{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
190 visninger | Oprettet:

Det er fantastisk at ku forvandle sig. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er jo vild med det univers vores jord viser os engang imellem og lad mig tage sommerfuglene der bare er så smukke og det er kun fantasien der sætter grænserne og jeg ser nogle af slagsen på mine 4 sommerfuglebuske om sommeren.

Men hvem nyder ikke at se undervandslivet på de store rev ude i verden og jeg tager lige blæksprutterne som bare er så utrolige til at camouflager sig (i har nok set det på tv) og blæksprutten sku samtidigt være utrolig intelligent som gør at de kan komme ud fra de mest tåbelige steder, de eller nogen af dem jager og forsvare sig i flokke.

Jeg vil da også fortælle om en oplevelse jeg havde som barn ved Høng Børnehjems sommerhus som lå ved Dalby strand, jeg var ude og svømme rundt med en dykkermaske på og der så jeg smukke fisk med farver og det samme sted holdte en torskeunge til og hver gang jeg kom og lige var ved at fange den svømmede den væk, men til sidst fangede jeg den og satte den i fangeskab i en trillebør og det ku den desværre ikke tåle.
Det var også på det tidspunkt jeg og andre strøg rejer som så blev kogt og pillet (et side spring)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er fantastisk at ku forvandle sig.
  • #1   22. okt 2023 Jeg er så facineret af blæksprutter, og ser alle programmer om dem. smiley

    Hvad vil det sige at 'du strøg rejer'?


  • #2   22. okt 2023 Cris7 jo ser du man har et net og lad os kalde det for et rejenet og det køre/stryger du hen over sandbunden og på den måde kan du fange rejer og jeg var vel 12-13.år dengang smiley

  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #3   22. okt 2023 Jeps Leons, Udover at det står skid til med vores verden grundet klimaet, så er den smukt alligevel.

    Nu er jeg grundet min hobby meget ude i naturen og har godt øje for de små detaljer og det er utroligt at der stadigvæk er liv i guldsmeden og sommerfugl, samt hvepse og myg.

    Samtidigt er bøgetræer og Egetræer sprunget ud på nyt, og de blade har så et smukt farve her i efteråret og flere blomstre gir dem gas med nye farver.

    Skidt men smukt samtidigt smiley


  • #4   22. okt 2023 Jojo her er også set smede og mange andre og ja naturen er smuk uanset årstid smiley

    profilbillede
  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #5   22. okt 2023 Leon
    Jojo her er også set smede og mange andre og ja naturen er smuk uanset årstid


    Enig
    Dog er naturen ikke så sjovt hvis man ejer en sommerhus på østkysten smiley


Kommentér på:
Det er fantastisk at ku forvandle sig.

Annonce