{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

ÅH Danmark hvad sker der. {{forumTopicSubject}}

Ja når jeg ser hvordan den dersens storm har fået vandet til at stige rundt omkring i Jylland siger jeg bare at vores politiker på borgen og lokalt må havde sovet i timen.
Når jeg så læser om hvordan nybagt mor ikke kan få en bolig grundet at hun er på barsel og der for ikke kan få en bolig grundet den dersens ghettoplan.
Og at jeg så også må se unge mennesker der bliver hjulpet af systemet bliver kastet for løverne - altså ud i livet før at den hjælp de har fået faktisk har givet den power de unge mennesker har brug for nu til dags.
Og jeg så tænker på alle vores hjemløse der på det nærmeste er jaget vildt og ikke har et sted at sove.
Så bliver jeg nød til at spøger om - Hvor bliver folks næstekærlighed af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ÅH Danmark hvad sker der.
  • #2   18. feb 2020 Enig med Claus

    Medierne leder altid med lys og lygte efter en dansker der bliver ramt af ghettoplanen og aldrig et ord om fordelene ved at få spredt de utilpassede indvandrerfamilier der i årevis har ødelagt et helt boligområde smiley


  • #3   18. feb 2020 Ghetto planen er ikke kun for at undgå kriminelle men også for at ikke en ghetto er fyldt op med folk på bistand som har vist sig giver ballade som sociale problemer som går ud over andre i parken.

    Men det er der ikke en kæft som skriver om som fordelen. Det giver mere click bate at tegne et sort billede af ulemper.

    Selv boede jeg i Lærkeparken i Vollsmose lige efter det blev bygget, et trøsteløst gold område med spirende træer. Allerede fra starten af blev kælderrum brudt op, og det var pæredanske unge som gjorde det på trods af at der var mange tyrkere i Lærkeparken på det tidspunkt. Det blev så stoppet i opløbet faktisk i hele den tid vi boede der.

    Så begyndte man at bruge parker som en løsning at lodse alle social belastede ind, samt indvandre, og flygtninge og så bad man om problemer.

    Klart at nogle uskyldige bliver ofre i den plan, og med al den krænkelse kultur så kunne man ikke bare smide indvandre ud for så får vi 20 instanser på nakken. Så løsningen var at nedlægge nogle blokke - som jo var den eneste mulig for at opsige folk.

    Jeg syntes det er en klog beslutning at få et blandet klientel, som fordel er at al den hærværk der var stopper. Det er folk med sunde interesser og arbejde. Om så de resterende med sociale problemer nyder godt af det blandede klientel - tror jeg ikke, de har nok i sig selv og deres problemer.


  • #4   18. feb 2020 Claus G politik og økonomi ja da men hvorfor vælte et byggeri der står godt og hvor lejlighederne er gode det ved jeg fordi jeg selv har boet i sådan en engang og som jeg husker det var de til at betale smiley

  • #5   18. feb 2020 Cody N ja og jeg er jo enig men som jeg altid har skrevet - hvorfor skal det gå udover de 99% der bare vil leve i fred og ro smiley

  • #7   18. feb 2020 Polysl som du skriver var det danske drenge der lavet indbrud i kælderen i gamle dage og at der den gang også boede tyrker og alt var bare fred og ro.
    Men så kommer du til at andre flytter ind og det må så være de social udsatte og nydanskerne - men jeg må først spøger dig om hvor de social udsatte skal bo altså andet end de steder hvor huslejen er til at betale det være sig nydansker som dansker for de vil alle gerne have et sted og bo - det der er sket er at de forskellige regeringer har været konfliktsky i flere årtier og derved er problemet opstået smiley


  • #8   18. feb 2020 Hvor de skal bo?

    Når ikke engang kommunen ved det, så er jeg sikker på, jeg overhovedet ikke ved det.

    Nu tror jeg ikke på at det er 99% som er uskyldige, det er nok noget lavere. Jeg er mere sikker på fordelingen er 30% idioter og resten 70% som er normale.


  • #9   18. feb 2020 Polysl jeg tror stadigt at det kun er et par %-er og ja flere hjemløse gør jo ikke Danmark til et bedre land smiley

  • #10   18. feb 2020 Leon

    De som smides ud kan så takke de andre for det -

    Men som sagt det var den eneste måde de havde hjemmel til at opsige folks lejekontrakt når den nedlægges eller renoveres.


  • #11   18. feb 2020 Polysl at de få skal gøre at et flertal skal kæmpe med alverdens ting syntes jeg ikke om og der er ikke meget demokrati i det og jeg holder nu med dem der mister deres bolig uden en ordenligt årsag smiley

Kommentér på:
ÅH Danmark hvad sker der.

Annonce