{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.714 visninger | Oprettet:

Apple Macbook Pro - KØB HVOR? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Jeg står og vil købe en macbook pro 13", eller jeg sidder men ja.
på apples egen hjemmeside kan man få den til studenterpris for 8458 kr.
fona og andre steder har den til 8999 kr ca.

Hvis man køber apples forsikring, og computeren bryder ned, dækker Apple så lige så dårligt som Humac gør, da Humac jo siger at de kører med apples politik?

Er der nogen der har prøvet at købe hos apples online shop og haft problemer med reperation af deres apple?


Vil i anbefale at man køber den i fona uden studierabat og så få deres gode service? (skal lige siges jeg kun har hørt at fona skulle være gode til service, ud over eblehuset også, og at man næsten bare får en ny macbook hvis noget går i stykker, og man har købt forsikring)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apple Macbook Pro - KØB HVOR?
  • #1   7. okt 2010 Okay.. så Eplehusets forsikring burde være bedst, da den også dækker ting som garantien skulle dække + hvis jeg taber den?

    Humac har jeg hørt så meget dårligt om, at jeg simpelthen ikke tør. eplehuset har jeg dog kun hørt godt om .

    kan ikk finde priserne på eplehusets studierabat, og hvis den er som humacs er det desværre kun softwaren eller det man køber ud over macbooken den giver noget på smiley


  • #2   7. okt 2010 aaah! Maaaaaaaaaaange tak! Så er jeg blevet lidt fejlinformeret! smiley
    Tror jeg daffer forbi den på strøget en af dagene så. Ka være man kan få den med, med det samme så :o)

    tak skal du have


  • #3   7. okt 2010 Mit gymnasium har ikk noget studiekort tilknyttet desværre. Har smidt eplehuset en mail for at høre hvad jeg ellers kan gøre ved det :o)

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #4   7. okt 2010 Gordon : Der er 1 års garanti på alle apple produkter, så man er lidt bedre stillet end købelovens reklamationsret.

Kommentér på:
Apple Macbook Pro - KØB HVOR?

Annonce