{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

Når politikerne fejler nr.3. {{forumTopicSubject}}

Ja i alt denne tale om hvad vores politikere gør forkert kunne jeg jo tage sådan ting op som hvorfor skal lejeboliger koste så meget og tænker på hvordan kontanthjælpsmodtager der bor i ghettoområderne jo i første omgang bor der fordi de har råd til sådan bolig og en kontanthjælpsmodtager bliver jo ikke rigere af at få en dyre bolig (så den regel om at en kontanthjælpsmodtager ikke må bo i en ghetto syntes jeg ikke om) så kommer der en anden regel og den består som jeg husker det i at man på det nærmeste skal have en ren straffeattest og jeg ved jo godt hvorfor de regelsæt er opsat - desværre rammer de mange uskyldige - for at få ramt på de rigtige og med tanken om hvor mange milliarder dette tiltag kommer til at koste kan man vel kun have en hoved rysten over for - især når det giver færre boliger.
og der kommer vi så hen til de hjemløse der bliver som jeg høre det flere og flere og det bliver jo ikke bedre med den ghettoplan og dem der er hjemløse får da ikke bedre kår før der bygges små og billig boliger og tror på at de fleste hjemløse vil stråle af glæde over en lille billig bolig og det uanset om det er koldt eller varmt - os der har en bolig kender disse ord øst vest hjemme bedst og ja tror de fleste hjemløse ikke selv har valgt at blive det - med eller uden sygdomme.
Men det meste i sådan tale er jo en drøm da de fleste politiker har nok i sig selv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når politikerne fejler nr.3.
  • #1   15. nov 2019 Jeg synes dit soveværelse er lidt for “kinky” med den lyserøde farve Leon smiley

    Næste gang du skal male soveværelse vil jeg foreslå en svag beige farve og så husk lige at få overmalet den røde vindueskant du glemte sidste gang smiley

    Bortset fra det tror jeg at hele kongeriget er enige i at lejeboliger er alt alt for dyre smiley

    Udbud og efterspørgsel udgør markedskræfterne, men staten har hovedansvaret for det er dem der skal sørge for at det sociale boligbyggeri følger samfundsudviklingen selvom det kan være uhyre svært i en tid hvor alle bliver skilt og vil bo alene smiley


  • #2   15. nov 2019 Cody N jeg skal male det hele næste gang det bliver nok her i vinter og ja enig i at hele Danmark er enig i talen om lejeboliger men jeg er sikker på at der spekuleres i lejeboliger altså at der tjenes mange penge i sådan boliger og da der jo ikke kommer lejeboliger nok i forhold til efterspørgslen køre det kun op af i pris og jeg vil mene at grænsen er nået for længest og uden boligsikring - boligydelse vil 99% ikke have råd til deres lejebolig heller ikke mig smiley

  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #5   15. nov 2019

    profilbillede
  • #6   15. nov 2019 Claus G ja befolkningen har stemt men uanset hvem der kommer til magten skal der jo forhandles og det er især der det går helt galt for uanset hvad der loves af politikerne kan de kun holde få af deres løfter + vi vel godt kan blive enig om at når et supersygehus er godt på vej i sin opbygning ikke bare stoppes og hvor man går til de mindre og mere behagelige sygehuse smiley

  • #7   15. nov 2019 Alis C ja kun boligsikring - boligydelse gør at der er lejer til lejeboligerne smiley

Kommentér på:
Når politikerne fejler nr.3.

Annonce