{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Når politikerne fejler nr. 2 {{forumTopicSubject}}

Ja når jeg talte om angst - panikangst og tager stress med da den har en stor faktor i angst.
Kommer jeg til at tale grimt for når Danmark gang på gang lader flygtninge komme ind i Danmark (undskyld mig min grimme tale) og at Danmark så ikke kan leve op til egne borgers forventning om at blive behandlet på den gode gammeldags måde hvor der bare var personale nok og hvor patienterne unge som gamle fik en super service og det var jo ligesådan på de små sygehuse.
Jeg kan jo hurtigt fortælle om hvordan jeg som en lille hidsig snotunge fik super behandling på børnepsykiatrisk AFD på Bispebjerg sygehus der var nemlig personale nok de var bare super den gang og god tid de havde den gang.
Men nu syntes jeg at forstå at der er få pladser og lidt personale og ja se der kom jeg ind på et sidespring.
Men sådan er det ikke mere og en af grundene er at Danmark har modtaget alt for mange flygtninge (igen undskylder jeg min grimme tale)
Men talen om hvordan politikerne fejler er jo lang ja meget lang og det gode er jo at jeg kan forsætte i morgen da det jo ikke er sådanne fortællinger der giver mig angst og stress.
Så håber at vi kan lave en god debat og der kommer mere i morgen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når politikerne fejler nr. 2
Kommentér på:
Når politikerne fejler nr. 2

Annonce