{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
236 visninger | Oprettet:

Er det OK at politiker parkerer ulovligt? {{forumTopicSubject}}

Nu er der igen igen en politiker der virker som om politiker har særlige rettigheder.


https://www.bt.dk/politik/her-parkerer-justitsministeren-ulovligt-igen-og-igen

Her handler det om manden er står for den lovgivning han overtræder,
hvis det at være forældre og politiker ikke kan forenes med loven, så mener jeg manden må vælge et andet job eller få sine børn passet af folk der har tiden til det. Det kan aldrig være en undskyldning, at man har børn, at loven overtrædes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det OK at politiker parkerer ulovligt?
  • #1   16. apr 2023 Er det OK at politiker parkerer ulovligt?

    Efter at have læst det indsatte link, forstår jeg det sådan, at justitsministeren selv mener, at det er ok for ham, det mangler ihvertfald ikke på søforklaringer fra hans side, han er både ynkelig og pinlig at høre på-


  • #3   16. apr 2023 jo jo du kunne jo overveje om et fly til Grøndand passer i denne tråd.

  • #5   16. apr 2023 Jo jo, jeg tror det er bedre du leger med beton Olga hun mangler jo noget ros.
    Dine dumme, jeg er ordblind er som undskyldning for den evige dumhed in Danmark.


  • #7   16. apr 2023 Jo jo, hvilke person angrb, dem du udfører under undskyldning af dårlig dansk og kritik af Danmark i tide og utide, ja som udlænding burde i det mindste være glad for, at du kan få gratis hjælp til dine skavanker, men ikke til hvor du er født.

    Du har jo ikke kunnet tåle, at ikke alle finden dig som guds hjælp til os dumme danskere der gerne vil beholde vores land uden alt for meget kloge Åge fra Canada.





  • #8   16. apr 2023 Nå nu blev udlændingen fornærmet fordi det er personforfølgelse, at kræve lidt respekt for det danske folkestyre og måden danmark ledes på.

    Håber det mellem ørerne bliver brugt til, at overveje hvorfor mon nogen ikke bryder sig om herrementaliteten. Vi danskere er ikke så dumme at vi ikke selv kan tænke hvad der tjener Danmark bedst. Kloge åger har vi nok af selv om de ikke alle bruger en dum undskyldning som ordblind.

    Men noget ros skal der godt nok lyde herfra for den første ordblinde der vælter ud med indlæg, hvor der mest er fejl i stædigheden om i eller in.

    Selv min bror der er både ord og talblind, kan se forskel på i og in.så godt gået,



  • #10   17. apr 2023 Jeg er helt enig i at landets Justistminister skal overholde love og regler som alle andre.

    Også når det kommer til bevidst ulovlig parkering.

    Ja, det er ynkelige undskyldninger han kommer med. Lige så ynkeligt som de politikkere der forsvarer ham.







  • #11   17. apr 2023 Tak Chris at der bliver svaret på indlægget og ikke alt mulig andet.

  • #12   17. apr 2023 Er det OK at politiker parkerer ulovligt?

    Jeg kommer til at tænke på, at det er det vel, har politikerne ikke immunitet, så de kun kan retsforfølges, hvis den bliver ophævet?


Kommentér på:
Er det OK at politiker parkerer ulovligt?

Annonce