{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
254 visninger | Oprettet:

Butik og service eller mangel der på. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skulle have et par cykelslanger + et par dæk og jeg skrev en huskeseddel så skulle det jo ikke kunne gå helt galt da jeg fik en af mine piger til at køre i Thansen for der har de jo det der skal bruges.
på den seddel stod der 2 cykelslanger 26 tommer og 2 dæk til min MTB og så skulle jeg have en enkelt cykelslange i 28 tommer.
Min datter gav så den seddel til en expedient som åbenbart ikke kunne læse dansk og jeg tænker så på hvordan det går når sådan expedient skal finde vare i et større lager.
Jo ser i min datter kom hjem med 2 cykelslanger a 26 tommer + 29 tommer cykeldæk?
og ja jeg er meget træt for tiden endog nok også stresset igennem længere tid - så ja da jeg så de cykeldæk tænkte jeg på om jeg nogen sinde har set en cykel med 29 tommer dæk.
og jeg tænkte på alle de andre stakler der kommer ud for at købe en boremaskine og så får udleveret en hækklipper eller andet og se lige på det indsatte billede der kan i se hvad jeg ryster på hoved af.


Kommentarer på:  Butik og service eller mangel der på.
  • #1   7. nov 2019 Det var dette her billede i skulle se smiley

    profilbillede
  • #2   7. nov 2019 NU må du ikke forvente for meget af ekspedienter hos T.Hansen som åbenbart ansætter fungerende analfabeter fra Mellemøsten til en 50 i timen.

    Jeg har for længst mistet tilliden til at nogen som helst ved noget om noget.

    Så det klogeste er altid at bestille online til afhentning i butik, Så tror jeg man får plukkere som kan tyde en ordreseddel.


  • #3   7. nov 2019 Du skal altid læse hvad der står på det gamle dæk. Eksempel 28-622 eller
    28 x 1 5/8 x 1 1/8 eller 700 x 28C. Det kan der stå på det samme dæk. Derefter bestille slanger til. Jeg bestiller altid reservedele fra T. Hansen hjemme fra og betaler hjemme fra. Så er det meget hurtigere at hente delene, og vi får ikke alle de dumme spørgsmål, som eks, HVAD ER DET?


  • #4   7. nov 2019 Jeg må sige tak og ja det bliver jo nok sådan smiley

Kommentér på:
Butik og service eller mangel der på.

Annonce