{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Overvågning. {{forumTopicSubject}}

Ja læste om at Statsministeren vil have 300 overvågningskamera forskellige steder i Danmark og kan så forstå at EL - Ø ikke ønsker overvågning og at SF vil hare en grænse for hvad der skal kunne overvåges.
Jeg er af den mening at vi skal have 3000 overvågningskamera i Danmark (mindst) det vil gøre politiarbejdet 1000-gange letter - så jeg undre mig over EL. Ø og SF der har et problem i overvågning.
Jeg syntes også om det nye tiltag hvor politiet kan scanne en nummerplade.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvågning.
  • #1   9. okt 2019 Hvad hjælper overvågning i dag når ikke engang politiet gider hente video data fra Meng sagen?

    Jeg forstår så heller ikke at øget overvågning skulle løse noget som helst, som eksempel i Aalborg som Jomfru Ane gade som er videoovervåget heller ikke løser noget. For folk bruger bare kasketter, hættetrøje som jo ikke er forbudt og holder hovedet nede. Så kan de sætte 6 mill. kameraer op uden det løser noget.

    Flere kameraer er også at kriminaliserer dem som godt kan opføre sig ordentligt. Det ville jo svare til at dem som køre med sprit i blodet får effekt på at alle biler skal udstyres med alcolås. Effekt at alle som køre for stærkt skal have en gps chip i bilen som overvåger og spytter bøder ud.

    Skal vi i sikkerheds navn have en chip i nakken, en microfon, og kamera på kroppen som lov for at føle os mere sikre?

    Sikkerhed er en overvurderet sut - som regeringen hele tiden bruger for at få mere overvågning - nix.....Mette kan stoppe de 300 kameraer op hvor solen aldrig komme til at skinne.

    Vi skal ikke have et "1984" samfund ala DDR, Nordkorea osv.


  • #2   9. okt 2019 Polysl jeg må sige at overdrivelse fremmer forståelsen smiley

Kommentér på:
Overvågning.

Annonce