{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Sig mig er i gået i valg-hi. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved sku ikke med jer men der er gået for meget valgløfter i det og jeg kunne tage Mette F og talen om hvordan der skal laves x-antal mange boliger i de 4 største byer i Danmark det skulle gøre at det skulle blive billigere at bo i de byer.
Men hvad så med resten af Danmark eller er det bare min hulemandstankegang der gør at jeg ikke syntes det er fair og der findes jo mange hjemløse men de tæller måske ikke hos socialdemokraterne.
Lars Lykke er jeg i tvivl om hvad man vil men han er vel som de fleste politiker sig selv nærmest - men jeg er nu glad for jeg ikke er Lars Lykke det er sku et utaknemmeligt job han har.


Kommentarer på:  Sig mig er i gået i valg-hi.
  • #1   2. jun 2019 Mette Frederiksen vil lukke muslimske friskoler - prøver hun at fiske stemmer fra DF?

    Som sådan er jeg enig i at få lukket de møgskoler som bare er med til at styrke parallelsamfund - men det er jo i grunden bare muslim bashing og valgflæsk når det er værst.

    Jeg er også meget i tvivl hvad der ligger i deres valgsprog "Lad os samle Danmark igen"


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.285
    #2   2. jun 2019 Jeg synes der er alt for meget unyttig valgflæsk.

    Jeg kan ikke fordrag Lars Lykke mere, men den ene er såmænd ikke bedre end den anden efterhånden.

    Jeg mener stadig at første prioritet der burde gælde for alle i Folketinget, er at få SKAT til at fungere optimalt. Det er jo hele grundpillen i vores samfund.

    Jeg synes også Leon, at det er forfærdeligt at så mange dele af DK efterhånden bliver helt affolket.

    Jeg synes også at Ghetto-planen er helt forkert. Man fjerner gode bygninger/lejligheder, for at bygge nyt der koster det hvide ud af øjnene og skal betales af alle skatteydere. Det er jo noget af 'indholdet' det er galt med, og det spreder man bare, i den tro at det vil ændre på ting.

    Når så alle de valgløfter der er givet ikke kan overholdes, ja så hører vi de berømte ord:
    'Vi har et demokrati, det skal vi være stolte af, og der skal jo 90 mandater til'. Ja, det er jo sandt nok.

    Men politikkerne indgår jo studehandler, som ikke er i den store del af befolkningens interesser men i deres egne interesser, så det bliver noget miks mask.






  • #3   2. jun 2019 Cris

    Jeg er for ghettoplanen som går at vi får spredt belastede på et større område og måske undgår de her selvbestaltede områder som i den grad har præget ghetto. Det er en hovsa løsning - helt sikkert som blev lavet i 80'erne med at stuve en masse arabere sammen og det kan kun gå galt.


  • #4   2. jun 2019 polysl ja jeg er med på at friskoler men så skal der ske noget med folkeskolen den skal gøres attraktiv igen og v skal have skolerne spredt udover hele det danske land der bliver ikke så langt til skolerne for børnene + der vil komme noget liv til bage til byerne og at forene Danmark kan da ikke være svært smiley

  • #5   2. jun 2019 Leon

    Folkeskolen bliver aldrig attraktivt mere, den tid er ovre, lærer siger selv de ikke gider de utilpasseede arabiske børn som ikke har respekt for en skid - lærer flugten er markant.

    Nu er det ikke friskoler generelt der skal afskaffes, men muslimske som helt sikkert er med til at standse integrationen - så for mig at se er det et godt sted at begynde.


  • #6   2. jun 2019 cris7 jeg ser også ghetto-planen som absolut ikke særligt gennemtænkt for der knipses jo ikke bare med fingeren og hvupti så har man lejligheder til dem alle - nej jeg kunne se en løsning hvor man smed dem der laver ballade ud og det er helt ud af Danmark.
    Og ja skat skal køre 100% og ikke som nu på 50% alle de penge der er røget ud af landet OSV kunne være brugt på noget godt i vores lille land smiley


  • #7   2. jun 2019 polysl folkeskolen skal ikke opdrage børnene det skal forældrene smiley

  • #8   2. jun 2019 Leon
    Prøv lige at sige det til forældrene af arabisk afstamning så skal du høre en shit storm.


  • #9   2. jun 2019 ja angående ghetto-planen kan vi vel sætte en pris på hvad omkring 100 utilpasset unge koster Danmark i har nok et tal på hvad det koster at realisere ghetto-planen smiley

  • #10   2. jun 2019 polysl hvis ikke forældrene vil høre må de føle hvordan det så skulle gøres må der lige tænkes over.

  • #11   2. jun 2019 Leon

    Det skal ikke være spørgsmål om økonomi, men for at få dem spredt og i sidste ende et + i besparelser og mere sikkert for hjemmehjælpere, politi, brandvæsen og syge transport. Danmark skal være sikkert at færdes i, at kunne komme på besøg i Vollsmose uden at blive antastet.


  • #12   2. jun 2019 polysl netop men når først de første 100 beboer er sendt ud af landet kunne jeg godt forstille mig at resten af dem der laver ballade ser lyset og så vil alle kunne komme og gå i fred og ro - de ting skulle lige forgå i Kina og Rusland så vil de blive sendt i lejre eller slået ned smiley

  • #13   2. jun 2019 Leon

    Lidt russisk logik ville gøre godt i Danmark, for der må Jehovas Vidner ikke prædike eller besøge nogen uden de bliver anholdt. Dvs. al religions udøvelse som påvirker menigmand offentligt....mere af det i Danmark.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.285
    #14   2. jun 2019 #3 Poly

    Jeg er helt med på at det er nødvendigt at sprede eller fjerne familier der absolut ikke er til gavn for et boligområde. (eller samfundet)
    Men jeg er ikke med på at det er nødvendigt at bruge så mange penge på at rive bygninger ned og bygge nye. Især ikke da mange danskere har brug for en bolig de kan betale.
    Problemet er jo, at man ikke må 'diskriminere' den ene frem for den anden, og dermed går det ud over alle. En yderst bekostelig sag, som burde håndteres anerledes.



  • #15   2. jun 2019 Cris

    Jeg kan så ikke lige se en anden løsning at sprede problemet på.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.285
    #16   2. jun 2019 #13 Poly

    Lidt russisk logik ville gøre godt i Danmark, for der må Jehovas Vidner ikke prædike eller besøge nogen uden de bliver anholdt. Dvs. al religions udøvelse som påvirker menigmand offentligt....mere af det i Danmark.

    Det synes jeg er en tarvelig samligning. Jehovas vidner følger blot Bibelens ord. De går ikke i krig, bærer ikke våben, blander sig ikke i politik, kræver ikke særregler eller noget, men er ganske fredelige.


  • #17   2. jun 2019 cris

    Nej men de går dør til dør og det er i min verden chikane -de kan bare holde sig væk..


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.285
    #18   2. jun 2019 Du kan jo bare sige nej til besøg Poly, eller at du ikke er interesseret. Det er helt nemt at gøre.

    Det er ikke chikane!

    Chikane er, som omtalt tidligere af medier, at både Jehovas vidner, samt andre kristne, bliver chikaneret hvis de bor i et område hvor flere muslimer bor, da nogle af disse fanatikere ikke ønsker kristne i deres område.





  • #19   2. jun 2019 cris7 14# og polysl 15# jeg er enig i at det intet hjælper at sprede problemet + de få kommer til at koste på den anden side af en - skal vi sige milliard og det er ikke ok de penge kunne bruges bedre smiley

  • #20   2. jun 2019 #18 cris

    det er vi så uenige om, jeg skal ikke belemres med kristne for så at sige fra, hvis jeg vil deltage i kristne arrangementer så skal jeg nok sige til.


  • #21   2. jun 2019 polysl deri er jeg enig vi må selv kunne vælge smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.285
    #22   3. jun 2019 #20
    Helt iorden Poly, vi skal jo heller ikke være enige i alt. smiley

    Men når du fremhæver Rusland, så husk på at almindelige menneskerettigheder indenfor alt dér bliver totalt overtrådt.

    Er det rimeligt at fx. Dennis Kristensen skal sidde i fængsel 6 år, uden at have gjort andet end helt fredeligt at samles med medkristne?

    Den katolske kirke har kæmpe magt i Rusland, og ser Jehovas vidner som en trussel mod dem. Det er jo ikke fair.

    Der er stor korruption i Rusland, samt accepteres det ikke, hvis man ikke er fuldstændig loyal overfor Putin.


  • #23   3. jun 2019 cris7 frihed den har vi mange steder men der findes også steder uden den store frihed smiley

  • #24   3. jun 2019 #22

    Muslimer har da overtaget i Moskva,,,,muslimer og ortodokse ligger på 15 - 20% hvor muslimer ligger på 10 -15% så tanken kan da være at muslimer er med til at være den drivende kraft at forbyde andre religioner. Det er så også noget vi skal være obs. på her i Danmark så vi ikke ender som Sverige, England,Tyskland -

    Nej det er ikke rimeligt at Dennis Kristensen fængsles for at deltage i en religiøs sammenkomst. Og som sådan er det lovligt i Rusland - man må bare ikke opsøge folk.

    Træls eksempel...

    For flere år siden kom Jehovas Vidner og ringede på min dør, enten Lørdag eller Søndag, jeg frabad mig kontakt hvorefter de igen stod foran min dør. Jeg ringede til menigheden om at komme på listen over dem som ikke ønsker besøg. Intet skete - de stod der igen, så ringede jeg til menigheden og sagde at de ville blive politianmeldt for chikane hvis det ikke stopper, først der, kom de ikke mere.


Kommentér på:
Sig mig er i gået i valg-hi.

Annonce