{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Når politikerne fejler. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg bliver nød til at starte og selv om min verden ikke er så stor i denne tid og ikke har været det i længere tid høre jeg jo både fra venner og bekendte om hvordan folk oplever panikangst og ikke kun en gang men det bliver en dagligdags ting for folk i Danmark.
Men selvføleligt sker det ikke for vores folkevalgte politiker eller hvad syntes at huske om flere politiker der pludseligt fik panikangst som kom igennem stress - de blev så sygemeldt selvføleligt med løn.
Jeg vil inden jeg går til ro bare spøger om hvorfor et så åbenlyst stort problem ikke bliver behandlet og hvis hvad er det så der gør at folk skal vente i x-antal mange måneder før de kan få en behandling eller på anden måde hjælp.
Der sker jo det hvis et menneske ikke får hjælp og ro at panikangsten i den sidste ende kan gøre at folk bliver handicappet da angsten for angsten tager over og faktisk kommer til at styre folks dagligdag.
Og i som har en eller anden form for angst kunne jo kigge jer i spejlet og spøger jer selv om jeg ikke har ret eller om i vil fornægte angsten og lyve resten af jeres liv.
I får lidt mere senere i dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når politikerne fejler.
  • #3   13. nov 2019 Claus G ting tager desværre alt for lang tid inden for systemet og det behøves ikke være systemets skyld nej det er politikerne der lever i deres egne univers og hvor de tænker i at de lige har fundet oraklet desværre bliver de i dette her tilfælde de psykisk syge ikke spurgt - så der laves fabriksafdelinger inden for psykiatrien + resten af sygedomsindustrien i ved folk lægges i kasser altså rigtigt mange kasser oven på hinanden og en vigtigt ting jeg ser er en god ting når syge skal plejes er hvordan atmosfæren er på sygehuset og er den god bliver man hurtigere rask - men igen politikerne ser sig selv som små orakler smiley

  • #4   13. nov 2019 Alis C angst kommer af mange ting eksempelvis løb jeg rundt i flere år og var meget ops altså på hele tiden og pludseligt en dag kunne jeg bare ikke få mit vejr og der blev jeg angst og piller jo de er gode hvis de ikke misbruges smiley

Kommentér på:
Når politikerne fejler.

Annonce