{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Er det ok at blande sig i andres anc {{forumTopicSubject}}

Hejsa BB jeg vil høre om i synes det er ok, at blande sig i andres annoncer med hensyn til prisen ,for det er da tit man kan læse at der er nogle der vil ha mere for det end man kan finde det til et andet sted til billigere penge , men man skal ikk bare skrive at man kan få det der man må godt komme med evt et link som bevis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det ok at blande sig i andres anc
  • #2   15. feb 2009 jeg synes at man skal blande sig uden om hvis man ikke vil købe varen, hvis folk synes den er for dyr kan de jo bare lade være med at købe det

  • #3   15. feb 2009 laversen du ville vel også blive glad for det, hvis der var en der kunne henvise dig til et sted hvor du kunne få det billigere

  • #4   15. feb 2009 Det er ikke tilladt at kommenterer i annoncer, men hvis i kan linke til et sted hvor den kan fåes billigere, så kontakter i en HA, for så tager vi os af det, for det er heller ikke tilladt at sælge dyrer end de alm priser.

  • #5   15. feb 2009 babooms zombie ville du ikke blive glad for det hvis der var en der kunne henvise til et sted hvordu kunne få det billigere så den person der ville sælge noget ikke tog røven på dig

  • #6   15. feb 2009 Babooms zombie Slap lige af, har altså andet at se til... Det står ikke i reglerne som sådan, men vi har en forpligtelse over for brugerne og den handler om at prøve at forhindre snyd.

  • #7   15. feb 2009 cacatja: hvem er det der tager over priser herinde? .. kunne være godt at vide det.

  • #8   15. feb 2009 Jeg kan så fortælle jer, at det vil være kommercieltsalg, hvis i sælger noget dyrere end i selv har givet, så tro mig, jeg kan slette de annoncer.

  • #10   15. feb 2009 Babooms Zombie Tror ikke vi 2 skal diskuterer overhovedet.... Tro mig, jeg sletter din annonce hvis du prøver at snyde brugerne og det er kommercieltsalg og det har vi en regel om herinde... Længere er den bare ikke :o)

  • #11   15. feb 2009 Jeg kan garanterer dig at det er kommercieltsalg, for så sidder du og tjener penge på privatsalg og så bliver det kommercielt......... Men lige meget, du har jo ikke noget at frygte hvis ingen anmelder dig :o)

  • #13   15. feb 2009 Morten jeg kan jo intet gøre med mindre jeg er sikker i min sag... Hvis man sælger en varer til måske 500,- end den dyreste nypris, så ville jeg da reagere på det.

  • #14   15. feb 2009 Morten Så snart man sælger med øje for at tjene mere end man har givet er det kommercielt og så skal man faktisk virksomhedsregistreres...

    Babooms Zombie Det kan du jo ikke lige samligne.... Herinde er der nogen regler, eftersom jeg håndhæver de regler kan du tro jeg kan gøre som jeg siger...

    Og nu gider jeg ikke diskuterer dette emne mere, for geden er vist barberet nok :o)


  • #16   16. feb 2009 Så snart man sælger, må man antage at der er en eller anden form for fortjeneste.
    Hvis man ikke må have en fortjeneste, lige meget om det er en fortjeneste i en større helhed eller ej, så forbyder i jo også folk at sælge ting de har fået i gave, og så er vi godt nok langt ude!

    Det du sidder og siger Fregne, er faktisk, at hvis jeg får en bluse i julegave, og jeg ikke kan lide og/eller bruge den, og jeg ikke kan få den byttet, så må jeg ikke sælge den her inde, for så tjener jeg på det, og så er det kommercielt salg.
    Det giver jo ingen mening.

    Til den oprindelige:
    Jeg kan godt se hvorfor man måske mener at folk bliver snøret, men jeg kan ikke andet end ryste på hovedet, af folk der tager overpris.
    Hvis folk kan finde her ind, så kan de også finde frem til sider som dba og guloggratis, eller andre sider i den dur, og så kan de selv kigge på om priserne virker realistiske.
    Vælger man at købe noget til overpris, er det imo ikke sælger der snyder (ihvertfald ikke et sted som dette), men køber der er for dum.

    Snakker vi at sælger går ind og siger at det er hvad prisen ligger alle andre steder, eller det er billigere end alle andre steder, og ved sælger dette ikke passe, så snakker vi om snyd, fordi man forsøger at gøre en varer bedre end den er.


Kommentér på:
Er det ok at blande sig i andres anc

Annonce