{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Dårlig service fra Merlin's side? {{forumTopicSubject}}

Det bliver nok lidt langt /:

Men, for 2 uger siden gik jeg ned i Merlin i hjørring, for at aflevere min xbox 360 til reperation, da den havde fået "red rings of doom/death" Og der går så en lille uge hvorefter at jeg får en sms om at jeg skal komme ned i Merlin med alt det tilbehør som jeg fik med til xbox'en..

Men da de ikke havde en ny xbox 360 på lager, så måtte han bestille en fra en anden Merlin butik og det fik jeg en "bestillings kupon på" / altså at de skylder mig en xbox. Men ekspedienten sagde ville tage en lille uge før de fk xboxen hjem. Og nu, her 3 uger efter har de stadig ikke fået en ny xbox 360 til mig.

Og her kommer mit spørgsmål så. Kan jeg godt lade handlen gå tilbage - altså få mine penge tilbage... For, på min kvittering fra da jeg købte xbox'en står der at den kostede 2999 kr.. Har jeg så ikke ret til at få 2999 kr tilbage? Eller har jeg bare ret til at få penge tilbage, så jeg kan købe en ny som måske kun koster 2200 kr?


Kommentarer på:  Dårlig service fra Merlin's side?
  • #1   14. jul 2008 jeg vil allerhelst have de 2999 kr tilbage - da jeg så kan gå ind i Fona og købe en Xbox 360 Elite..

  • #2   14. jul 2008 de har en månede til at lave fejlen eller give dig en ny derefter skal du skrive en skriftlig klage og så kan du gå til forbruger styrelsenn

  • #3   14. jul 2008 Kristian - Har du læst hvad jeg har skrevet? De kunne ikke lave den, og skylder mig en ny xbox 360 premium. Hvilket de ikke kan skaffe.. har jeg så ret til at få de 2999 kr tilbage som jeg gav for den, for næsten 1 år siden?

  • #4   14. jul 2008 det er stadig under en raparations garanti ergo siger forbrugerstyelsen at alt over 30 dage er uacceptabelt så du skal lige vente en uge til og så skal du skrive en skriftlig klage og derefter kan du gå til forbruger styrelsen sådan er proceduen smiley

  • #5   14. jul 2008 Okay .. Jeg har haft ringet til næsten hver dag, for at høre om de har fået den hjem smiley Og er godt nok sur på dem må jeg sige.. Men jeg har fundet en Xbox elite til 2799 kr .. Og hvis jeg kunne få de 2999 kr tilbage for min xbox som jeg gav for den, ville det jo være perfekt..

  • #6   14. jul 2008 naturlighvis kan du få dine penge retur, hvis din vare er defekt og den ikke kan laves, eller en ny kan leveres inden for en rimelig tid kan du forlange at få pengene retur...
    Har haft en lign sag med merlin hvor forbrugerrådet var med


  • Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 267
    #7   14. jul 2008 ventede 3 mdr på min ps3 fordi de er nogle fuch hovede derinde få pengene tilbage og køb den et andet sted., merlin burde lukkes:)

  • #8   14. jul 2008 er ved at snakke med merlin over telefonen lige nu.. Men de har da ikke styr på en skid..

  • #9   14. jul 2008 Ja - men der er bare lidt langt at køre.. Fra frederikshavn til hjørring.. smiley Men nu sker der vist endelig noget..

  • #10   14. jul 2008 rigtigt nok.. Men jeg har ikke motorcykel eller bil mere.. Men hvis ikke de ringer tilbage her inden kl 16.. så tager jeg derop i morgen og så bliver der satme snakket højt - og så gør jeg ikke før jeg har en xbox elite i mine hænder. smiley hehe

  • #11   15. jul 2008 Ja, nu har jeg så været nede og snakke lidt højt.. Og det fik jeg intet ud af, desværre.. De ville finde ud af hvorfor at de ikke havde modtaget den xbox fra den anden butik.. Og så skulle jeg ringe til dem i morgen /:

    - så jeg er sådan set tilbage til square one !


  • #12   15. jul 2008 I går snakkede jeg med Butiks chefen.. og så da jeg kom derned i dag, så havde han fri, det viser sig så, at han altid har fri om tirsdagen smiley heh.. Men, de har haft ringet igen, og fredag skal jeg komme hen til merlin igen, og så skulle de have en xbox til mig.. smiley

Kommentér på:
Dårlig service fra Merlin's side?

Annonce