{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

Service husker i den. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ser det og jeg høre om det og ja service er ikke hvad det var engang (kun hos mig) og når vi snakker om service og som en gang var noget naturligt og ganske gratis - ser man hvordan eksempelvis ser når en butik sælger en vaskemaskine og skal køre den ud (koster det) og ellers køres den kun til fortovskanten - derfra og hvor den ellers skal transporteres hen koster det (og det var gratis i de gode gamle dage).
Ja hvad er det der gør at det der var gratis før nu må koste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service husker i den.
  • #1   28. jun 2021 Enig - Leon

    Når man kigger på webs hvor alle konkurrere mod hinanden og med Pricerunner som spydspids så er det ikke prisen man skal konkurrerer om - men service. Faktisk er service den største spiller når man skal vælge et sted som kunde - og det har det altid været.

    Kigger man på web som Spigo - så kan der gå mere en 7 dage før man får et svar på et problem - det er ligesom om at når de er supporter på en spilleside så betyder tiden ikke noget.

    Det er generelt overalt på sider med support. Hvis man for fanden bare får et autosvar om at meddelsen er modtaget så er vi langt i supporten. Noget så simpelt at opsætte på en Web.

    Jeg vil ikke prale - men når jeg har lavet software og folk oplever et problem så bliver det løst indenfor 24 timer. Til tider kunne jeg nøjes med at ringe personen op - andre gange måtte jeg ud og klare opgaven.

    Det er alt for nemt at være ligeglad for dem på nettet har fat i den lange ende -

    For mange år siden dummede TDC sig ved at skrive<. opstår der problemer med at logge på kan man gå ind på siden xxxxxxxxx.dk Hvem i helvede har skrevet sådan en gang pis.? Selv flere måneder efter var det ikke rettet - så jeg ringede til dem og fortalte dem om hvorfor de skriver sådan en gang vås?

    Beskidt svar retur: Det skulle jeg ikke blande mig i.

    Men tilbage til kantsten levering så ser jeg stort på det for firmaet tager 500 op af trappen, så hvorfor ikke bestikke chaufføren? Han vil blive glad for lidt skattefri håndøre.?


  • #2   28. jun 2021 Polysl enig bare så enig og en god service og et smil gør at man kommer igen smiley

Kommentér på:
Service husker i den.

Annonce