{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Overvågning {{forumTopicSubject}}

Godaw, Er det hos Gunnars Pizza?
- Nej det er det ikke, dette nummer tilhører Googles Pizza!
- Ok, så må jeg have ringet forkert nummer, undskyld
- Nej nej, Vi har overtaget forretningen!
- Nåh, kan jeg så bestille Pizza hos Jer ?
- Ja da, skal du have det sædvanlige ?
- Det sædvanlige ? Kender I mig ?
- Ifølge dit telefonnummer har du bestilt pepperoni pizza, med ekstra ost, ekstra pepperoni og tyk pizzabund
- Okay, det lyder rigtigt
- Må jeg foreslå en vegetar pizza denne gang ?
- Nej tak, jeg hader grøntsager!
- Men du har jo forhøjet kolesteroltal ?
- Hvordan ved du det ?
- Via din søgehistorik gennem 5 år.
- Øh, nå sådan, men jeg vil ikke have en vegetarpizza, jeg tager medicin for mit forhøjede kolesteroltal !
- Du har ikke taget din medicin regelmæssigt de sidste 4 måneder, sidst du købte medicinen, var det en pakning til 30 dages forbrug!
- A hvad ?, jeg har da også købt alternativ medicin hos urtekræmmeren!
- Det kan vi ikke se på din konto udskrift.
- Jeg betalte kontant !!
- Men du har ikke hævet kontanter ifølge udskriften
- Det skal du ikke blande dig i, jeg har andre muligheder for at
skaffe kontanter !!
- Det kan vi ikke se på din selvangivelse, så hvor kommer disse kontanter fra ?
- Hvad siger du ! Jeg er skide træt af Google, Apple, Facebook, Twitter og WhatsApp, jeg flytter til en øde ø langt væk fra internet, jeg finder mig ikke i at blive overvåget !
- Det respekterer vi skam da også, men du skal lige have fornyet dit pas inden du rejser, det udløb for 6 uger siden ....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvågning
  • #1   13. jul 2019 Jep, det er et godt emne, og ganske god, sjov 'samtale'. smiley

    Det er uhyggeligt som der sker overvågning. Jeg søgte for ikke længe siden på gulvbelægning til køkken.

    Så ville jeg lige se på nyheder på BT el. EB, og hele vejen rundt om nyheder var der plastret til med annoncer for gulvbelægning.



  • #2   13. jul 2019 Netop, jeg købte og søgte overdele/toppe/bluser på nettet, og straks vrimlede det med reklamer for dametøj....

  • #3   13. jul 2019 Men hvorfor får jeg hele tiden reklamer fra kvik lån, jeg har sgu ingen lån, og har heller ikke ledt efter disse.

  • #4   13. jul 2019 Måske fordi du er kvik, greve? smiley

    Nej, de annoncer dukker også op overalt. Især her før sommerferien.


  • #5   13. jul 2019 smiley

  • #6   13. jul 2019 den smed jeg på min facebook for 2 år siden smiley

  • #7   13. jul 2019 Sådan er det med Google, Facebook osv....alt hvad du søger afspejles og gemmes og vises overalt - jeg søger ikke med google, men bruger Tor browser, for jeg gider ikke den registrering.

    Jeg har prøvet at slå min addblock fra i crome for at se hvor meget skrammel der vises, og baboom er en stor reklame søjle - skide grimt. så er det også skide sjovt at trykke på (x) hvor den så spørger om hvorfor man vil lukke reklamen og får nogle valgmuligheder hvor jeg skriver de er upassende -.eller racistisk, eller andet...

    Men reklamer er blevet for meget syntes jeg, og derfor man laver tiltag for at undgå dem som addblock - baboom beder selv om det med deres skide grimme påklistring overalt - gider simpelhen ikke glo på det møg.

    Jeg accepter heller ikke Cookies nogen steder, da det er den måde de registrer på, dog på youtube bliver den accepteret - da den med en rød streg viser hvilke film man har set og katalogiserer ens smag.


Kommentér på:
Overvågning

Annonce