{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Vildledning? {{forumTopicSubject}}

24 helt sunde er døde af Corona - resten havde sygdomme i forvejen.

Hvorfor holdt man det hemmeligt at smittetallet var langt lavere inden den store nedlukning? De tal fik de torsdag, og følgende uge lukkede man landet helt ned på forkerte tal.

24 døde koster i realiteten 294 milliarder.- oveni er landet i økonomisk regres i flere år.

Sætter man det i perspektiv med at 50.000 danskere dør hvert år så giver det hele ingen mening.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vildledning?
  • #1   29. maj 2020 Det er et interessant emne, du der slår op og en fornemmelse ihvertfald 2 af os her har slået på, at hele denne her Corona tid har og er en kendelse hysterisk. Jeg falder ikke for flotte titler og holder fuldfstændig stålfast i det, som kommer ud af deres mund.

    Men ikke helt ved siden af, at det næsten kunne tælles på 1 hånd, hvor mange som reelt er døde af Corona, det blev så til 4 hænder og 4 fingre, og hvor har det kostede og koster stadigvæk.

    Men jeg hørte i går, at COVID-19 stadig smitter, men noget logik i, at tænke på, hvor forskelligt den rammer, hvis vi har svage lunger, så skal vi nok blive hjemme smiley


  • #2   29. maj 2020 Sitatesstikker er bekvemme - speciel når man gemmer data hvordan man kommer frem til det.

    Ikke en kæft af alle de som sidder og laver regneark har nogensinde en følelse med virkeligheden.

    Man sammenligner tal fra andre lande for at bestemme smittetal - som sådan ikke giver nogen som helst mening da landes nedlukning og behandling af ældre er forskellig.

    Jeg vil mene at den totale nedlukning er helt hysterisk - og nu skal Mette Skrårem finde ud af hvordan man minimere hendes hysteriske anfald.


  • #3   29. maj 2020 Jaaaa jeg tror nu stadigt at det var godt Danmark blev lukket ned fordi mange var godt på vej til at gå i panik smiley

Kommentér på:
Vildledning?

Annonce