{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

At blande sig i andres handler {{forumTopicSubject}}

Man må ikke spamme andres annoncer med mindre man byder eller på anden måde er interesseret i produktet.

Reglen er jo reel nok - så holder man de fleste tågehorn og prettyboys kommentarer væk fra tøsernes bikini-salg ....

men men men

Må man blande sig når folk åbenlyst snyder andre folk for penge? F.eks. sælger 8 år gamle low-end højtallere til priser langt over datidens nypris?

Er markedet frit - hvor den kloge(eller dumme) må narre den mindre kloge(totale amøbe) eller må brugere gøre hinanden opmærksomme på rip-offs og åbenlys vildledning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At blande sig i andres handler
  • #1   10. okt 2010 Jeg gør det tit, men kun i en pb.

  • #3   10. okt 2010 Jeg har selv sendt et par PB's, men så sjovt er det heller ikke. Gidder jo ikke sidde og glo på rip-off annoncer og trykke F5 udelukkende for at hjælpe nye potentielle købere ...

  • #4   10. okt 2010 Det er jo det som er spørgsmålet. Må den kloge narre den mindre kloge? Er deren grænse? Heldigvis er babooms skare ikke særlig købestærk og det meste er jo byttehandler smiley

  • #5   10. okt 2010 Men hvad siger HA'erne? det er jo dem som skal reagere på klagerne fra sælgere, som føler sig røvpulet af folk som forpurrer deres handel til overpris?

    Hvad vi synes er jo hips om hap - bare vi ved om vi bliver frosset eller ej smiley


  • #6   10. okt 2010 Nu er HA funktionen jo også kun en puppet/VIP-titel herinde. Ingen større moderation eller opsyn andet end racisme og personlige angreb.


  • #8   10. okt 2010 Det er ligemeget hvad vi hver især synes.

    Hvad er HA'ernes og i sidste ende babooms holdning.

    Sælgers eller købers marked.

    Umiddelbart er alt jo tilrettelagt efter sælger.

    Købere der ønsker en lidt mere sikkerhed samt udvalg kan jo gå så mange andre steder hen på nettet.


  • #9   10. okt 2010 Jeg har tit blandet mig i annoncer, i annoncen. Mest hvor folk har købt falske iPhones i Kina, og prøvet at sælge dem som rigtige Apple enheder.

    Og lige så tit er mine beskeder blevet slettet, men så føler jeg da jeg har gjort en indsats, for at en potentiel køber ikke bliver snydt, når han opdager det er en kopi personen har købt.


  • #10   10. okt 2010 Dude, jeg blander mig ikke i prisen, det må folk selvom om de vil betale eller ej, men jeg blander mig når folk skriver at det er et ægte Apple produkt, men det er tydeligt at se den kommer fra Kina.

    Eksempler er lyserøde iPhones, iPhone mini eller iPhones med to simkort.


Kommentér på:
At blande sig i andres handler

Annonce