{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Ytringsfrihed. {{forumTopicSubject}}

Ja når der tales om hvordan ytringsfriheden bliver sat på prøve grundet politikere der ikke kan tåle at få verbal modstand ej heller få atvide at den enkelte politikere er dum og i Grundloven §.77 står der at alle må ytre sig og hvis nogen skulle mene at ytringen er gået over en eller andens grænser kan det komme til en retsag - dog må jeg sige at hvis jeg kalder en politiker for eksempelvis dum siger/skriver jeg det jo ud fra den/de oplevelser jeg kunne have med den politiker eller jeg kan forstå at jeg ikke har den samme holdning som politikeren og der for kunne jeg jo godt mene/tænke og skrive at politikeren er dum og det skal der vel ikke en retsag til for at finde årsagen til politikerens dumhed - se det var bare lidt om ytringsfrihed


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ytringsfrihed.
  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 341 Svar: 3.338
    #1   19. nov 2018 Ytringsfriheden er under pres fra mange sider.

    Bare se hvordan vores søsterland Sverige i mange år har trådt den under fode.



  • #2   19. nov 2018 cris7 må folk ikke sige deres mening i Sverige?

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 341 Svar: 3.338
    #3   21. nov 2018 Medierne, aviserne, politiet, myndigheder, politikkere har forholdt svenskerne sandheden om hvem som begår den store kriminalitet i Sverige, og hvordan den store indvandring har ødelagt meget i Sverige.
    Man må ikke skrive om den etniske herkomst på de kriminelle osv.






  • #4   21. nov 2018 cris7 det har jeg ikke tænkt på men jeg tror nu godt at svenskerne ved hvem der laver ulykkerne smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 341 Svar: 3.338
    #5   21. nov 2018 Ja, meget så pludseligt dagens lys, da der skulle være valg. Men inden var meget skjult og pakket ind, så problemerne ikke virkede så store.

    Ingen i den svenske regering vil arbejde sammen med Sverigedemokraterne, som mange i befolkningen stemte på. Det er ikke demokrati, hvis man ikke kan finde ud af det!

    Ytringsfrihed er også at stemmeretten bliver godtaget.


  • #6   22. nov 2018 cris7 Sverigedemokraterne vil jeg mene har nogle gode ting så som at der skal være ro og orden i Sverige så alle kan gå trygt på gaderne smiley

  • #7   24. nov 2018 #2 - nej, det må de ikke og det må vi heller ikke i Danmark, en spade er ikke mere en spade, du må ikke kalde tingene for det, det er ej heller skrive det nogen steder, men hverken i Sverige eller Danmark, ved hvad der virkelig er racisme, det er sørgeligt men sandt.

  • #8   24. nov 2018 ÅH jetset jeg kalder nu ting ved deres navn så en spade er og forbliver en spade smiley

  • #9   24. nov 2018 Ja, det gør jeg også, selvom det ikke er tilladt, kan du huske, hvad de nu kalder en burka, andet tildækningsstof eller hvad var det nu, det var ??

  • #10   24. nov 2018 HUM en burka er en burka og en kjole forbliver en kjole og sådan noget gik min kære mor med ligeså et tørkælde smiley

  • #11   25. nov 2018 Jamen datidens tørklæder var ikke af religiøse grunde. Men for at vi kunne forbyde burka, niqab, dette måtte ikke formuleres, som det rent faktisk er tiltænkt, for ingen må intimideres eller ydmyges, men skal kaldes et tildækningsforbud i stedet, vi må ikke kalde tingene for det det er, sørgeligt.

  • #12   25. nov 2018 Jetset jaaaa jeg syntes bare at dem der har brug for at skjule deres hår selvføleligt må bruge et tørklæde om de så bruger en burka kan jeg godt se som et problem da den offentlige myndighed jo så ikke kan se hvem der gemmer sig bag burkaen det er jo nok også der problemet ligger når vi høre om folk der misbruger burkaen til at føre terror ude i den store verden smiley

Kommentér på:
Ytringsfrihed.

Annonce