{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Fona service {{forumTopicSubject}}

Hej hej

Jeg var så heldig at få en af de macbook mc240 computere til 5500kr i Fona. Ifølge sælgeren havde den dog været demo computer i en anden fona men han lovede at den var i perfekt stand. Og fik tilmed 250kr rabat, ikke så meget men bedre end ingen ting.

Da jeg så kommer hjem lægger jeg mærke til at den har flere brugs ridser osv. Og da jeg får den op og køre og vil installere snow leopard så vil den jo have en kode og den havde jeg selvfølgelig ikke. Og ser så lidt efter at der også er billeder på den og enda kalender aftaler fra slutningen af Juli måned.

Så fona har fandme givet mig en computer der er blevet leveret tilbage uden at de har gidet bruge den tid det tager at formatere den. Syntes fandme det er dårlig service.
Har selvfølgelig tænkt mig at vade ned i Fona og brokke mig imorgen.

Er der andre der har oplevet ligende med Fona?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fona service
  • #1   17. dec 2009 vis det var mig så ville jeg tag ned i fona og brokke mig over det. da jeg købte mit tv der så prakket sælgen mig en serviceforsikring på og han sagde det dækket alt også om det så røg på gulvet og vis jeg kom til at hælde vand i den men så læste jeg at den forsikring ikke rigtig dækker noget

  • #2   17. dec 2009 Sælgeren sagde at den KUN havde været sat op i en anden butik som fremvisning. Der kan selvfølgelig godt gå lidt information tabt i mellem butikkerne. Men der er ret stor forskel på en brugt computer og en udstillings model.
    Er rigtig prinsessesur over det, for tvivler på at de vil gøre meget andet end at tage den tilbage. Og vil jo rigtig gerne beholde computeren, bare ikke med den tidligere ejers filer og så lidt rabat.


  • #3   17. dec 2009 Det ville jeg også normalt mene. Men nu sagde han ikke ordret demo, men udstillings model. Og det er vidst mere end udstilling hvis en der hedder Sille har haft den hjemme. smiley
    Grunden til at jeg spørger om der er andre der har prøvet ligende er at jeg kan huske at der var en ligende sag for et par år siden der kom i tv. Sagen handlede om at en havde købt en "ny" bærbar der var plomberet og det hele men åbenbart var en der var leveret tilbage. Og den var fyldt med meget private filer.


  • #4   18. dec 2009 Hmm sad lige og googlede det med brugte computere solgt som nye og i følge loven så er de desværre i deres gode ret til stadig at kalde den "ny" så længe modellen ikke er gået ud af produktion smiley

    http://politiken.dk/tjek/digitalt/computer/article354097.ece


Kommentér på:
Fona service

Annonce