land der tog imod dem.
og ja jeg tror at ytringsfriheden vil blive hårdt ramt her inden for det næste år eksempelvis må vi ikke ytre ordet neger - sort farve eller fortælle om verdenshistorien og det til trods for at alle vores sorte venner jo også har en fortid de kan være stolte af.


Nærlokale nyheder til Pandrup og omregn
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores Pandrup få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Pandrup. Det glæder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ytringsfrihed.
Kommentér på:
Ytringsfrihed.

Annonce