{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Computerdele er det ok eller ? {{forumTopicSubject}}

Hej baboom. har været ved at kigge på nogle nye dele til min nye pc og vil gerne høre om de dele her er iorden eller der er nogle der kunne skiftes til noget bedre ?

Processer; Intel i5 2500k
Bundkort: Gigabyte GA-Z68X-UD4
Ram: Kingston HyperX Red limited 2*4 GB
Grafik: Sapphire Radeon HD7970
Harddisk: SSD Kingston 64 GB og Seagate 1500 GB
Drev: Samsung SH-B123L Blueray.
Strømforsyning; Cooler master silent pro M1000

nogle ting der er ikke passer sammen ? håber der er nogle der kan hjælpe som har forstand på computer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computerdele er det ok eller ?
  • AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #1   4. feb 2012 Tag hellere en 120gb ssd. Da en 64 hurtigt vil blive fyldt. windows + updates og div driver + nødvendigt programme, og så er der ikke mere tilbage. evt en corsair force 3 de kan fåes til omkring 1100 kr

  • #2   4. feb 2012 What he said ^^

  • #3   4. feb 2012 Lad vær at købe en Seagate...

    Vent til priserne på Western Digital ryger ned, og så køb et Greendrive til storage.

    Skift dit Gigabyte-bundkort ud med noget bedre. Asus - MSi - ASRock.. U name it. Et mærke som holder deres drivere bedre opdateret end Gigabyte gør.

    7970 er total overkill og spild af penge. Hvis du absolut VIL op i den kaliber, så gå efter et 7950 - eller vent til Nvidia kommer med deres Kepler-core kort.

    Gå efter en 120 GB SSD - evt. Corsair SSD Force GT eller OCZ Vertex 3 eller OCZ Agility 3.

    Hvorfor spilde penge på en 1000W strømforsyning når du kunne køre det der med en 750W?
    Spar lidt penge der, og køb en 750/850W Corsair eller XFX. Anbetaler en modular eller semimodular (HX).

    Nu hvor ram er så billige, så vil jeg da hellere have Corsair XMS3 i, end jeg ville have Kingston.

    - Hvorfor købe en BluRay-afspiller til sin computer? Hvis du skal have noget, så køb da en BluRay brænder. Ingen gider se film på computeren alligevel.


    - No offence, det var min mening.


  • #4   4. feb 2012 Krelle du lyder til at være Nvidia og intel fyr smiley

  • #5   4. feb 2012 min rig - host host (2500k og gtx 580) host host

    Nej jeg er da ej? smiley


  • #6   4. feb 2012 Min Rig AMD FX6100 BE og desværre kun Radeon 6870 lige nu, men har en 7950 i tankerne smiley så kan du vel regne ud hvad side jeg hælder tild smiley

  • #7   4. feb 2012 Ja og fy for dælen! Kom da til lægen! smiley
    Ej, har absolut intet imod AMD.. Min tidligere gamer var med AMD / ATI...
    Ville bare prøve det der Sandy Bridge, og se om de virkelig var så lette at overclocke.. Og ganske rigtigt.. Kørte stabilt ved 4.5 GHz i 2 forsøg ved 65 grader maks. Så jeg er ganske tilfreds, og i bund og grund er det vel det det gælder om!? smiley


  • #8   4. feb 2012 ja, min er kun std clock godt nok med standart turbo, da jeg ikke er den store ocer, men hellere vil game og at det skal køre stabilt,

  • #9   4. feb 2012 Selvfølgelig skal det køre stabilt, ellers så er der jo ikke noget ved at OC.. Det er jo det som er hele udfordingen i det, og med sandy bridge er hele den udfordring næsten væk, i og med de er røv lette at få til at køre stabilt. smiley

    Nu har vi vidst kørt offtopic nok i den her tråd smiley


Kommentér på:
Computerdele er det ok eller ?

Annonce